آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 6 ژانویه 2020
  • بازدید : (652)

نتیجه تصویری برای ‪wwe raw 6 june 2020‬‏

نتایج کامل راو 6 ژانویه 2020

متن در ادامه مطلب

 

 

با مروری به جشن ازدواج لانا و لشلی در راو گذشته، شو شروع میشه

 

لزنر و هیمن وارد رینگ میشند و هیمن میگه سال نو مبارک اشغالها!!!

او میگه لزنر میخواست که شوی سال جدید رو خودش شروع کنه چون او همیشه تاریخ ساز بوده. فعلا هم کسی اونقدر مرد نبوده که برای رویال رمبل بتونه مقابل لزنر خودش رو داوطلب مبارزه بکنه. براک روی همه رو کم کرده و حالا منتظر نبرد خاصی در رویال رمبل هست. او میخواد اولین نفری باشه که در رویال رمبل 2020 وارد رینگ سی نفره ی مردان میشه. او اول از همه میاد و اخرین ادمی هست که در اون رینگ باقی می مونه. من از حالا میگم که برنده ی رمبل اونه.

اونا راه میافتند برند سر راهشون به گزارشگرا هم میگند که بهتره مراقب حرفاشون در مورد لزنر باشند.

ری مستریو در پشت صحنه میگه که مصاف بر سر کمربند امریکا امشب براش خیلی مهمه. دومنیک به من روحیه داده تا مقابل بهترینها قرار بگیرم. اندراده لیاقت کمربند رو نداره و من امشب تایتلم رو پس میگیرم.

 

اندراده مقابل ریمستریو

مصاف برای کمربند امریکا

وسط مسابقه ری یک برخورد با زلینا داشت و اندراده رفت باهاش دعوا بکنه که داور مجبور شد بین اونا قرار بگیره و بهشون اخطار بده. او ری رو هل داد و اندراده رو هم به طرف رینگ کشوند. ری نگاهی به زلینا کرد و بعدش به رینگ برگشت اما اندراده بلافاصله بهش کیک زد و رفت برای همر لوک و تمام.

برنده و همچنان قهرمان اندراده

 

بعد مسابقه اندراده نقاب ری رو ازش گرفت و به زلینا داد

کوین اوونز و ساموا جو در پشت صحنه هستند و کوین میگه ما با بقیه همکاریمون نشد اما انگار با هم دیگه خوب کنار میاییم. جو میگه امشب قراره ما یک هم تیمی پیدا کنیم تا مقابل رولینز و ادورز مسابقه بدیم

رولینز و نوچه هاش وارد ورزشگاه مینشد و در مورد مسابقه گروهی مقابل جو و اوونز حرف میزنند و ست میگه میخوام سطح راو رو بالاتر ببرم و خودم یه نفر براشون پیدا میکنم.

 

مسابقه برای کمربند تیمی راو

استریت پروفیتز مقابل وایکینگ رایدر مقابل تیم او سی

داوکینز روی گلووز فروگ اسپلش میزنه اما اندرسون که دستش به کلووز میرسه خودش با او تگ میکنه و میاد کاور رو میشکنه. فورد میاد با گلووز درگیر میشه و اندرسون و اریک در واخل رینگ کار رو ادامه میدن. اندرسون کیک میزنه اما حریف جا خالی میده. اریک روی اندرسون پاور بمب میزنه و به ایوار تگ میده. ایوار با اجرای یک شیرجه اندرسون رو کاور میکنه و تمام

برنده و همچنان قهرمان وایکینگ رایدرز

در پشت صحنه جو میگه که هم تیمی خودشون رو پیدا کرده اما نمیخواد اسمش رو بگه تا رولینز براش دردسر درست کنه. کوین میگه به من که میتونی بگی و جو میگه بیا بریم پیشش.

اونا سراغ یه اتاق میرند و جو میگه نگاه کن. کوین تو اتاق سرک میکشه اما جو نمیزاره دوربین داخل اتاق رو نشون داده بشه. کوین از دیدن هم تیمیشون خوشحال میشه.

 

بکی به رینگ میاد و میگه میخوام در مورد هدفم برای سال 2020 حرف بزنم. من زنی رو در اینجا میشناسم که هنوز نتونستم شکستش بدم. بعدش تصاویری از اسکا پخش میشه و بکی میخواد کوری بخونه که خود اسکا وارد میشه. او به زبان خودش شروع به داد و هوار میکنه و گمونم برای بکی کوری میخونه که بکی یک رایت هند بهش میزنه و میره و اسکا بلند میشه و بازم به زبان مادری بد و بیراه نثار بکی میکنه.

راولی سراغ روون میره و میگه بزار ببینم اون حیوان خانگیت چیه. روون میگه باشه اما به کسی نگو. راولی قبول میکنه و نگاهی به داخل قفس میندازه و بعد میگه تو چه جور ادمی هستی؟ او بعدش میره و روون لبخند ملیح میزنه.

 

در پشت صحنه اندراده به زبان خودش حرفهایی میزنه و نقاب ری رو بلند میکنه. ری میاد و شروع به زدن اندراده میکنه. سی ام پانک نیوز. او نقابش رو پس میگیره و به زدن اندراده ادامه میده و داورا میان سواشون کنند.

 

رستلر محلی مقابل روون

روون یک بیگ بوت به سر حریف میزنه و بعدش با شیرجه میره برای اجرای فینیشر و با زدن ایرون کلاو حریف رو کاور میکنه

برنده روون

بعد مسابقه روون سر حریف رو توی قفس برد و صورت رستلر زخمی شد و به طرف خروجی دوید.

 

استایلز مقابل توزاوا

استایلز حریف رو گرفت و ان رو روی طناب گذاشت و از روی طناب دوم روی توزاوا دی دی تی زد. او اینطوری میخواست به دی دی زدن رندی کنایه بزنه. توزاوا کمی بعد بلند شد و ایجی با زدن ار کی او رفت برای کاور.

برنده استایلز

 

لانا و لشلی همراه کشیش به رینگ میان.

اونا میگند علارغم خراب شدن جشنمون در هفته ی گذشته ما تصمیم گرفتیم الان ازدواج بکنیم. کشیش اونا رو زن و شوهر اعلام میکنه و لانا بعدش میگه قرار بود مراسم ازدواجم شادترین روی زندگیم باشه اما بقیه خرابش کردند. در این لحظه تصویر روسف رو میبینیم که کنار ساحل هست و میگه میخوام براتون یک هدیه عروسی بدم و بعدش تصاویری از هفته ی قبل و خراب شدن عروسی لانا و لشلی نشون میده که لانا عصبی میشه و شروع به داد زدن و به هم ریختن اطراف میکنه . لشلی ازش میخواد ساکت باشه و بعدش به روسف میگه هفته ی اینده بیا تا توی رینگ تسویه حساب کنیم و روسف قبول میکنه

تروت در پشت صحنه هست که لیو مورگان میاد میگه بابت رکوردت با کمربند 24/7 بهت تبریک میگم. منم میخوام در هفته ی اینده برای روسف کنار رینگ باشم همانطور که لانا برای لشلی کنار رینگ میاد

 

شارلوت مقابل سارا لوگان

حریفان بیرون رینگ چند ضربه زدو بدل میکنند و بعدش به رینگ میاد و شارلوت با اوپر هند کار رو ادامه میده. او بعدش با زدن بیگ بوت میزنه اما بدون اینکه حریف رو کاور کنه، شنلش رو میپوشه و میره

برنده بدون نتیجه

 

نو وی هوزه مقابل مکینتایر

هوزه حریف رو رول میکنه اما درو رها میشه.درو با دی دی تی کار رو ادامه میده. بعدش با ضربات زانو حمله میکنه. به محض اینکه هوزه بلند میشه، مکینتایر یک کلیمور کیک بهش میزنه و تمام

برنده میکنتایر

بعد از مسابقه، درو کمی هوزه رو کتک زد و گفت من تا حالا حریفی که کمربندش دستش باشه نداشتم . سی ام پانک نیوز. میخوام در رویال رمبل سی نفره ی مردان باشم و با برنده شدن در اون مصاف مقابل یک قهرمان مسابقه بدم.

بنجامین مقابل بلک

بلک با زدن استریک کار رو ادامه داد. اونا بعدش ضربات نوبتی به هم زدند و بلک با اوپر هند حریف رو عقب روند. اوبا اجرای بلک ماس رفت برای کارو

برنده الیستر بلک

بعد مسابقه مورفی ناگهان به بلک حمله کرد و او رو زد. مورفی با صندلی بهش حمله کرد و داور به کمک بلک اومد

رولینز همراه تیم ادورز میاد و میگه قراره امشب به شما بگم که چه کسی میتونه راو رو به یک فضای تازه برسونه و اون خود من هستم چون الان بهترینم. رولینز میگه کسانی که مانع پیشرفت راو بشند توسط ما له میشند و امشب نوبت هم تیمی اوونز و جو هست که داغون بشه.

رولینز و تیم ادورز اف پین مقابل بیگشو، اوونز و ساموا جو

کوین یه کیک به رازار میزنه و بعدش به بیگشو تگ میده. بیگشو به محض ورودش یکی یه ضربه به هر کدوم از هیلها میزنه. ادورز میرند با زدن جو حواس بیگشو رو پرت بکنند. رولینز هم یک شیرجه روی بیگشو میزنه. بیگشو ست رو بین راه میگیره. ادورز میان و باعث میشند بیگشو ست رو رها بکنه. بیگشو این بار یقه ی ادورز رو میگیره اما رولینز با صندلی بهش حمله میکنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو بیگشو، جو و اوونز


بعد از مسابقه اوونز با ادورز درگیر شد و بیگشو هم با رولینز دعوا داشت. اوونز موفق شد از دست حریفان رها بشه و پای رولینز رو بگیره تا بیگشو به ست پانج بزنه.

هیلها شروع به عقب نشینی کردند و فیسها داخل رینگ ژست گرفتند.

قرار شد که هفته ی اینده مصاف این دو گروه تکرار بشه و برنامه تمام شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Arman گفته: Arman می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/17 و 10:28 دقیقه ارسال شده.

    سلام چرا بقیش ترجمه نشده

    پاسخ : رفلش کن تا متن کامل رو ببینی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش