آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
خبر های جدید از دنیای رستلینگ
  • بازدید : (479)


خبر های جدید از دنیای رستلینگ 


اخبار در ادامه مطلب 


کمپانی wwe فهرستی از مسابقات حرفه ای و خوب چمپا در ان ایکس تی رو منتشر کرد و چمپا در این رابطه گفت من رو در مین راستر می بینید 


روندا روزی جدیدا اعلام کرد که او از ریمچ دوباره اش مقابل شارلوت در بکلش راضی نیست و گفت کاشکی به جای درگیری با شارلوت با بکی لینچ درگیر می شدم و او گفت که من کرت انگل را همیشه الگوی خودم می دونم و گفت او قهرمان رویای من است 


بر اساس گزارش هایی که منتشر شده کوشیدا کشتی گیر بزند ان ایکس تی از این برند خارج شده ولی او هنوز مشخص نیست که در wwe حضور پیدا می کند یا به کمپانی دیگری می رود 


میکی فولی نام ۵ کشتی گیر مورد علاقه خودش رو منتشر کرد:تری فانک،بروزر برودی،ریک فلیر،شاون مایکلز و دینامیت کید 


مت کاردونا معتقد است که برند NWA را بهتر از تروور مرداک به عنوان قهرمان تبلیغ می کند: "من آن را هر کجا که بروم به ارمغان می آوریم"


جف جارت گفت که جان سینا از نظر من تاحالا بهترین پرومو ها رو در رستلینگ داشته است 


هنگمن آدام پیچ گفت که من شخصیت رینگم با شخصیت اصلیم 360 درجه متفاوت است و من کمی از شخصیت که تونی خان برام ساخته خسته شدم 


کمپانی NJPW و aew قراره اولین ppv مشترک خودشون در روز یک شنبه 26 ژوئن خواهد بود که از 6 می شروع به فروختن بلیط ها می کنند که واقعا قراره رویداد جذاب و تاریخی بشه این رویداد


شو دینامیت گذشته کمی آفت ریتینگ داشت و دلیلش هم درگیری آخر برنامه سی ام پانک و هنگمن آدام پیچ بود  


اگر یادتون باشه آدام کول و جی وایت صحبت تونی خان را در دینامیت گذشته قطع کردند و تونی خان دیروز توییت زد که این اتفاق از قبل برنامه ریزی نشده بود و کار خیلی زشت و بی ادبانه ای بود 


استون کلد گفت که من اگر ازم درخواست بشه که در رسلمانیا 39 حضور پیدا کنم قطعا میکنم 


شو راو گذشته آفت ریتینگ زیاد داشت ولی دلیلش مشخص نیست 


ریک فلیر جدیدا آماده تمرینات شده و قصد داره برای یک مچ به رینگ برگردد


نظر شما چیست؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمدرضا گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/02/05 و 17:23 دقیقه ارسال شده.

    سى ام پانك وآدام پيچ در گير نشدند فقط باهم رودرو شدند

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش