آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48858 rey
34 1394 sam
20515 58346 rey
10807 48249 sam
اخبار جذاب دنیای کشتی کج بخش دوم
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (319)
نتیجه تصویری برای ‪wwe logo‬‏

اخبار جذاب دنیای کشتی کج بخش دوم
متن در ادامه مطلب


بنا بر گزارش Wrestling News ، مدیران کمپانی WWE نام ست رولینز را از لایو اونت های پیش رو خط زده اند گزارشات حاکی از آن است که ست رولینز در بکستیج چند مورد بی انضباطی داشته است و به همین دلیل نام وی را از برخی لایو اونت ها خط زده اند.


طبق گفته های مسئولین کمپانی رویداد سامراسلم سال 2020در روز یکشنبه 23 آگوست و در شهر بوستون برگزار میشود.


چلسی گرین اولین عضو لدر مچ زنان در تیک اور تامپا شد.


مقامات WWE اعلام کردند که سلامتی کشتی گیران و هواداران و کارکنانشان اولویت اصلی آن هاست و در حال حاضر با مقامات دولتی خلیج تمپا وضعیت را راجع به شیوع ویروس کرونا از نزدیک مشاهده می کنند و متعهد هستند که روز یکشنبه و در تاریخ 5 آوریل (17 فروردین 1399) رویداد رسلمینیا در استادیوم ریموند جیمز و در تمپا فلوریدا برگزار می شود و هیچ برنامه ای برای لغو یا به تعویق انداختن رویداد های خود در آینده ندارند.


گفته شده مدیر اجرایی برند راو پل هیمن، علاوه بر آغاز درگیری گلدبرگ و رومن رینز، تاثیر به سزایی در درگیری ادج و رندی اورتن نیز داشته است.


طبق گفته مجله PWI ، مدیران کمپانی WWE برای جف هاردی پوش بسیار بزرگی در نظر گرفته اند و منتظر بازگشت وی هستند تا برنامه های بزرگ خودشان را بر روی جف هاردی پیاده کنند.


 فرزند کرت انگل ، جیسون جردن اخیرا در گفتگویی که با RingSideNews داشته است ، قهرمان 16 دوره جهان ، جان سینا را برای یک مسابقه تک به تک چلنج کرد.


 رانداروزی و کین ولاسکز ، اخیرا در مرکز WWE دیده شده اند ؛ احتمال داده میشود که این دو ، برای گفتگو درباره آینده شان در WWE در انجا حضور داشته اند.


به گفته منابع آگاه ، آندرتیکر با دخالت در مسابقه ای جی استایلز و الیستر بلک در المنیشن چمبر ، باعث شکست خوردن ای جی استایلز خواهد شد تا اینگونه بطور رسمی فیود ای جی استایلز و آندرتیکر شروع شود.




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/16 و 19:40 دقیقه ارسال شده.

    عالی شد دوباره جف هاردی به دوران 2008 و 2009 برمی گرده.بهترین کاری که دبلیو دبلیویی در این چند سال اخیر انجام میده همینه.

    پاسخ : دقیقا میتونه عالی کار کنه به نظرم لیاقتشو داشت

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش