آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48860 rey
34 1394 sam
20515 58354 rey
10807 48253 sam
نتایج کوتاه اسمکدان 25 مارس 2022
  • بازدید : (159)

نتایج کوتاه اسمکدان 25 مارس 2022

متن در ادامه مطلب




جیمی اوسو مقابل ناکامورا باخت

وودز مقابل هلند برد

انجل مقابل ریکوشی برنده شد

همبرتو هم مقابل ریکوشی برد

زلینا، بیزلر و ریپلی در مصاف چهارطرفه مقابل بنکس باختند


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیرحسین گفته: امیرحسین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/07 و 17:23 دقیقه ارسال شده.

    نظرمو تو یکی از وبلاگ های قبلی دادم حالا دیگه چی

    پاسخ : گرفتی ما رو؟ میگم توی همین وب نظر بده. من به وبلاگهای قبلی دسترسی ندارم

  • امیرحسین گفته: امیرحسین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/06 و 13:38 دقیقه ارسال شده.

    باشه تو چه پستی بهم مشخصات میدی

    پاسخ :
    برو روی پستهای قدیمی وبلاگ. بعد فرقی نداره تو کدومشون نظر بدی. من میبینم و همونجا بهت جواب میدم

  • امیرحسین گفته: امیرحسین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/06 و 13:24 دقیقه ارسال شده.

    نظردرموردچی

    پاسخ : مگه نمیخواهی نویسنده بشی؟ خوب باید بهت مشخصات بدم تا بتونیوارد مدیریت بشی و پست بزنی.

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/06 و 13:02 دقیقه ارسال شده.

    داداش سلام خوبی
    ام می خواستم کل نتایج رو بنویسم ولی کار پیش اومد گفتم ۱ ساعت دیگه بنویسم بعد شما اومدی دمت گرم
    نتایج کامل راو رو خودم می نویسم کامل، فقط شاید اتفاقات پشت صحنه بمونه

    پاسخ : باشه حله. اگر مشکلی پیش اومد خبر بده تا حلش کنم همون روز

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/05 و 21:34 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟|؟|؟|||||||||
    عیدت مبارک

    داداش الان امیر حسین باز بم گفت می خواد نتایج رو بنویسه باو بش بگو وظیفه نوشتن نتایج برای من هست فعلا هم جایی نیستم و می نویسم و این رو بش بگو کچلم کرد والا این وظیفه منه مثلا بره لینک بذاره

    پاسخ : سلام عید تو هم مبارک و خوش باشه. امیر هنوز نویسنده نشده. بعدش باهاش هماهنگ میشیم

  • امیرحسین گفته: امیرحسین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/05 و 21:22 دقیقه ارسال شده.

    منو نویسنده کن ترخدا چقدردبگه باید تلاش کنم به عنوانه نمونه کار

    پاسخ : من سه روز قبل برات جواب نوشتم. گفتم بیا یه پست قدیمی نظر بده تا هماهنگ بشیم و نویسندت بکن. خودت دیگه جواب ندادی. الانم دیر نشده. نظر بده تا بهت مشخصات بدم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش