آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 11 مارس 2022
  • بازدید : (486)
نتایج کامل اسمکدان 11 مارس 2022
نتایج کامل اسمکدان 11مارس 2022
متن در ادامه مطلب
کامل شد


لزنر به رینگ میاد و میگه من قوانین و بازی رو به چالش کشیدم. شبها از رختخواب بیرون اومدم و در اینه به خودم نگاه کردم. حالا میگم که رینز نمیتونه بهم حمله کنه و در بره. من برای درگیری اومدم و نگران رسملنیا نیستم. حتی کمربند هم برام مهم نیست. او کمربند رو پرت میکنه به گوشه ی سالن. براک میگه فقط تشنه ی خون هستم.
همین وارد میشه و میگه بهتره الان به من گوش بدی. تو مبارزه و خون میخواهی اما رینز اینجا نیست. لزنر میگه واقعا؟ پس حالا کی میتونه تو رو از دستم نجات بده. هیمن فرار میکنه و لزنر میره دنبالش. او ماموران رو هل میده اما هیمن سوار ماشین میشه و در میره.

شیمس و هلند در پشت صحنه برای نیو دی کوری مخونند. شیمس میگه پیت دان هم این اطراف هست


نیودی مقابل شیمس و ریج هلند با همراهی بوچ  
کوفی از طناب بالایی میاد شیرجه بزنه اما بوچ حواسش رو پرت کرد شیمس با پانچ و کیک اون رو به زمین می اندازد و بعد خیلی سریع پین می کند 
برندگان: شیمس و ریج هلند 
بوچ پس از مسابقه کوفی رو حسابی زد بعد شیمس و هلند به زور دورش کردند

گزارشگر در پشت صحنه به زین  میگه هیچ میدونستی که کنوکسویل شماره همراهت رو پخش کرده. زین میگه چطور همچو کاری کرده. من باید روی مسابقه امشبم تمرکز کنم اما همه به من زنگ میزنند و تمرکز ندارم. بعدش زین میگه البته من میتونم از پس هر مشکلی بربیام. این ریکوشی هم خوش شانس بود که در راو قبلی مقابلم برد.

مکینتایر و وایکینگ رایدرز مقابل ماهال، موس و کوربین
هر دو گروه با هم درگیر شدند و مسابقه انجام نشد

روندا روزی به رینگ میاد و میگه تقریبا یک ماه تا رسل فاصله داریم. شارلوت در راو قبلی من رو تحقیر کرد اما او فقط یک ارم بار از من چشیده. من راههای زیادی برای ارم بار زدن سراغ دارم. من انکل لوک رو از کرت انگل یاد گرفتم و خوشحال میشم این حرکت رو روی شارلوت بزنم. بعدش شارلوت در رسل تسلیم میشه.
شارلوت به سالن میاد. او میگه مصاف من در برابر تو در رسل مهمترین مبارزه دوران فعالیتم هست. در راو قبلی اماده نبودم اما در رسل من برنده میشم. قصد تسلیم شدن در اون مصاف رو ندارم.
روندا میگه منم همینطور. شارلوت میگه با اینکه تو یک مبارز هستی اما منم که مهمترین زن در این کمپانی به شمار میام. من تو رو مجبور به تسلیم میکنم. روندا میگه خوشحال میشم روش کارت رو ببینم. براش بهت فرصت اماده شدن میدم. شارلوت راهش رو میکشه و میره. روندا میگه در رسل نمیتونی اینطوری بری. اونجا تسلیم میشی.
ساشا باکس و نایومی مقابل بلیزر و ناتالیا با همراهی زلینا 
ساشا کیک و چند ضربه زانو به ناتالیا زد و بعد شاینا رم از رینگ پرت کرد بیرون اما زلینا از بیرون رینگ حواسش رو پرت کرد. سی ام پانک نیوز. بعد نایومی میاد و چند کیک به حریف های خودش تقدیم می کند بعد ناتالیا یک تکنیک زد و اومد ساشا رو پین کنه اما اوت کرد ساشا همچنان زلینا حواس ساشا رو پرت می کنه بعد ناتالیا میاد فینیشر بزنه اما ساشا روی زلینا و ناتالیا فینیشر می زنه و ناتالیا رو پین کرد 
برندگان :ساشابنکس و نایومیاوسوز میان و میگند کمپانی نتونسته حریفی برای ما برای رسل جور کنه. ناکامورا و باگز میان و میگند ما قهرمان بعدی کمربند تیمی هستیم. جیمی میگه اگر باگز بتونه جی رو ببره بهتون تایتل شات میدیم
جی اسو با همراهی جیمی اسو مقابل بوگز با همراهی ناکاموارا 
بوگز به جی اسپلش زد بعد بیرون رینگ جیمی اسو به ناکاموارا فینیشر زد بعد اون طرف بوگز میاد و موهای جیمی اسو رو می گیره و چنگ می زند بعد میاد تو رینگ جی برای سوپر کیک می ره اما بوگز با بمب می زند و کاور می کند 
برنده:بوگز با همراهی ناکاموارا
بعد مسابقه جیمی به بوگز حمله کرد
ریکوشی مقابل سمی زین 
تئوری قبل مسابقه اومد و با گزارشگر پت مک آفی درگیر شد 
زین سوپلکس زد و از طناب بالایی کیک می زند و حسابی آسیب می زند به ریکوشی ولی ریکوشی با اسپلش ۶۳۰ بهش جواب میده و پین می کند 
برنده و همچنان قهرمان :ریکوشی

در پارکینگ، شارلوت افتاده به جون روندا و داره او رو میزنه. مامورا سعی دارند سواشون کنند اما مگر میشه.!!

با این درگیری برنامه تموم میشه

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/21 و 13:21 دقیقه ارسال شده.

    سعی کن نتایج AEW رو هم بزاری
    اخه کی دیگه میاد WWE نگاه کنه

    پاسخ : سلام نکته شو رمپیچ رو بخونی متوجه می شوی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش