آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
حیوان خانگی اریک روون
  • بازدید : (705)

نتیجه تصویری برای wwe rowen

حیوان خانگی اریک روون

متن در ادامه مطلب


برای چندین هفته، قفس پوشیده ای که توسط روون به سالن اورده میشد موضوع سوال بود.


همه میخواستند ببینند که روون چه نوع حیوانی رو نگهداری میکنه و در راو گذشته این راز فاش شد.


او یک رتیل بزرگ و خاکستری در قفسش داشت که من خیلی گشتم تا عکسش رو با روون گیر بیارم اما عکسها روشن و واضح نبودند. بنابراین دو عکس مشابه گذاشتم.


نتیجه تصویری برای humongous tarantulaنتیجه تصویری برای humongous tarantula


رتیل روون دو برابر اینا بود و یک رنگ خاکستری داشت و خیلی هم پشمالو بود.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • آمیز  گفته: آمیز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/08 و 7:50 دقیقه ارسال شده.

    نه داش من وقت ندارم ها دادم به رفیقم دیگه اون هوای وب رو داره انشالله برات مثب ثمر باشه بای

  • امیر گفته: امیر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/07 و 23:26 دقیقه ارسال شده.

    دیگه سه سال پست نزدم این آقا عماد بچه خوب و مقاله بلده
    تو تل رمزمو بهش میدم داش من از فاز رسلینگ در اومدم

  • امیر گفته: امیر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/07 و 23:23 دقیقه ارسال شده.

    مهدی خودتی یانه

    من رمزمو برای دوستم عماد رینز خواستم من گیرم ها

    اسممو از امیر ماکسلی به عمادرضا رینز تغییر بده

    وقت ندارم

    رمزمو به رفیقم میدم اونجا که رمزمو دادی پاک کن

    پاسخ :
    مشخصات رو برات نوشتم. ببینم چند مرده حلاجید

  • امیر گفته: امیر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/07 و 22:26 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش مهدی منم امیر ماکس نویسنده قدیمی این وب سه ساله پست نزدم رمزی یادم رفته کادر دوم و سوم رو بهم میدی

    پاسخ : سلام. این اواخر همه میخوان برگردن اما همینکه رمز رو بهشون میدم بازم غیب میشند. مشخصات رو میدم اما اگر فعال نشی کلا نویسندگیت رو حذف میکنم



  • wolf گفته: wolf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/09 و 22:10 دقیقه ارسال شده.

    من فکر کنم رتیلش واقعی نبود
    چون رتیل یک حیوان دست اموز نیست و نمیشه اهلیش کرد و تو دست اریک هم تکان نمی خورد

    پاسخ : بله
    البته بعضیها دارنش اما هر ادمی نمیتونه باهاش بیاد شو اجرا کنه
    پاسخ : بله
    البته بعضیها دارنش اما هر ادمی نمیتونه باهاش بیاد شو اجرا کنه

  • سعید  گفته: سعید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/01 و 11:24 دقیقه ارسال شده.

    اما فک کنم رتیلش مرد چون تو مسابقه ای که با درو مکینتایر داشت درو مکینتایر با پلکان فلزی قفسشو داغون کرد

  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/15 و 20:14 دقیقه ارسال شده.

    به نظرم اون روتیل واقعی نیست

  • Ehsan گفته: Ehsan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/15 و 14:24 دقیقه ارسال شده.

    مرسی بابت توجه کردن به نظرات❤️

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش