آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59992 amir1383
14150 49221 rey
34 1419 sam
20515 58889 rey
10807 48713 sam
دوباره سلام دوستان


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkD8g-Nj7YrcXYHDq6X3Kz7QCq_FLVAD3JTnFtG5k&s=0


دوباره سلام


من مهدی هستم. مدیر سایت. چند ماه قبل رز بلاگ برام قفل شد و نتونستم وارد بشم.

ممدیسترو مدیریت وبم روی رز بلاگ رو به عهده گرفت. او خیلی تلاش کرد تا این وب سر پا بمونه. من و بقیه دوستان هم در لوکس بلاگ مطلب میزاشتیم. از لطف و همراهی همه در این مدت ممنون هستم.

امروز رز بلاگ برام باز شد. امیدوارم دیگه برام مشکل درست نکنه.

خوشحالم که برگشتم.



بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امید مکینتایر گفته: امید مکینتایر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/27 و 10:30 دقیقه ارسال شده.

    مهدی من امید مکینتایرم
    من چند روز بود کشتی کج های درخواستی میزاشتم ولی دیگه رمز عبورم رو یادم رفت و اکانت جدید ساختم این رمز عبور را فراموش کردم هم فایده نداره چیکار کنم؟

    پاسخ : امشب درستش میکنم. الان در یک پست قدیمی نظر بده
    همانجا برات مینویسم

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/24 و 9:05 دقیقه ارسال شده.

    خوشحال شدم موفق باشید

    پاسخ : تشکر داداش

  • ممدیستریو گفته: ممدیستریو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/24 و 2:19 دقیقه ارسال شده.

    نه بابا چه شرمندگی ای
    خودم خوشحال میشم که به سایت کمک کنم

    پاسخ : ولی خوب زحمت هم داره. ما تیم خوبی هستیم

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/23 و 20:06 دقیقه ارسال شده.

    داداش راستی اگرم میشه اسم اک قبلی رو بگو بعد رمز اگر یادت نیست برام یک اک بزن چون واقعا رمزش یادم نیست کلی مطلب هم مونده دستم

    پاسخ : خوب یه جایی باید بنویسم که کسی نبینه. توی یک پست قدیمی نظر بده

  • طاها اصلاحی گفته: طاها اصلاحی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/23 و 18:05 دقیقه ارسال شده.

    خوش برگشتی

    پاسخ : قربونت داداش

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/23 و 15:27 دقیقه ارسال شده.

    خوش برگشتی داداش دیگه کم کم داشتم عادت میکردم ک فقط تو لوکس بلاگ ببینیمت🖤🗿

    پاسخ : منم اونجا راحت نبودم. امیدوارم دیگه مشکلی پیش نیاد

  • ممدیستریو گفته: ممدیستریو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/23 و 14:58 دقیقه ارسال شده.

    خداروشکر
    خیلی خوشحال شدم

    پاسخ : سلام. این مدت شرمنده شدم ازت. ممنون که هوای وب رو داشتی

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/11/23 و 14:46 دقیقه ارسال شده.

    داداش سلام میشه رمزم رو تو رزبلاگ بدی یادم رفته رمزم رو اگر یادت نیست میشه دوباره اینجا نویسنده ام کن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش