آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59746 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58362 rey
10807 48258 sam
قسمت 4 کج کنگره گیت
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (187)



نتیجه تصویری برای wwe news logo

قسمت 4 کج کنگره گیت

متن در ادامه مطلب



تقدیم به داداش های نازم


نوشته آرمان


1- جدیدا عکس های زیادی از زوج های کج کار داره گذاشته میشه که خیلی وقته باهم هستن، دلیلش را رفتم سرچ کردم، یک خبرگزاری توی آمریکا، گفته بوده بازیگران هالیود، زندگی مشترکشون بیشتر دوام میاره تا کج کارا، حالا wwe می خواد نشون بده این گزاره، صحیح نیست.


2- یک فیلم از حضور تیکر در عربستان پخش شد.


3- به مناسبت اولین سال شکست مجدد سرطان توسط رومن، طرفدارش یک سری پلا کارد درست کردن و بهش تقدیم کردن.


4- اینم یک اظهار نظر دیگه از خانوم مندی رز که گفته برای خانوم ها، هیچ چیز عین دوچرخه سواری، زیبایی اندام نمیاره.


5- مسابقه گانتلت رویداد عربستان که سر جام TUWAIQ هستش و گفتم ری مستریو، جایگزین روسف شده، احتمالا با پیروزی ای جی همراه باشه.


6- این خبر ربطی به کج نداره، نمیدونم فیلم جوکر را دیدید یا نه، اما الان یک گروه تروریستی خطرناک توی عراق با همین نام هست که گفتن ما اصول انتقامی جوکر را، به عنوان مبانی قبول داریم. اگه تحلیل فیلم های هالیوودی را خوانده باشید، همه فیلم ها یک جوری به سیاست های ایالات متحده، برمیگرده.


7- آندرا ده چند وقت پیش دنبال ماجراجویی عشقی با شارلوت می گشت که شارلوت خیلی شیک و مجلسی، بهش پاسخ نه داد. حالا دوباره این کج کار از مسولین خواسته مسابقه سر تایتل اصلی را بده و برنده هم بشه تا دل شارلوت را بدست بیاره!!!!!!!! قربونت برم یه باره از نویسنده ها می خواستی برات یک داستان عشقی با شارلوت بزارند تا آخر که توی رینگ بچه دار هم بشید!!!!!!


8- رویداد روولوشن الیت را از دست ندهید چون قراره سوپرایز بزرگی اتفاق بیفته.


9- شیخ های عربی، همین طور دارن عکساشون با تیکر را میزارن، ماشالله انقده قدش بلنده که دوتا شیخ را روی هم بزاری، بهش نمیرسن


10- جان سینا پرده از راز بزرگی برداشت و گفت همون سال اول یعنی 2002،قرار بود از کمپانی اخراج بشم و بهم میگفتن شخصیت تو کمبود داره و یک آدم ساده موفق نمیشه و تا کریسمس، اخراجی، اما استفانی پشت من ایستاد و گفت من به این مرد ایمان دارم، من تمام موفقیت هایم را مدیون، استفانی مکمن هستم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • amir owens گفته: amir owens می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/08 و 1:55 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم داش آرمان عالی بود و ممنون از داش مهدی
    من هم امیر هستم14 ساله از گیلان به فوتبال و کشتی کج و گیم خیلی علاقه دارم برند های مورد علاقه م ان اکس تی و الیت هستش و تیم های مورد علاقم هم دورتموند و لیورپول هستش و بازی های مورد علاقم هم پابجی موبایل و آنچارتد4 هستش و کشتی کج کار مورد علاقم تو wwe کوین اونز وسمی زین هستش تو AEW کنی اومگا و کریس جریکو هستش و توNXT هم از دامنیک دایجاکوییچ و جانی گارگانو خوشم میاد.

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/07 و 21:35 دقیقه ارسال شده.

    من محمدهستم‌ ۱۴ ساله متولد تهران . من در کشتی کج از ای جی خیلی خوشم میاد و بعد از اون از رومن البته به نظرم اوونز هم خیلی با استعداده . تیم مورد علاقه فوتبالم استقلال هستش و تو اروپا از چلسی خوشم میاد.عاشق فیلم ترسناک و سریال واکینگ دد .سریال دل رو هم دنبال میکنم. سایت های نورد علاقه ام هم ورزش۳ با سی ام پانک نیوز هستش.تو ps4 بازی death stranding رو فقط بخاطر دریل دیکسون انجام میدم.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش