آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
عذر خواهی از کاربران

آقایان، عذرخواهی فراموش نشود!

عذر خواهی از کاربران


متن در ادامه مطلب..

سلام بچها دیدم زیاد اعتراض کردین برای نوشتن نتایج ......


حقیقتش اینه که مهدی با اون مشکل فعلا نمیاد و رزبلاگ من دارم مدیریت می کنم بعد با این نویسنده نتایج امین صحبت نکردم که بهش بگم و اینا بعد این پست زد ولی نصفشو نزد برا همین من نتونستم نتایجو بزارم و برا همین پوزش می خوام الان هم می خوامم که قابلیت این کارو بگیرم و دیگه از این اشتباها نشه 


بازم عذر می خوام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/19 و 0:15 دقیقه ارسال شده.

    داداش مهدى گفت پست هاى منو ميتونى اينجا كپى پيست كنى تو ميتونى نتايج كامل راو و اسمكدان يا پى پرويو از لوكس بلاگ كپى كنى اينجا بزنى البته بعد اينكه نتايج تمام شد

    پاسخ : آره می تونم ولی امین نتایجو زد منم هنوز قابلیت ویرایش پست بقیه رو ندارم اگه بگیرم دیگه از این اتفاق ها نمیوفته

  • محمدرضا و دمیز گفته: محمدرضا و دمیز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/18 و 23:47 دقیقه ارسال شده.

    سلام وقت بخیر
    میگم من خیلی دوست داشتم نویسنده بشم
    باید براش چیکار کنم
    آیا نیازی به نویسنده دارید
    مطمئنم ک میتونم بهتون کمک کنم
    الان دوساله ک سایت خیلی خوب شمارو دنبال میکنم

    پاسخ : سلام دو راه داری، شب ها ساعت 9:30 بیای پشتیبانی مقالتو بدی، یا اینکه زیر نظرات برام بفرستی تا بزنم تو سایت، اسم نویسنده هم درج میشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش