آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل شوی اسمکدان 7 می 2021
  • بازدید : (478)

نتایج کامل شوی اسمکدان 7 می 2021

متن در ادامه مطلب

دوستان من مادربزرگم حالش خوب نبود نتونستم دیروز بنویسم الان مینویسم 

اسمکدان امشب با توجه به تم قدیمیش آغاز میشه و پت مکافی مثل وینس مک من لباس پوشیده اما مایکل کول شبیه به 15 سال پیشش لباس پوشیده.

اول از همه یک کلیپ در مورد مین اونت اسمکدان سال 1999 نشون داده میشه که تریپل اچ و راک با داوری شان مایکلز سر کمربند WWF مسابقه میدادند.

رومن رینز به همراه جی اوسو و پاول هیمن میاد و وارد رینگ میشن بعد یه کلیپ از مسابقه ی هفته ی گذشته ی رینز برابر برایان نشون میدن که رینز برد و کریر برایان در اسمکدان تموم شد.

هیمن به برد رینز اشاره میکنه و از مسؤل زنگ میخواد که 10 بار صدای زنگ رو دربیاره و میگه اگه در نمیاری خودمون انجام میده و وقتی تموم شد میکروفون رو به رومن میده.

رومن رینز میگه من مرد حرفام هستم و میگه کاری که گفتم رو انجام دادم. میگه که من همه چیز رو پشت خودم گذاشتم و کول کردم و به خاطر ایت کار باید از من ممنون باشید و برای من جشن بگیرید چون من به شبکه ی فاکس و شوی اسمکدان هر چیزی خواست دادم و میگه دنیل برایان هم می خواست از اینجا بره و من هم کمکش کردم تا بره.

رینز میگه اگر دنیل برایان میخواست بمونه باید به من می گفت که تو بهترینی اما نگفت و من هم کارشو یک سره کردم و فرستادمش بره پی کارش و به خاطر نبودنش من جای اون رو به کسی دادم که به من میگه تو بهترینی و رییس هستی و بعد به صحنه نگاه میکنه که جیمی اوسو میاد و با رینز و اوسو و هیمن خوش و بش میکنه و سزارو میاد.

سزارو میاد و میگه تو حق انجام همچین کاری رو نداری که جای دنیل براین رو به کسی بدی اما من به این فکر نمی کنم و تمرکزم رو میذارم روی مسابقه ی امشبم با ست رولینز که یهو ست رولینز از پشت حمله میکنه.

تدی لانگ میاد و میگه که با اجازه ای که آدام پیرس به من داده میگم که امشب اگر سزارو مسابقه اش رو با ست رولینز ببره میتونه در برابر رومن رینز سر کمربند در رسلمنیا بکلش مسابقه بده.

پیام بازرگانی

سزارو در برابر ست رولینز اگر سزارو ببره با رومن سر کمربند در بکلش مچ میده 

سزارو از طناب ها میپره روی جیمی بعدش ست رولینز رو به داخل رینگ میفرسته و بعد فینیشرشو میزنه و کاور میکنه و تمام!

برنده:سزارو

پیام بازرگانی

ست در پشت صحنه با رینز بحث میکنه و میگه گروه تو باعث شد من مسابقه رو ببازم و رینز میگه عصبانیت تو رو میفهمم اما من باید حواسم به گروهم باشه و باید سزارو رو ببرم و ست میگه باشه.

یک کلیپ از مسابقه ی سوپرمارکتی استون کولد و بوکرتی در اسمکدان سال 2001 نشون داده میشه.

تدی لانگ با سونیا دویل در بک استیج هستند و میگه امشب من به جای پیرس با تو کار میکنم و دویل هم خوشحال میشه و بعد زین میاد و میگه قرار علیه دسیسه ای که بر علیه من شده یه مستند درست کنم.

زین میگه که من یه مسابقه برای کمربند بین قاره ای میخوام اما تدی میگه نمیتونم این مچ رو بهت بدم ولی میتونم بهت مسابقه ی تگ تیم با کروز رو بدم اما زین از این اتفاق خوشحال نیست و تدی میگه کروز به همه ی شما برای مسابقه با بیگ ای و استریت پرافیتز و اوونز و ناکامورا نیاز داره و میگه مثل من برقصید.

رومن نشسته که اوسوز میان و رینز به جیمی میگه تو هنوز یک ساعت نشده اومدی که این خرابکاری رو به بار آوردین و بعد من هم باید این خرابکاری رو تمیز کنم یا مراقب شما باشم مثل بچه که جیمی میگه تو حق نداری با من اینجوری حرف بزنی و من پادوی کسی نیستم و بعد هم میره.

پیام بازرگانی

روبی رایت با لیو مورگان در برابر کارملا

لیو میاد تا حواس کارملا رو پرت کنه اما کارملا بهش کیک میزنه و بعد روبی رایت میاد کاور کنه اما کارملا کیک اوت میکنه و بعد سابمیشنشو اجرا میکنه و روبی رایت تپ اوت میکنه 

برنده:کارملا

موزیک بیلی به صدا در میاد و اون وارد رینگ میشه.

یه کلیپ از قهرمانی تگ تیم ادج و هالک هوگان در اسمکدان 2002 نشون داده میشه. 

پیام بازرگانی

یک کلیپ دیگه از مسابقه ی براک لزنر و بیگ شو نشون داده میشه که لزنر به بیگ شو سوپلکس میزنه از بالای طناب ها و رینگ از بین میره.

بیلی میگه اینکه شما یه ستاره باشید دلیل نمیشه که قهرمان خوبی هم باشید و من به عنوان کسی که رکوردار قهرمانی زنان اسمک را دارم این رو میگم ولی میگه من تنها بهترین قهرمان نبودم. بیلی به دیوا های دیگر در کمپانی هم اشاره میکنه و بعد در مورد بیانکا حرف میزنه و میگه نمیتونه اون با من مسابقه بده و بعد بیانکا میاد و با بیلی درگیر میشه اما بیلی موفق تر هستش و میگه بهتر هست که به حرفم گوش کنی.

جیمی و جی در پشت صحنه هستند که جیمی به جی میگه فکر می کنم تو پادوی رینز شدی و بعد به جی میگه چه بلایی سر تو اومده و جی میگه رومن بخشی از خانواده ی ما هستش و بعد جیمی میگه چون تو در همه ی نبرد های رینز بودی اون الان قهرمان هستش و جی میگه این کار باعث میشه خانوادمون قوی تر بشه  و بعد جیمی میگه ما بهم احتیاج داریم همونطور که رینز قهرمان هست ما هم قهرمان تگ تیم شیم.

پیام بازرگانی

یک کلیپ از مسابقه ی جان سینا با کرت انگل در سال 2002 نشون داده میشه

دومینیک مقابل زیگلر

زیگلر نک بریکر میزنه و میره برای کاور اما دومنیک کیک اوت میکنه. زیگلر بادی اسلم میزنه و میره برای سوپلکس اما دومنیک زیگلر رو رول میکنه و تمام

برند دومنیک

رجینالد در پشت صحنه با جکس و بیزلر هست و میگه در بکلش شما میتونید تامینا و ناتالیا رو شکست بدید اما تامینا باعث شد من کتک بخورم  و امشب میخوام تلافی کارش رو دربیارم. جکس تحسینش میکنه.

تامینا مقابل رجینالد

تامینا یک سوپر کیک به حریف میزنه. او میره روی طناب تا شیرجه بزنه اما جکس رجینالد رو کنار میکشه. شاینا هم میاد تامینا رو میزنه تا مسابقه دیکیو بشه

برنده با دیکیو تامینا

ناتالیا میاد به جکس حمله میکنه اما جکس از پسش برمیاد و بعدش جکس و بیزلر تیم مقابل رو میزنند و میرند

 

کروز در پشت صحنه با هم تیمی های خودش هست و برای برد امشب کوری میخونه

 

استریت پروفیتز هم کنار هم تیمی های خودشون برای کروز جواب دارند و رجز میخونند

 

اوونز، استریت پروفیتز، ناکامورا و بیگ ایی مقابل کروز، زین، کوربین، اوتس و گیبل

ناکامورا روی زین ریلیز جرمن میزنه. او بعدش روی طناب میره و یه کیک به صورت حریف میزنه. ناکا میره برای طناب اما کوربین دخالت میکنه. سی ام پانک نیوز.کوربین از زین تگ میگیره و به ناکا اند اف دیز میزنه. او بعدش ناکا رو کاور میکنه و تمام

برنده گروه کروز

رینز در پشت صحنه به جی میگه من کارهای مهمی بهت سپردم و ازت راضی هستم. جیمی هم دوستت داره و میخوام فرصتهای بهتری بهت بدم. او میخواد از فکرهای جیمی سر دربیاره.

رینز همراه هیمن و جی به رینگ میاد.
رینز میگه امشب کارها جوری که فکر میکردم جلو نرفت. جیمی میاد و به جی اعتراض میکنه. او میگه قبلا تو توسط رینز تا حد بیهوش شدن مسابقه دادی و حالا نوچه او شدی. جی میگه من تسلیم شدم چون نمیخواستم تو صدمه ببینی.


کلیپی از هل این ا سل گذشته پخش میشه

جیمی میگه من هرگز تسلیم رینز نمیشم. رینز میگه اشتباهت همینه. تو در گذشته موندی و من و برادرت پیشرفت کردیم. حالا انتخاب راحتی داری. یا تاییدم کن یا توسط من نابود شو. تو میتونی بری و برای بچه هات بگی که چرا تو خونه نشین شدی و من و جی داریم اینجا گرد و خاک میکنیم. جیمی میخواد بره اما جی دنبالش میره و میگه بهتره رینز رو بهر بشناسی.
سزارو ناگهان میاد و از پشت سر به رینز حمله میکنه. جی میاد باهاش درگیر بشه اما سزارو او رو میزنه. جیمی به سزارو حمله میکنه. سزارو بهش اوپرکات میزنه. او بعدش یک فینیشر به جی میزنه. اخرشم یک فینیشر روی رینز اجرا میکنه و با این تصویر، برنامه تمام میشه.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/19 و 15:03 دقیقه ارسال شده.

    خدا شفا بده به مادر بزرگت انشالله

    پاسخ : ممنون

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/19 و 12:29 دقیقه ارسال شده.

    انصافاً مشکوکه
    هم تو پلی لیستاشون هم تو تاپ تناشون از بیگشو پخش کردن
    احتمالا میخوان با الیت همکاری کنن چون اوندفعه هم کریس جریکو رو آوردن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش