آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59752 amir1383
14150 48864 rey
34 1394 sam
20515 58368 rey
10807 48260 sam
درگیری لفظی اورتون و مت ریدل در محیط مجازی
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (407)



نتیجه تصویری برای wwe matt ridel vs orton


درگیری لفظی اورتون و مت ریدل در محیط مجازی

متن در ادامه مطلب


من چشمم اب نمیخوره که روزی به مت ریدل، در حد رینز یا رولینز اهمیت بدند. انگار او خودش هم این رو میدونه و سعی داره با استفاده  از جنجال افرینی، خودش رو مطرح کنه.

او بعد از دعوای لفظی در رمبل 2020 با براک لزنر، حالا به اورتون گیر داده و برد کمربند تیمی در ان ایکس تی رو جشن گرفته و به رندی گفته که این افتخار نصیب تو نشد.


رندی هم بهش گفته من ازت متنفرم و بهتره بری به درک.


ریدل هم عین همین جواب رو برای اورتون پس فرستاده و اماده هست تا حسابی باهاش بحث کنه.

اینکه این بحثها به کجا ختم میشه مهم نیست اما ریدل با همچو رفتاری فقط میتونه قهرمان تیکه پرانی در کمپانی بشه و به جایی نمیرسه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • R گفته: R می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/03/24 و 14:00 دقیقه ارسال شده.

    هیچوقت ب گرد پای رومنز نمی‌رسه

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/01 و 11:56 دقیقه ارسال شده.

    سلام، چندتا مقاله روز در آوردم و براتون می فرستم تا در سایت قرار دهید، هدف من این نیست که بگم من تحوه ای هستم، هدفم به روز بودن سایت و پوشش تمام اخبار است

    پاسخ : ممنون داداش
    کمک زیادی گردی
    دمت گرم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش