آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59751 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58367 rey
10807 48260 sam
نتایج کامل اسمکدان 23 آپریل 2021
  • بازدید : (418)
نتایج کامل اسمکدان 23 آپریل 2021

نتایج کامل اسمکدان 23 آپریل 2021

متن در ادامه مطلب

تمام شد


سزارو میاد و میخواد حرف بزنه که رولینز میاد و میگه اومدم بهت تبریک بگم چون تازگیها عملکرد خوبی داشتی. مخصوصا در رسل. رولینز توقع داره که سزاو باب کمکهای رولینز ممنون باشه او میگه هنوز کارم باهات تموم نشده و این داستان تا وقتی که من بخوام ادامه داره. ست از تمایل سزارو برای کمربند یونیورسال حرف میزنه و میگه اگه در رسل باران نمی اومد تو نمیتونستی من رو ببری.

سزارو میگه من روز خوبی داشتم و الانم میتونم مقابلت مسابقه بدم و ببرم و حس و حالم بهتر بشه. رولینز میگه فکر خوبیه که درس تازه ای بهت بدم. جی اوسو میاد و به سزارو هشدار میده که مقابل رینز و رولینز قرار نگیره چون تا حالا خوش شانس بوده که بلایی سرش نیومده اما اگر ادامه بده براش خوب تمام نمیشه

رولینز به جی میگه چطوره با هم یک همکاری داشته باشیم و جی قبول میکنه.

دنیل هم میاد و طرف سزارو رو میگیره و میگه ست و جی ناراحت هستند چون سزارو رولینز رو شکست داد و از طرف دیگه سزارو رینز رو به چالش کشد.

براین میگه سزارو بیشتر از همه تلاش کرده حتی بیشتر از رولینز و رینز. من بهش حق میدم. حالا میخوام ببینم رینز جرات داره مقابلش مسابقه بده. البته فکر نکنم رینز بیاد چون نمیخواد حریفی داشه باشه. رینز وارد میشه و براین رو بابت باخت در رسل شرزنش میکنه و میگه سزارو هم چیزی نیست چون مربیش ادم بازند ای مثل براین هست.



سزارو و دنیل برایان در برابر ست رولینز و جی اوسو

جی اوسو روی طناب ها است که سزارو میاد و سپرپلکس میزنه و بعد با برایان تگ میکنه و بعد برایان رانینگ نی معروفشو میزنه و کاور میکنه و تمام!

برندگان:سزارو و دنیل برایان

بعد از مسابقه، براین از رینز خواست بیاد تو رینگ. جی اومد بهشون حمله کنه که سزارو او رو نقش زمین کرد و براین گفت گمونم رینز دیگه ترسیده. سزارو هم رینز رو دعوت به مبارزه میکنه و هر دو ادعا میکنند که رینز ترسیده و جرات نجات دادن پسرعموش رو هم نداره. سی ام پانک نیوز. سزارو به زدن جی ادامه میده و براین میگه رینز بدون کمک جی حتی نمیتونه اوونز و ادج رو شکست بده

اپولو کروز سراغ پیرس میره و میگه من دیگه مقابل بیگ ایی سر کمربندم مسابقه نمیدم چون قبلا شکستش دادم. پیرس میده وقتی او اماده باشه میتونه بازم به چالشت بکشه اما حریف امشبت اوونز هست


جی در پشت صحنه بابت رفتار سزارو احساس تهوع داره و میگه کارش رو تلافی میکنه

نایا جکس با شینا بیزلر و رجینالد در برابر تامینا با ناتالیا

تامینا و شینا فیس تو فیس میشن و بعد نایا رو به داخل رینگ پرتاب میکنه. رجینالد میاد کنار رینگ و حواس تامینا رو پرت میکنه و تامینا به شینا که کنار رجینالد ایستاده کیک میزنه.

تامینا به نایا سوپرکیک میزنه و بعد کاور میکنه و تمام

برنده:تامینا

اوونز در پشت صحنه بابتاینکه شانس مصاف برای کمربند بین قاره ای رو داره خوشحاله و میگه مدتهاست که سر این کمربند مسابقه ندادم و الان فرصت خوبیه تا به دستش بیارم. بیگ ایی میاد و میگه این مصاف حق منه. کوین میگه تو میتونی ری مچ خودت رو داشته باشی اما امشب نوبته منه و بعدا میتونی سر این عنوان که مال من میشه مسابقه بدی

برایان سراغ پیرس میره تا یک مصاف برای سزارو در مقابل رینز بگیره و پیرس میگه این کار راحتی نیست اما سعی خودم رو میکنم

قهرمان کمربند بین قاره ای آپولو کروز با عزیز در برابر کوین اوونز برای کمربند بین قاره ای

اوونز از طناب ها بالا میره ولی کروز به بیرون رینگ میره اما اوونز دوباره به کروز اسپلش میزنه و بعد هم پرتش میکنه داخل رینگ اما عزیز همراه کروز میاد و حواس اوونز رو پرت میکنه و کروز از پشت رول میکنه و تمام!

برنده و همچنان قهرمان کمربند بین قاره ای:آپولو کروز

بعد از مسابقه، اوونز کروز رو زد اما همراه کروز که عزیر نام داره، به کوین حمله کرد و زین هم اومد اطراف کوین رقصید

هیمن در پشت صحنه میگه که به سزار احترام میزاره و کارش رو تحسین میکنه. او میگه سزارو موفق شد اسمی برای خودش در بکنه و رینز هم شاید چالش او رو قبول بکنه چون ما دنبال رضایت مشتری هستیم. هیمن اعلام میکنه که در پیان برنامه رینز جواب خودش رو به سزارو خواهد داد


کروز در پشت صحنه به گزارشگر میگه که مصاحبه نمکینه چون میخواد قهرمانی خودش رو جشن بگیره. بیگ ایی میاد به کروز حمله میکنه و مامورا میان دورش میکنند. عزیز میاد و به وضعیت کروز رسیدگی میکنه


تصویر الیستر بلک رو داریم که میگه بیشتر مردم دروغ میگند اما او دنبال حقیقته. او از کتابی روخوانی میکنه و میگه این بخش مربوط به اژدها هست. اینکه چطوری شکستش بدیم و تبدیل به اژدها بشیم.


زیگلر و رود در پشت هستند و توانایی ریمستریو رو تحسین میکنند. زیگلر میگه اما پسرش یعنی دومنیک ادم مناسبی برای این کار نیست. اونا فکر میکنند که تیم الفا مقابل ری و دومنیک میبره


استریت پروفیتز میان و از تمایلشون برای مسابقه برای کمربد تیمی میگند. بیلی میاد داخل بحث و میگه بدم نمیاد این بیانکا رو به چالش بکشم. سی ام پانک نیوز. او میگه من بیانکا رو برای پیشرفت حمایت کردم اما او ازم تشکر نکرد . وقتشه درسی به ادم خودخواهی مثل او بدم. بیلی ادعا میکنه که میتونه کمربند رو از بیانکا بگیره. فورد با تلفنش با بیانکا حرف میزنه و جریان رو بهش میگه و بیانکا میگه اره واقعا میخوام باهاش مسابقه بدم.


کمی فاصله داریم و بعد بیانکا سراغ بیلی میره و میگه راجبم چی میگفتی. بیلی بهش تبریک میگه و میخواد که سر کمربند مسابقه بدند و بیانکا قبول میکنه.

ری و دامینیک میستریو در برابر آلفا آکادمی

ری و دامینیک روی گیبل دابل تیم انجام میدن و بعد دامینیک میپره سمت اوتیس و بعد هم هلش میده سمت میز گزارشگران و بعد ری به گیبل 619 میزنه و بعد اسپلش میزنه و کاور میکنه و تمام!

برندگان: ری مستریو و دامینیک


سزارو و برایان به رینگ میان. سزارو از رینز میخواد که بیاد و جواب چالش رو بده. رینز همراه جی و هیمن میاد و با سزارو چشم تو چشم میشه. او میگه فکر میکنی کی هستی. فکر میکنی چی هستی که من رو به چالش کشیدی. جوابم نه هست چون تو در حدم نیستی. رینز میگه اما میخوام یه فرصت دیگه به برایان بدم. من از براین اصلا خوشم نمیاد اما در اسمک بعدی سرکمربند باهاش مسابقه میدم.
سزارو میگه برایان باید قبول بکنه. رینز میگه اما یه شرط دارم. اگر من ببرم، براین باید از اسمک بره چون میخوام ریختش رو اینجا ببینم. با این حرفها برنامه تمام میشه.

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/04 و 17:33 دقیقه ارسال شده.

    جواب به ریتد ار
    ادج احتمالا بره برای کمربند دبلیو دبلیو ای
    فک نکنم دیگه برای یونیورسال مچ بده

  • RATED R گفته: RATED R می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/04 و 15:22 دقیقه ارسال شده.

    برایانو فقط برا ری.. تو مچ ادج رینز اوردن که کاری کنه ادج نبره تف تو ذات کثیفت وینس باید کمر بند بدن ادج نمیدونم منتظر چین؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/04 و 15:11 دقیقه ارسال شده.

    خیلی بد برنامه برای ادج ندارن حالا برایان هم هفته ای دیگه باز نشست میشه الحمد الله وینس نابود داره میکنه براچی اوونز باید از سیاه سوخته ای مثل اپولو کروز ببازه

  • مهدی صدوقی گفته: مهدی صدوقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/04 و 11:53 دقیقه ارسال شده.

    پس الیستر بلک میاد اسمک دون و احتمالا فیود تکراری با رولینز 😑


  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/04 و 11:35 دقیقه ارسال شده.

    اسمک رو خلاصش رو دیدم به نطرم شو خوب بود
    بلک هم برگشت با این پرومو که داشت فک کنم میخوان یه پوش خوب بهش بدن
    احتمال اینکه رولینز با رومن تیم بشه یا یه تریپل ترت مچ بین اون و سزارو و رومن ایجاد بشه زیاده
    همچنین قطعا و به احتمال ۹۹٪ هفته دیگه بازنشستگی برایان رو شاهد میشیم

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/04 و 11:22 دقیقه ارسال شده.

    بیا
    برایان هم میره
    کلا وینس تو ستاره سوزوندن یکه

  • RATED R گفته: RATED R می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/04 و 10:37 دقیقه ارسال شده.

    برایان میبره و ادج میاد کمربندو میگیره ادج باید قهرمان بشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش