آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کوتاه رسلمنیا 37 شب دوم


نتایج کوتاه رسلمنیا 37 شب دوم

متن در ادامه مطلب



اورتون مقابل وایات برد


جکس و بیزلر مقابل تامینا و ناتالیا کمربندتیمی زنان رو نگه داشتند


زین مقابل کوین اوونز باخت


ریدل کمربند امریکا رو به شیمس باخت


اپولو کروز مقابل بیگ ایی کمربند بین قاره ای رو برد


اسکا کمربند زنان راو‌ رو به ریپلی باخت


رینز مقابل ادج و براین برد


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/23 و 13:38 دقیقه ارسال شده.

    امه ریختن سرم😂😂😂😂
    بله مچ رو دیدم و فهمیدم اشتباه کردم و فیند خداراشکر خورد نشد و از فیود با رندی خلاص شدن . من خودم دوست دارم رندی رو و دوست داشتم ببازه تا این درگیری با انتقام تموم شه اما یه چی بهتر رخ داد و وقتی مچ رو دیدم فهمیدم ! این جواب سارا😂
    بله رندی اورتون واقعا اسطوره خوبیه من واس این گفتم بد شد چون مچ رو ندیدم و فک کردم بدون خیانت فیند باخت و اگه اینجور بود گند میزدن اما موقع دیدن مچ دیدم الکسا خیانت کرد و عالی شد !
    از رو جاهلیت گفتم بعد دیدن مچ به همه چی پی بردم‌ اینم جواب د چمپ
    و فقط سوتی های رسل 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣 مخصوصا مندی🤣

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/23 و 11:41 دقیقه ارسال شده.

    وات 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
    رومنننننننن برد اه گتد زدن با این شخصیت سازی

  • The champ گفته: The champ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/23 و 10:36 دقیقه ارسال شده.

    مثل اینکه فراموش کردی رندی اورتون کی بوده؟ اقا محمد ، قبل از اینکه بری وایت بفهمه کشتی کج چیه رندی اورتون جوون ترین قهرمان جهان بوده، و به نظر شخصیت مضخرف ترین شخصیت تاریخ wwe فیند هست ، مگه wwe فیلمه که مثل بازیگرا میشه ، واقعا به نظرم کشتی کج ارزش دیدن نداره وقتی همچین کسان بی استعدادی در wwe فعالیت میکنن

  • سارا رولینز گفته: سارا رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/23 و 10:27 دقیقه ارسال شده.

    محمد کاملا اشتباه فکر میکنی چون راسل ر ندیدی.
    این مسابقه طوری بود که اصلا غرور فیند خورد نشد و نه رندی خورد شد.و اینکه به جز نتیجه خوب.مسابقه واقعا خیلی زیبا بود.و آخرش هم با یه دخالت کوچک الکسا فیند باخت و حتی ا ین باعث شد شروع فیند بودن الکسا رو نشون داد و اینکه قطعا تایتل رو میگیره.
    پس مسابقه عالی بوده

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/23 و 8:31 دقیقه ارسال شده.

    نگاه کن چقدر شخصیت فیند رو کم کردن چرا باخت چجدر باخت این واقعا وضعش نیست دیگه فیند ابهت نداره این رو بدونید فیند هم خراب شده و حتما میخوان این درگیری رو ادامه بدن خب بسه بابا میزاشتید فیند امشب قضیه رو تمام کنه و بره سر تایتل wwe . تماشاگران حیرت زده و عصبی نشدند ؟ مطمئنا پشیمون هم شدن !!
    خداراشکر شیمس بعد چقدر تایتل بهش رسید خوشحال شدم
    همه چی خوب بود جز مچ فیند و رندی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش