آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59704 amir1383
14150 48814 rey
34 1393 sam
20515 58296 rey
10807 48207 sam
نتایج کامل اسمکدان 26 فوریه 2021
  • بازدید : (399)

Venezia


نتایج کامل اسمکدان 26 فوریه 2021

متن در ادامه مطلب


کامل شد


رینز همراه هیمن و جی اوسو وارد میشه. به مصاف او در چمبر مرور میکنیم.
رومن می گه فکر نمی کنم این یک راز باشه، اسمکدان به من احتیاج داره.  همین حرف را می شه در مورد چمبر گفت. اون پی پر ویو به من احتیاج داشت و منم پاسخ دادم. این همان کاری است که رئیس میز و رئیس قبیله انجام می ده. من از قهرمانی جهانی خودم در برابر برایان دفاع کردم. و آنچه اتفاق افتاد این بود که او دانیل برایان را شکست داد. چون او در این زندگی همین است.
رینز میگه هر کس دیگری هم جای او بود، لاف می زد و جشن می گرفت. اما من کلاسم فرق داره. من در سطح بالاتری زندگی و فعالیت می کنم، این چیزیه که هیچ کس دیگری نمی فهمه. اگر ادم کاملی نباشم یعنی رینز نیستم. اما اج کامل نبود. ام بهم حمله داد و به علامت رسلمنیا اشاره کرد.
رومن میگه من به ادج فرصت دیگری می دهم تا عقب نشینی کنه. او یک پدر، یک شوهره.من نمی خوام به او صدمه بزنم. مردی مانند ادج، در مقابلم شانسی نداره.
رینز بعدش از حرفهای قبلی دنیل براین در مورد چمبر و قهرمانی نقل قول میکنه و براین وارد میشه.
براین به کیفیت مصاف خودش و رینز اشاره میکنه و میخواد در فست لین بازم مقابل رینز مبارزه کنه.
جی به براین میگه نوبت تو تموم شده و باید بری ته صف. رینز میگه واقعا میخواهی بازم لش و پلت بکنم. جی به براین حمله میکنه و جنازه اش رو میندازه کنار رینگ و رینز همراه افرادش میره.

ادج سراغ پیرس و دویل میره و میگه باید حرف بزنیم

جی در پشت صحنه بابت دخالتش در کار رینز عذرخواهی میکنه و رینز میگه نیازی به عذرخواهی نیست. سی ام پانک نیوز. تو کارت رو درست انجام دادی


پیرس در پشت صحنه میگه که اگر امشب براین جی رو شکست بده در فست لین میتونه بازم مقابل رینز مسابق بده. البته ما قبلا میخواستیم اونجا مصاف ادج و براین در مقابل رینز و جی رو داشته باشیم. اما گمونم الان جذابیت بیشتری در فست لین خواهیم داشت.

ری مستریو و دومنیک مقابل گیبل و اوتیس
ری مستیریو رفت برای کاور کردن گیبل اما اوتیس اومد و کاور رو شکست. دومنیک اومد با اوتیس درگیر شد. گیبل به اوتیس تگ داد. ری رفت روی اوتیس شیرجه بزنه. اوتیس او رو گرفت و روش اسلم زد. بعدش اوتیس بیگ اسپلش زد و رفت برای کاور
برنده گیبل و اوتیس


کروز به رینگ میاد و میگه اخیرا راجبم خبرهایی شنیدید. من میخوام بگم که من اهل جای دیگه ایی نیستم و کشورم نیجریه هست.

کروز می گوید که او یک آمریکایی- آفریقایی تبار واقعی هست. اجداد من تو نیجریه مهم هستند، پدربزرگ بزرگم ثروتمندترین سرزمین های نیجریه را اداره می کرد.  کروز می گوید که حرف او قانون بود و ازش میترسیدند. این همون چیزی است که من رو معرفی میکنه. او می گوید این رنگ های لباسم هم به معنای ثروت، تسلط و قدرت است. کرور بعدش کمی برای بیگ ایی کوری یخونه و میگه بهته بیگ ایی بشینه سرجاش

اپولو کروز مقابل ناکامورا
کروز ناکامورا رو میگیره و او رو هلش میده به گوشه ی رینگ. او با کیک کار رو ادامه میده و بعدش برای اتگل اسلم. ناکامورا نقش زمین میشه و کروز کاور میکنه
برنده کروز
هیمن به رینز خبرمیده که اگر امشب براین مقابل جی ببره در فست لین مقابل رینز قرار میگیره. رینز میگه پس مسابقه تیمی مقابل ادج و براین لغو شد. هیمن میگه اگر براین امشب ببره بله.

لیو مورگان مقابل تامینا
لیو میره یه ضربه بزنه اما تامینا جا خالی میده و روی حیف ساموا دراپ اجرا میکنه. او مورگان رو بلند میکنه و میکوبه روی رینگ و کاورش میکنه
برنده تامینا

دویل و پیرس میان و بیانکا رو دعوت میکنند. او میاد و پیرس ازش میخواد حریفش برای رسل رو مشخص کنه. بیانکا داره مقدمه چینی میکنه که رجینالد میاد. او میگه هفته ی گذشته بیانکا انتخاب خوبی داشت و با بنکس تیم شد. او توانایی خودش رو محک زد و من فکر میکنم او به خاطر نبوغش هست که اینجاست.
رجینالد کمی از بیانکا تعریف میکنه اما هشدار میده که بنکس رو انتخاب نکنه.
بنکس میاد و میگه لازم نیست از طرفمن حرف بزنی. بنکس به بیانکا میگه که میتونه او رو انتخاب کنه و بعد از او، در رتبه ی دوم قرار بگیره.
بیانکا میگه من ثابت میکنم که از تو بهترم. و بعدش به علامت رسل اشاره میکنه.زین سراغ کوربین میره و کوربین میگه امشب چه خبره. سی ام پانک نیوز. زین میگه من و تو تیم میشیم و استریت پروفیتز رو شکست میدیم. زین دنبال هماهنگ شدن با کوربین هست.

کوربین و زین مقابل استریت پروفیتز
وسط مسابقه ، کوربین و زین بحثشون شد و فورد هم از فرصت استفاده کرد و روشون پرید. داوکینز یک ضربه به زین زد و فورد برگشت و روی زین فروگ اسپلش زد. بعدش زین رو کاور کرد و تمام
برنده استریت پروفیتز


براین در پشت صحنه میگه که برای مسابقه مقابل رینز خودش رو اماده میکنه. او میگه ادج رستلر خوبیه امانمیدونه چطوری رینز رو شکست بده. ادج میاد و میگه اگر من و تو در رسل مقابل هم مسابقه بدیم کی میبره. براین میگه این جواب و برای خودم نگه میدازم چون اول باید جی رو ببرم.

رولینز میاد و میگه خبرهای مهمی دارم. نامه ای که من به مدیرها نوشتم در دنیای مجازی با استقبال عالی روبه رو شد. سزارو وارد میشه و رولینز میگه باید در مورد خیلی چیزا حرف بزیم.
رولینز میگه میشه فرصت دیگری به تو داد و من هفت ی گذشته تو رو به چشم یک بازنده ندیدم . میتونی اینجا مثل یک رستل واقعی حرف بزنی. تو یک ورزشکار عالی هستی و باید به همه چی برسی اما چرا نرسیدی. چون عریزه ی کشتن رو نداری. من بهت کمک میکنم تا به اهدافت برسی.
من در اینجا به موقعیت هایی رسیدم که همیشه برای تو ارزو بودند. من و تو یک گروه عالی میشیم. اگر دو هفته قبل حرفم رو گوش داده بودی الان این بحث رو هم نداشتیم. تو میتوستی چمبر رو ببری و قهرمان بشی اما الان هیچی نداری. حالا برو فکرات رو بکن. سزارو به ست حمله میکنه اما رولینز سرپا میشه. سزارو بهش اپرکات میزنه و میره

براین مقابل جی اوسو
جی رفت بالا تا شیرجه بزنه اما براین رفت و باهاش درگیر شد. براین اونجا یک سوپلکس زد و هر دو نقش کف رینگ شدند. براین سابمشن زد. جی از طناب گرفت و رها شد. جی رفت بیرون. دنیل به دنبالش از رینگ خارج شد. جی براین رو به پله فلزی کوبید اما خودش هم نتونست به رینگ برگرده. داور شمرد و با دوبل کنت اوت مصافه تمام شد
برنده دوبل کنت اوت

بعد از مسابقه، رینز اومد و براین رو کتک زد.

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش