آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59749 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58364 rey
10807 48258 sam
نتایج کامل اسمکدان 19 فوریه 2021
  • بازدید : (454)
نتایج کامل اسمکدان 19 فوریه 2021

نتایج کامل اسمکدان 19 فوریه 2021

متن در ادامه مطلب

امین فعلا کار دارم. نتایج رو نوشتم. عصر میام. تو نظرات برام بنویس. بای


ادج میاد و میگه قراره در چمبر، مسابقه شش نفره باشه و برنده هم همون شب به مصاف رینز بره. رینز با شنیدن این حرفها وارد سالن میشه. او همراه جی اوسو و هیمن هست و به ادج میگه که تومیتونی یک مین اونتر رو انتخاب کنی یا مین اونت رسل رو. ادج میگه انگار قبلا گفتی که من وقتی به چشمات نگاه میکنم ترس رو تو چشمام میبینی. اما چیزی که میبینی ترس نیست بلکه ادمی هست که داره باهات بازی میکنه. به هر حال من تو رو مین اونتر نمیدونم. تو بعضی جنبه هات رو از دست دادی. گمونم این تویی که به مبارزه مقابل من نیاز داری. تو پیشرفت خوبی داشتی و من به خاندانت احترام میزارم اما هنوز اماده ی مسابقه مقابلم نیستی. ایا به این موقعیت نیاز نداری. چرا جواب نمیدی؟


زین میاد و میگه اینکه هر هفته مدیرا بهم بی محلی میکنند برام عادت شده اما انگار ادج و رومن هم نمیخوان من رو جدی بگیرند. ادج طوری رفتار میکنه که انگار رومن تو رسل قهرمانه اما من مسیرم رو به طرف قهرمانی باز میکنم و میتونم در رسل باشم. سی ام پانک نیوز.من یه وقتی ادم فرصت طلبی بودم و حالا خوب میدونم که چه وقت چکار بکنم. من به رسل میرم. جی ناگهان به زین کیک میزنه.  بعدش رینز همراه ادمهاش میره.

بیگ ایی رو میبینیم که داره شامش رو میخوره

کروز در پشت صحنه برای بیگ ایی کوری میخونه و میگه بیگ ایی داره از مصاف مقابل من طفره میره و میتونم بگم که ازم میترسه.

شینسوکه ناکامورا مقابل آپولو کروز
ناکامورا به کروز استامپ میزنه و کروز به گوشه رینگ میره ناکامورا به سمتش می ره اما کروز یه اسپاین باستر میزنه ولی ناکامورا کیک اوت میکنه.

آپولو کروز میره برای میلیتاری پرس اما ناکامورا بلند میشه و کروز رو رول میکنه.
برنده:شینسوکه ناکامورا

بعد از مسابقه ، کروز به ناکامورا حمله کرد و بیگ ایی مانعش شد و گفت برو پی کارت. کروز هم پله فلزی رو که بلند کرده بود انداخت . بیگ ایی رفت سراغ ناکامورا اما کروز برگشت و به بیگ ایی حمله کرد. داور سعی کرد جلوی کروز رو بگیره اما کروز با پله فلزی به بیگ ایی ضربه زد و اخرش با برانکارد بیگ ایی رو جمع کردند و بردند.

رولینز میاد و میگه اتفاقی که برای بیگ ایی افتاد یک فاجعه هست و این همون خیانتی هست که دوستان در حق ادم میکنند. من بیگ ایی رو درک میکنم چون هفته ی گذشته هم رستلرها به من خیانت کردند و رفتند. تصویر سخنرانی رولینز در اسمک قبلی پخش میشه. ست میگه که این یک درد عاطفی هست و من برای حل شدن این مشکل یک همت همگانی رو میخوام. من دراینمورد یک شکایت نامه توسط وکلای خودم تهیه کردمو قراره با مدیرها هماهنگ بشیم. هدفم حفظ حقوقمون در برابر دیگران هست. من مدتها برای هدفم برنامه ریزی کردم. بعدش به اسمک اومدم تا انجامشون بدم اما یک مشت رستلر اون موقعیت رو خراب کردند. اونا یک مشت ترسو هستند اما رویای من ساختن اینده بهتر و یک اسمکدان بهتر هست. ما برنده میشیم اما سزارو میبازه چون موقعیتم رو گرفتم و اون رو به نفع خودش استفاده کرد. سزارو تهدید میکنه که هر اتفاقی برای سزارو افتاد میتونه سر بقیه هم بیاد. او میگه اگر مانعم بشید به سرنوشت سزارو دچار میشید. ما برنده هستیم.

ادج در پشت صحنه سراغ اوونز میره و میگه ما شبیه هم هستیم. یعنی می افتیم اما دوباره برمیگردیم. اوونز تشکر میکنه. او میگه یک سال گذشته برای تو سخت و دوماه گذشته هم برای من. اما من چمبر رو میبرم و کمربند رو از رینز میگیرم. ادج براش ارزوی موفقیت میکنه.

دویل و پیرس دپشت صحنه هستند و بیگ ایی داره با امبولانس منتقل میشه

رایت اسکواد مقابل تامینا و ناتالیا
بیلی کی بیرون میاد و روبی رایت تگ میکنه.  بیلی میخواد بیاد تو رینگ که با اینکار حواس روبی رایت پرت میشه و ناتالیا میره برای رول کردن رایت اما رایت کیک اوت میکنه و بعد تامینا تگ میکنه به سمت لیو مورگان حمله میکنه و بعد هم فینیشرش رو به رایت میزنه و تمام!

بیلی کای بعد از مسابقه اومد تا با برنده ها جسن بیگیره اما تامینا بهش کیک زد


کوربین در پشت صحنه سراغ ادج میرهو میگه ادم حس میکنه که در رسل هست. اما دفعه بعد که من رو با تیپ و قیافه گرونم دیدم مقابلم خم میشی. تو داری شوی من رو تصاحب میکنی. ادج فقط تلفشن رو درمیاره و از خودشون عکس میگیره

بیلی میزگرد خودش رو شروع میکنه جکس و بیزلر رو دعوت میکنه. اونا میخوان همزما از در وارد بشند اما گیر میکنند. اونا بالاخره وارد میشند و با بیلی خوش و بش میکنند. بیلی میگه مممکنه من باا ین میزگردم جای مجزی مشهوری در تلوزیون رو بگیرم. جکس میگه تنها کاری که تو خوب بلدی، درگیر شدن با بنکس هست. بیلی میگه راستی این بیانکا هم اصلا رستلر خوبی نیست. جکس میگه بنکس از اون بدتره. رجینالد که دستیار کارملا هست میاد و میگه بهتره به بنکس تهمت نزنید چون او مثل یک نوشیدنی با کیفیت هست. جکس میگه گمونم اگر بنکس با بیانکار تیم بشه ،میتونند یه کارایی بکنند.

خود بنکس هم میاد و میگه که بتر از طرفمن حرف نزنید. بیانکا من رو برای رسل انتخاب میکنه چون من در مرکز بخش بانوان هستم.

بیانکا هم میاد و میگه من هم تیمی کسی نیستم. تازه بنکس مدیریت نمیکنه بلکه بقیه رو کتک میزنه. سی ام پانک نیوز. رجینالد میگه شما دوست هستید و باید هماهنگ باشید. بیانکا میگه نه منو بنکس هم تیمی نیستیم. رجینالد اصرار میکنه که فیسها مقابل هیلها مسابقه بدند و جکس قبول میکنه

رجینالد و ساشا بنکس و بیانکا بلیر در برابر نایا جکس و شینا بیزلر و بیلینایا میره برای لگ دراپ اما رجینالد از رینگ میره بیرون و میخواد بره با شینا تگ کنه که ساشا و بیانکا به شینا حمله میکنن.

رجینالد میره برای کراس بادی اما نایا میگیرش و وقتی برمیگرده ساشا و بیانکا هردو بهش دراپ کیک میزنن و بعد رجینالد میوفته رو نایا و کاور میکنه و تمام!!
برندگان:رجینالد و ساشا بنکس و بیانکا بلیر
سزارو میگه منتظر بودیم که ست به عنوان رهبر برگرده اما همون ادم مغرور سابقه. واسه همین ترکشکردیم و اگه راه بیاد باهاش کنار میاییم.

ری مستریو و دامینیک مقابل آلفا آکادمی

ری میره برای کراس بادی اما اوتیس میگیرش و بهش اسلم میزنه و بعد هم اوتیس به ری اسپلش میزنه و چد گیبل به رینگ میاد و به اوتیس میگه که یه اسپلش دیگه انجام بده و داور بهش میگه برو بیرون اما نمیره و داور دستور میده زنگ به صدا در بیاد.
برندگان با دیکیو:ری مستریو و دامینیک
ادج سراغ براین میره و میگه بازگشت تو بعد از مصدومیت بهم انگیزه داد. براین میگه اگر چمبر  و رومن رو ببرم در سل ی مصاف رویایی با هم خواهیم داشت

کوین سراغ سزارو و براین میره و میخواد برای امشب هماهنگ بشند. اونا نگران هستند که اوونز وسط مسابقه بهشون حمله کنه و او میگه من به هم تیمی خودم حمله نمیکنم.

رجینالد سراغ کارملا میره و کارملا میگه چیکارا میکردی. رجینالد میگه داشتم ترتیب یک برند مناسب رو میدادم. کارملا میگه بله ما داریم بازی میکنیم و اخرش به نفع ما تموم میشه. او نوشیندی رو به طرف رجینالد میپاشه و میگه دوباره برام نوشیدنی بریز.

جی اوسو و کینگ کوربین و سمی زین مقابل برایان و سزارو و اوونز

میره برای کاور اما سزارو کاور رو خراب میکنه و بعد کوربین سزارو رو از رینگ پرت میکنه بیرون. اوونز به کوربین در بیرون رینگ سوپر کیک میزنه. سمی بالای طناب ها است که برایان میاد و سپلکس میزنه و بعد سابمیشنش رو میزنه و سمی تپ اوت میکنه و تمام!
برندگان :سزارو و برایان و اوونز

بعد مسابقه کوربین به براین حمله کرد، اوونز به کوربین استانر زد. زین کوین رو زد. سزارو هم اونز رو زد. جی به سزارو  کیک زد. ادج به جی اسپیر زد و رینز هم به ادج اسپیر زد. با این تصویرها شو تمام شد

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • نیما گفته: نیما می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/03 و 20:53 دقیقه ارسال شده.

    پفففففف اخرشو دان کردم دیدم خیلییییییییییی خوب بود فوق العاده بوووووودشکلکشکلکشکلک

  • mohamadroman گفته: mohamadroman می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/02 و 14:29 دقیقه ارسال شده.

    درسته

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/02 و 10:41 دقیقه ارسال شده.

    اسمک فوق العاده است
    اون آخرش که شو تموم چه خر تو خری شد😂

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش