آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
خبر. 19 فوریه
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (223)
خبر. 19 فوریه

خبر های کشتی کج 19 فوریه 

متن در ادامه مطلب



صحبت های فین بلر 

من فکر می کنم همه ما میتونیم چیز های زیادی از رندی اورتن یاد بگیریم. این کمی متفاوت خواهد بود مردم دوست دارن من بگم ریکوشی،بگم کوین اونز اما احساس میکنم رندی می‌تونه ان اکس تی رو به سطح بالاتری برسونه. او در پشت صحنه در رینگ حرفه ای بودنش و تجربه اش می‌تونه روی بقیه تأثیر بزاره.


راجب بازگشت داوطلبانه به ان اکس تی گفته: من نمیدونستم چه چیزی در انتظار دارم. فکر می کردم قرار هست مثلا سه ماه در ان اکس تی باشم و بعد به مین راستر به اسمکدان یا راو برگردم. ان اکس تی برند ویژه ای هست. نمیدونم چه مدت در ان اکس تی حضور خواهم داشت اما من در ان اکس تی بسیار خوشحالم هیچ دلیلی برای من وجود نداره که در این مرحله از کریرم ان اکس تی رو ترک کنم. من احساس میکنم هنوز در حال رشد هستم. و این که میدونم چه زمان چه کاری رو انجام بدم خیلی خوب هست 


ریک فلیر در مصاحبه ای گفته که سه کشتی گیر زن این ها هستند 

شارلوت... ساشا... اسکا 

مصاحبه کامل رو رو میبینیم 


شارلوت بزرگترین کشتی گیر زن تمام دوران ها است. من میتونم این حرف رو بزنم چون همه رسلر های زن رو دیدم.‌ ساشا بنکس هم خیلی خوبه. آسکا هم در همون رده قرار داره. از لحاظ مهارت های فنی او باید اون جا باشه. ولی نمیتونه انگلیسی صحبت کنه 


نمرات جدید دیو ملتزر منتشر شد


ان اکس تی تیک اور ونجنس دی:

تگ تیم زنان ؛ 4

گارگانو vs کوشیدا ؛ 4.75

تگ تیم مردان ؛ 4.5

شیرای vs مارتینز vs استورم ؛ 3.75

بلر vs دان ؛ 4.5


شب دوم NJPW نیو بیگنینگ این هیروشیما:

سانادا vs ایبوشی ؛ 4


دستینیشن NOAH:

موتو vs شیوزاکی ؛ 3.5

فوناکی vs کنوه ؛ 3

ماروفوجی و اکیاما vs کیومیا و اینامورا ؛ 3.75


اسمکداون:

برایان و سزارو vs رود و زیگلر ؛ 3.5


راو:

مکینتایر vs استایلز ؛ 3.75

هاردی vs مکینتایر ؛ 3.5


ان اکس تی:

بلر و اورایلی و استرانگ vs دان و لورکن و برچ ؛ 3.75


داینامایت:

سرنا دیب vs ریهو ؛ 4

سانتانا و اورتیز vs یانگ باکس ؛ 4.25

ارچر و فینکس و ماکسلی vs کینگستون و بوچر و بلید ؛ 3.75


کایل ارایلی در شو ان اکس تی دیشب دچار یک فوریت پزشکی شد و از کپیتال رسلینگ سنتر خارج شد.حاضران گفتند که دچار تشنج شده اما این تایید نشده. اما حال ٱرایلی خوبه و مشکلی نداره 


مسابقات ثبت شده برای شو ان اکس تی به تاریخ 3 مارس 

سر کمربندهای تگ تیم ان اکس تی 

اونی لورکان و دنی برچ 🆚 MSK 


سر کمربند های تگ تیم زنان 

شینا بیزلر و نایا جکس 🆚 راکل گنزالز و داکوتا کای 


مسابقه موکول شده به شو ان اکس تی هفته بعد:

سانتوز اسکوبار 🆚 کریون کراس 


مسابقات ثبت شده برای پی پر ویو رولوشن به تاریخ 7 مارچ:

1-بیگ مانی مچ ، هرکس ببازه باید کل درامد 3 ماهه اول سال 2021 رو به حریف بده

هنگمن پیج vs مت هاردی

2-مچ بر سر تایتل های تگ تیم AEW

یانگ باکس vs کریس جریکو و ام جی اف

3-استریت فایت مچ

استینگ و داربی الین vs برایان کیج و ریکی استارکس

4-مچ بر سر تایتل زنان AEW

هیکارو شیدا vs برنده تورنومنت زنان

5-لدر مچ برای نامبروان کانتندری تایتل TNT

کودی رودز vs اسکورپیو اسکای vs پنتا ال زیرو میدو vs سه نفر دیگر

6-اکسپلوسیو باربدوایر دث مچ بر سر تایتل AEW(بجای طناب دور رینگ سیم خارداره و هرکس به سیم ها برخورد بکنه رینگ دچار انفجار میشه)

کنی امگا vs جان ماکسلی 



با توجه به اینکه وینس مکمن اخیرا گفته هیچ استعدادی در او نمیبینه به نظر من  بهترین اتفاق برگشتن این کشتیگیر فوق العاده به ان اکس تی


گفته شده وضعیت کیث لی در مین راستر برعکس دوران اوجش در ان اکس تی کاملا بهم ریخته و وینس مکمن اصلا از عملکرد او مخصوصا با میکروفون راضی نیست


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/01 و 18:27 دقیقه ارسال شده.

    اونجا منظورم اندرانده هست😬

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/01 و 16:55 دقیقه ارسال شده.

    کم مونده وینس از فیند و سینا هم بدش بیاد😐
    خسته نباشی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش