آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
طنز کشتی کج 3
دسته بندی : سی ام پانک نیوز,طنز,
  • بازدید : (222)
طنز کشتی کج 3

طنز کشتی کج 3

                       متن در ادامه مطلب 

‌ 

‌ 

‌‌ 


نویسنده : ماهان استایلز 





خب خب سلام دوستان عزیز سی ام پانک نیوزی

امروز اومدیم با پارت 3 داستان های طنز

اینها فقط جهت شوخی هستن پس ناراحت نشی (راجب رومن نیست)




وینس: اچچچچچچچچچچچ


اچ‌‌:چته وینس اول صبحی


وینس:به خاک سیاه نشوندیمممممممممممم

وضعیت رسلینگ فنا=😁😆


اچ:چطور؟


وینس:تو گفتی ناکامورا رو برندهههه کنیمممممممممم

منم کردم به خاک سیاه نشوندم نمیدونم چیکار کنم حالا اگ براک رو چلنج می‌کرد میدونستم چ کنم ولی

ای جی رو چلنج کردههههه


اچ:میگم وینس یه چیزی


وینس:بگوووووووووووو


اچ:من یک سری کاغذ داشتم رو میزم کجان؟؟؟؟


وینس:ها اونا رو میگی هیچی دستمال توالت تموم کردیم از اونا استفاده کردم چیز خاصی نبود روش نوشته بود

رود تو رسلمنیا


اچ:ینی الان میخواهی بگی ک الان برنامه های من برای رود تو رسلمنیا ک ازشون کپی نگرفته بودم تو فاضلاب کمپانی هست؟


وینس اره ک چی؟


اچ:رودددد اف رسلمنیا منو دادی به باددددددددذددذددددد

من همه مچ هارم نوشتم الان کپی نگرفتم چیکار کنم

پیر مرد پر حاشیهههههههههه


وینس:حالا چیزی نشده


اااااااا فهمیدم چ کنم ناکامورا رو برنده میکنم


اچ:وینسسسس میخواهی ای جی رو بپرونی بره گرو رسلینگ ژاپن😡

ناکامورا آینده داره

حالا اچ با صدای آروم میگه البته اگ ی تگ بی خاصیتش نکنی

حالا با صدا بلند میتونی دوباره پوش بگیره


وینس:خوب چ کنم


اچ:ای جی رو قهرمان میکنیم ولی به ناکامورا ر

رومن میگره وسط حرف و

میگه

بوووووووووواااااااااااااااااا


اچ:بازممممممممم


وینس:ایی باریکلا رومن

ای جی رو برنده میکنم

بعدش نفهمیدم چی گفتی رینز جان میشه دوباره بگی


رینز:بووواا


استفانی میپره وسط بوا

و میگه به ناکامورا چنتا ریمچ میدیم 


وینس:الحق ک دختر خودمی 


استفانی و وینس با هم دست میدن و از دفتر میرن بیرون و 

اچ و رینز تنها میشن

دوتاشون شونه هاشونو میندازن بالا 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

و اچ حرکتی ک تو زمان DX 

انجام می‌داد رو انجام میده 

و رومن هم مشغول بوااااااااااا هست






خب دوستان امیدوارم خوشتون اومده باشه 


ممنون از ماهان استایلز 

و اینکه لطفا بقیه نویسنده ها هم شماره خودشون رو بدن 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • هانی عبدالهی گفته: هانی عبدالهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/26 و 16:07 دقیقه ارسال شده.

    آخه زیاد جالب نیست خنده دارش کنید بعد هم کی گفته توهین داره

    پاسخ : سعی میکنیم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش