آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59756 amir1383
14150 48867 rey
34 1394 sam
20515 58374 rey
10807 48264 sam
بخشهایی از مصاحبه ی جدید رینز
  • بازدید : (247)

Top Rumors Round: Update on Roman Reigns and Jey Uso Character, Riddle's  changes name, Stephanie McMahon given higher responsibilities - 31st  October 2020


بخشهایی از مصاحبه ی جدید رینز

متن در ادامه مطلب


رومن رینز در مصاحبه جدیدش در مورد راک و نقش فعلی خودش حرفهایی زد و گفت:


مصاف من و راک در رسلمنیا 37 میتونه یک مسابقه رویایی عالی بشه اما هنوز  بابت اینکه موقعیت برگزاری اون مسابقه فراهم بشه شک دارم. این بستگی به فعالیت د راک داره و بدم نمیاد خودم رو در مقابل یکی از بزرگان کمپانی محک بزنم.


رینز همچنین در مورد نقش فعلی خودش گفت:

مردم بیشتر مواقع من رو به عنوان یک شخصیت خوب در شوها دیدند اما خودم همیشه دوست داشتم که یک هیل قوی باشم و با نقش منفی خودم جنبه ی دیگری از توانایی خودم رو نشون بدم.


رینز در مورد مصافش در برابر اوونز در رویال رمبل 2021 فعلا حرفی نزده.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/05 و 12:33 دقیقه ارسال شده.

    بکش بیرون از فیلم جون بچه ت بیا یه چارتا راک باتوم و اسپاین بوستر و دی دی تی مشتی بزن حال کنیم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش