آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59759 amir1383
14150 48869 rey
34 1394 sam
20515 58384 rey
10807 48266 sam
خبرهایی برای اسمکدان
  • بازدید : (148)


Watch Wwe Smackdown 2018, Catch Up Tv - Wwe Smackdown Logo 2019, HD Png  Download - vhv


خبرهایی برای اسمکدان

متن در ادامه مطلب


شو اسمکدان این هفته با حمله جی اوسو و رومن رینز به ناکامورا و برد پیرس تمام شد و در برنامه تاکینگ اسمکدان اعلام شد که در شو اسمکدان این هفته شینسکه ناکامورا به مصاف پسر عموی رومن رینز جی اوسو خواهد رفت. ناکامورا که فرصت چلنج کردن رومن رینز رو از دست داده حالا این فرصت رو خواهد داشت که تلافی کنه و میتونه با جی اوسو شروع کنه.


البته این امکان وجود داره که رومن رینز به جی اوسو کمک کنه. در شو این هفته شاهد برد تیم زیگلر و رود و صاحب جدید کمربند های تگ تیم بودیم که احتمالا این تیم در اوایل شو حضور پیدا خواهند کرد و درباره بردشون صحبت خواهند کرد. در شو اسمکدان این هفته شاهد حمله کوربن به ری و دامینیک مستریو بودیم که احتمال برگزاری مسابقه بین کوربن با یکی از اعضای خانواده مستریو هست. حتی احتمال برگزاری مسابقه ای بین بیانکا بلر و بیلی هم هست . و حضور ساشا بنکز و درگیری دوباره او با کارملا هم احتمال داره اتفاق بیوفته.


احتمال مسابقه دیگری از تیم رایت اسکواد هم هست و یا حتی مسابقه ای دیگر از بیگ ای بر سر کمربند. تا الان بیگ ای دو بار از کمربند خود دفاع کرده پس احتمال برگزاری مسابقه دیگر پایین خواهد بود. خب دوستان نظر شما درباره مسابقه بین جی اوسو و شینسکه ناکامورا چیست ؟ به نظر شما چه کسی برنده خواهد شد ؟ و به نظر شما کدامیک از احتمالات احتمال اتفاق افتادنش هست ؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/27 و 10:19 دقیقه ارسال شده.

    ناکامورا پیروز میشه قطعا
    بیگی هم از کمربندش دفاع نمیکنه
    ری هم مقابل کوربین میتونه برنده بشه اگه کوربین جرزنی نکنه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش