آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
جوک های باحال
  • بازدید : (174)
جوک های باحال

جوک های باحال

متن در ادامه مطلب



سلام دوستان من با یک سری جوک باحال اومدم بهتون یه حالی بدم امیدوارم بخندید.


تو بیمارستان ازرائیل رو دیدم داشت تنفس مصنوعی میداد گفتم داری چی میکنی گفت دارم به این یارو تنفس مصنوعی میدم گفتم چرا گفت این بنده خدا هنوز وقت مرگش نرسیده دکترا دارن میکشنش


پسره از حاجی میپرسه حاجی ایا واجبه ما دکمه بالای پیراهنمون رو ببندیم حاجی میگه شما متولد چه دهه ای هستی میگه هفتاد حاجی میگه شما همین که که ابروتون رو بر نداشتی جهاد کردید


مورد داشتیم یارو قیافش شبیه دفاع اخر فوتبال دستی بوده بعدش عکس گذاشته زیر عکس نوشته متنفرم از کسایی که جذب زیبایی من میشوند.

بابا دست مریزاد


یه فیل و یه مورچه با هم دیگه ازدواج میکنن فیله میمیره مورچه میگه بدبخت شدم

حالا باید تا اخر عمر براش قبر بکنم

خدا بهش صبر بده


قدیما من یه پدر بزرگ داشتم که خیلی کمکش میکردم میبردمش بیرون و آب براش میوردم و......

لحظه های اخر زندگیش بهم گفت برو که به حق پنج تن ده میلیون برات هیچی نباشه و به حساب نیاریش الان ده سال گذشته و من هفتصد میلیون بدهی بالا اوردم و ده میلیون واقعا برام هیچی نیست

نور به قبرت بباره


یه مردی میره فروشگاه میگه یه هارد 360 میخوام فروشنده میره هارد 160 میاره مرده میگه من سیصد و شصت میخواستم فروشندهه میگه ناراحت نشو جنسش خوبه جا باز میکنه


من هنوز درگیرم که چرا خواهرم دو تا برادر داره ولی من یک برادر دارم

فهمیدین چرا بهم بگین.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی رومن گفته: علی رومن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/24 و 8:34 دقیقه ارسال شده.

    میشه درخواستی بزاری

    پاسخ : ببخشید من نمیدونم از کجا بیارم سایتی پیدا کنم درخواستی هم میزازم

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/24 و 0:26 دقیقه ارسال شده.

    جواب آخری اینه که چون تو دومین برادر خواهرتی و برادر خودت نیستی😶
    باحال بود😉
    فونتش هم خوبه اگه زوم کرد گوشی رو خوب میشه
    شب همگی خوش

    پاسخ : ممنون از راهنماییت
    شب خوش

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/24 و 0:11 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید فونتش کوچیک شد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش