آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59771 rey
10807 49645 sam
نکته درباره ی پست ها
  • بازدید : (149)

نویسندگان محترم لطفا پست های سایت در روز بیش تر از ۸ تا نشه یعنی اگر ۳ نویسنده هستیم باید پست ها تقسیم بشه یا ۲ تا هستیم هر نفر در روز می تونه ۴ پست بزنه 


ممنون از شما یاشار رولینز .



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مصطفی گفته: مصطفی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/27 و 10:07 دقیقه ارسال شده.

    سلام اقا وبلاگ کلا یک نویسنده میخواد نتایج بزاره
    یکی اخبارو
    یکیم نهایتا ترجمه کنه
    من خودم پست زدم باز دیدم همون پست رو دوباره تو وبلاگ زدن

    پاسخ : سلام این هم یک دیدگاه هست.

    راستی مصطفی لطفا از سایت های خارجی خبر بزن این چندتا خبر که اول زدی واقعیت نداشت .

  • محمدرضا گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/26 و 22:07 دقیقه ارسال شده.

    سلام .داداش من یه خورده سرم شلوغ هست نتونستم بیام البته از رسلینگ هم یه خورده دلزده شدیم

    پاسخ : سلام منم این هفته خیلی سرم شلوغ بود ولی الان وقتم باز شده

    من که مدت هاست از رستلینگ دلزده شدم ولی عاشق این هستم درمورد کشتی کج خبر رسانی کنم.

  • مهدی مدیر گفته: مهدی مدیر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/26 و 17:30 دقیقه ارسال شده.

    سلام یاشار جان
    سیستمم قابل تعمیر نشد
    چند روز وقت لازم دارم تا سیستم جدید بخرم
    تا اون موقع توی لوکس بلاگ هم نمیتونم زیاد فعال باشم چون کلا سیستم ندارم
    لطفا نتایج دینامیت و ان ایکس تی رو بگو محمدرضا بفرسته
    ممنون داداش

    پاسخ : سلام مهدی مشکلی نیست.

    فقط من چون زیاد رالستر های ان ایکس تی رو نمی شناسم نمی تونم ترجمه کنم نتیجه بزنم منتظرم یکی بفرسته
    پاسخ : محمد رضا از ۲۲ بهمن ازش خبری نیست.

  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/25 و 18:32 دقیقه ارسال شده.

    الان ما ۲ تا داریم فعالیت میکنیم تو این سایت مهدی هم براش مشکل پیش اومده البته محمدرضا هم هست ۳ نفریم منم نمیخواستم برگردم چون فیلترشکن نداشتم که خداروشکر الان دارم رفیق هام هم کمک میکنن شاید مثلا از ۴ تا خبری که میدم کم کم ۲ تاش رو رفیق هام مینویسن ولی روز به روز میخام نبوده بقیه رو جبران کنم

  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/25 و 15:45 دقیقه ارسال شده.

    من نهایت ۲ تا پست می زنم البته اونم بزور میزنم پس این حرف شما برای من یکی فاقده اهمیت هستش 😂

    پاسخ : محکم کاری جهت اطمینان 😂

    خودمم این هفته اصلا زیاد وقت نداشتم بیام سایت،
    پاسخ : محکم کاری جهت اطمینان 😂

    خودمم این هفته اصلا زیاد وقت نداشتم بیام سایت،

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش