آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
سخنی با دوستان سی ام پانک نیوز
  • بازدید : (177)

Admin Online - Home | Facebook


سخنی با دوستان سی ام پانک نیوز

متن در ادامه مطلب


چند روز قبل یک نظر سنجی در مورد کیفیت کار نویسندگان وب منتشر شد


راستش من از اولش تمایل چندانی برای برگزاری این نظر سنجی نداشتم چون رایها همیشه سلیقه ای هست و نمیشه یک نفر رو از بقیه بهتر دونست

من بابت لطف نظری که شما به همه ی نویسندگان داشتید تشکر میکنم اما متاسفانه اون پست باعث دلخوری همکاران شده و بعضیهاشون دیگه نمیخوان همکاری بکنند.


به نظر من ما یک خانواده هستیم که هر کدوم، مسئولیت یک بخش از وب رو بر عهده گرفتیم و اگر یکیمون بره، وب لنگ میشه.


بنابراین من اون نظر سنجی رو کلا رد میکنم و از دوستان میخوام که همدیگه رو ببخشند و دوباره کنار هم با صمیمیت ادامه بدیم.

ممنون


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 22:11 دقیقه ارسال شده.

    من که گفتم با دیدن همون پست فهمیدم که مشکل ایجاد میکنه
    من به عنوان یه کاربر قدیمی وب دست تک تک نویسندگان رو میبوسم
    امیدوارم وب با قدرت ادامه بده

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 21:40 دقیقه ارسال شده.

    همه دوستان نویسنده عالین.همه برا سایت به اندازه توان زحمت میکشن لطفا برگردین و دوباره با عشق برای سایت خودتون تلاش کنید.

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 21:33 دقیقه ارسال شده.

    منم گفتم تو قبلا میخواستی بری ولی موندی منظورم این بود که به عشق سایت موندی و نه غیر ازین.الانم گفتم اگه دوباره به خاطر ناراحتی یا مشکلی چیزی میخوای بری دوس نداریم و امیدوارم بمونی همین.قصدم که بد نبود عزیز.خب اگه تو پست نزاری پست های سایت کم میشه و به ضرر سایته دیگه. ولی هر جور خودت راحتی بازم اکثر دوس دارن بمونی

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 21:28 دقیقه ارسال شده.

    اولا من بازم شرمندم.بعدش من که گفتم دوس نداریم بری چون واقعا پست هات بدرد بخور و مفیده.اگرم تعریف کردم واقعا تعریف داشته.وگرنه بقیه استقبال نمیکردن و میگفتن خوب نیس.میبینی که اکثر از پست هات راضین پس من الکی تعریف نکردم.اگرم کسی گفته خوب نیستی و پستات خوب نیس خب طبیعتن دشمنی داشته وگرنه اکثرا سایت از پست هات خوشحالن.گذسته هارو هم فراموس کن من که گفتم دوس نداریم بری

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 19:26 دقیقه ارسال شده.

    علی آقا گل باید بگم شما قبلاً با نام کاربری محمود می اومدی بهم توهین کردی بعد چندین بار برای اینکه توهینت فراموش کنم اومدی میگفتی محمد رضا عالی دمت گرم درسته من هیچی. نمیگم سکوت میکنم ولی سکوت من نشانه. نادانی نیست صحبت به میان نیاورم تا کدورتی پیش نیاد
    و دوم اینکه من یک سال بیشتر هشت تو وب هستم من از موقعه ای جنگ چهارشنبه ها دینامیت و ان ایکس تی شروع شد مطلب می فرستادم من بالغ بر 700، 800مطلب برای وب فرستادم حتی روز های می شد خدا شاهده چهارپنج تا مطلب برای مهدی می فرستادم که انصافا کسی این کار نمی کنه انتظار نداشتم این همه زحمت کشیدم زحماتم زیر سوال بره

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 18:47 دقیقه ارسال شده.

    پست ها همه عالیه از نظر من
    بعدشم مسابقه که قرار نیست بدن
    مهم رفاقته که بین بچه ها حاکمه خداروشکر

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 16:24 دقیقه ارسال شده.

    محمد رضا که از اول هم میخواست بره ولی موند.حالا این دفه هم مثل دفه های قبل امیدواریم بمونه سایت به پست هاش نیاز داره

    پاسخ : محمدرضا کار و مشکل زیاد داره
    او هر بارم به خاطر همین مشکلها خواسته بره اما بازم دلش با سایت بود و برگشته کمکمون کرده
    تازه بعضیها به جای اینکه بابت برگشتنش خوشحال باشند فورا کنایه زدند که چرا دوباره اومد
    اناگر که محمد رضا یک کاربر بداخلاق هست که میخواد اذیتشونکنه
    واقعیت اینه که همه ی ما یک تیم هستیم و به هم نیاز داریم پس لطفا فقط فاز مثبت بدید عزیزان

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 12:30 دقیقه ارسال شده.

    مهدی جان عزیز
    من به عنوان یار و بیننده سایت پانک نیوز همه ی نویسننده ها رو در یک حد میدونم همه ی نویسنده عالی هستند
    از اقا اشکان گرفته یار قدیمی وب تا جدید ترین عضو ما سپهر عزیز که خیلی زحمت میکشه واقعا دیدم تا ساعت سه شب بیدار بود و لینک دانلود رو گذاشت کیف کردم من تو اون نظر سنجی رای ندادم چون همه رو برابر میدونستم همه بهترین بود چون پانک نیوز از بهترین ها ساخته شده و هیچ شکی نیست که هر کی نویسنده شد تو این سایت یعنی از بهترین ها است پانک نیوز بهترینه تمام و هیچ نویسنده ای از اون یکی برتر نیست همه در یک حد چه قدیمی ها چه کسانی که جدید اومدند
    بهترینی

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 10:37 دقیقه ارسال شده.

    فک کنم یکیشون محمد رضا هست

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش