آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59771 rey
10807 49645 sam
نتایج نظرسنجی بهترین نویسندگان پانک نیوز
نتایج نظرسنجی بهترین نویسندگان پانک نیوز

نتایج نظرسنجی بهترین نویسندگان پانک نیوز

متن در ادامه مطلب
به روز رسانی شد


نویسنده:

حسین اورتون


نکته:

من مهدی هستم. مدیر سایت. بابت توجه و محبت همه ممنون. اما حقیقت این هست که من یک سالی هست که چندان فعال نیستم. زمانی امیر زیگلر و اشکانو سینا با نبود من ساختند و نزاشتند وب بسته بشه. بعدش محمدرضا و کاربرا به کمکم اومدند و با مطالب خوبشون هوای وب رو داشتند. بعد از رفتن عرفان هم سپهر امد و نزاشت بخش دانلودها بسته بشه. سپهر حتی بیشتر ار قبل، بخش دانلود رو توسعه داد و با اینکه خیلی تازه وارده اما به خوبی پیشرفت کرد. من مدیون همه ی نویسندگان و کاربران فعال این سایت هستم. همه ی نویسندگان رو دوست دارم اما میخوام به رسم خوشامد گویی تمام رای هام رو بدم به سپهر. امیدوارم بقیه نویسندگان درکم کنند.


نویسنده ی منتخب سایت با رای مدیر سایت: سپهر


نفر اول:مهدی با 44 نمره رای


نفر دوم:حسین اورتون با 27/50 نمره رای


نفر سوم:سینا با 26/50 نمره رای


نفر چهارم:اشکان با 26 نمره رای


نفر پنجم:محمد رضا با 25 نمره رای


نفر ششم: امیر جف با 16/50 نمره رای


نفر هفتم:ماهان استایلز 15 نمره رای


نفر هشتم:سپهر با 14/50 نمره رای ( به اضافه ی 44 بابت قدر دانی)


نفر نهم:امین با 13 نمره رای


نفر دهم: سامان اوونز با 11 نمره رای


نفر یازدهم:کاکتوس با 9 نمره رای


نفر دوازدهم:مهدی اف ام با 6نمره رای


نفر سیزدهم: پرهام تیکر با 5 نمره رای


بخش زیر رو محمدرضا نوشته و من بهش دست نزدم


نویسنده:

محمد رضا


بنده نظرسنجی که حسین اورتون زحمت اش رو کشیده بود رو شمارش کردم نتایج بدین شرح می باشد :


1.مهدی 52.5 امتیاز 


2.محمد رضا 31.5امتیاز 


3.سینا 30.5 امتیاز 


4.حسین اورتون 28.5امتیاز 


5.اشکان هاردی 20.5امتیاز


6.ماهان استابلز 16.5امتیاز 


7.سپهر 14.5امتیاز 


8.امیر جف و امین 11امتیاز (مشترکا هشتم شدند) 


همان طور که ملاحظه می فرمایبد مهدی با اقتدار رتبه اول را کسب کردند تبریک میگم انشاءالله موفق و سلامت باشی🌹

متشکرم از تمام کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • H گفته: H می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/17 و 16:46 دقیقه ارسال شده.

    منم برگ بودم که جز نویسنده ها حساب نشدم 😂😂
    یه مدت گیر مصدومیت و دانشگاه بودم از بهمن ماه برمیگردم و به سایت کمک میکنم ❤️

  • Sepehrrajjabi گفته: Sepehrrajjabi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 22:03 دقیقه ارسال شده.

    مرسی مهدی جان 😍😍😘😘😘

    پاسخ : قربونت عزیزم

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 21:28 دقیقه ارسال شده.

    سپهر بهتر از همه هست.
    سپهر یکی از ادمینای بزرگ و معروف تلگرامه و از همه نویسنده های وب بهتره.
    اون از من هم بهتره.
    شاید فقط آپلود فول شو میکنه ولی تو کارش بی نظیره.
    من که هواش رو دارم

  • Sepehrrajjabi گفته: Sepehrrajjabi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 19:26 دقیقه ارسال شده.

    این همه زحمت بکش بشی آخر

  • سارا رولینز گفته: سارا رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 18:15 دقیقه ارسال شده.

    سلام اول که به داداش مهدی تبریک میگم که نفر اول شده و بعد به همه داداشا که اونا هم امتیاز خوبی کسب کردن تبریک میگم🌸🌸🌹❤🌼🌼

    پاسخ : تشکر ولی من کار خاصی نکردم
    بدون بقیه من هیچی نیستم

  •  Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 18:02 دقیقه ارسال شده.

    نتیجه اصلی نظر سنجی این بود:یه بی شخصیتی اومد سایتو بهم ریخت و بیشترین نظر تو یه پس ت 70 تا ثبت شد

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 17:56 دقیقه ارسال شده.

    محمد رضا جان شما پنجم هست. لطفا مهدی این رو پاک کنه و اصلی رو جایگزین کنه.
    بخدا سه باره دازم حساب میکنم این چیز درسته که من نوشتم مهدی لطفا جایگزینش کنه شما حتی سامان و خیلی های ده رو حساب نکردید.

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 15:46 دقیقه ارسال شده.

    امین و امیر جف هم خوبن

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 15:41 دقیقه ارسال شده.

    خداییش مهدی خیلی فعاله و زحمت میکشه به همراه سپهر و حسین اورتون و اشکان هاردی
    سینا هم خیلی خوب بود ولی الان زیاد فعال نیست
    ماهان استایلز هم اگه بره خبر های فوتبالی از بین میره
    دمتون گرم

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 15:24 دقیقه ارسال شده.

    من همه نتایج رو کاغذ نوشتم با ماشین حساب کردم اونهایی که رای اول بوده 5دوم 3و سوم رو 1.5در نظر گرفتم
    حتی اونهایی که یک رای داده اند یا دو رای داده اند رو حساب کردم. چیزی از قلم ننداختم

  • امین اوسو گفته: امین اوسو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 15:04 دقیقه ارسال شده.

    من سوم شدم یا هشتم بالاخره؟

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 14:20 دقیقه ارسال شده.

    محمد رضا جان بنده الان یک بار دیگه رای هارو شمردم متاسفانه خیلی اشتباه زدی. اینطوری مثلا
    1 مهدی.5
    2.سپهر.3
    3.امین.1/50
    اینطوری هست و این رای گیری شما اشتباست.و رای همه رو خیلییییییی بالا زدی مخصوصا خودت رو مهدی جان خودش مال بنده رو فوروارد کنه نتایج رو میبینید

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 14:14 دقیقه ارسال شده.

    و اینکه رای ها رو خیلی بالا انتخاب کردی مهدی 45 نمره رای داره
    و خودت 22 نمره رای داری که بعد از ظهر میاد واستون

  • حسین میرزاوند گفته: حسین میرزاوند می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/15 و 14:11 دقیقه ارسال شده.

    محمد رضا جان شاید اشتباه کرده باشی وگر نه خودم حسابش کردم ولی این غلط است

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش