آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
پست مخصوص برای جشن سی ام پانک نیوز
  • بازدید : (171)

وبلاگ قشنگ کن** | شکلک گل

پست مخصوص برای جشن سی ام پانک نیوز
متن در ادامه مطلب


به درخواست شما دوستان، این پست رو به مناسبت جشن سی ام پانک نیوز زدم و سه اهنگ شاد برای دانلود گذاشتم. شما میتونید در نظرات همین پست با بقیه خوش و بش کنید و اگر خواستید خودتون رو معرفی کنید. همیشه پیروز و شادکام باشید. این جشن به تمام اهالی سی ام پانک نیوز مبارک باشه


جدا کنند متن برای وبلاگ – پرنده غریب


دانلود اهنگ شاد مازندرانی:


https://irsv.upmusics.com/Downloads/Musics/Mazandarani%20Shad%203.mp3


 دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده با نام عاشق شدن


کلیک کنید


دانلود اهنگ جدید محسن یگانه با نام دریابم


کلیک کنید



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمدرضا و دمیز گفته: محمدرضا و دمیز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/09 و 19:28 دقیقه ارسال شده.

    زنده باد پانک نیوز

  • سارا رولینز گفته: سارا رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/09 و 0:18 دقیقه ارسال شده.

    خیلی جال و خنده دار بودن جوکهایت داداشم😁😁😁😂👏

  • سارا رولینز گفته: سارا رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/09 و 0:18 دقیقه ارسال شده.

    خیلی جال و خنده دار بودن جوکهایت داداشم😁😁😁😂👏

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 23:47 دقیقه ارسال شده.

    سلام دوستان ری هستم امروز اومدم با جوک روده برتون کنم
    جوک اول
    یه فیل و یه مورچه با هم ازدواج میکنن فیله میمیره مورچه میگه بدبخت شدممممم
    حالا باید تا اخر عمر براش قبر بکنم
    جوک دوم
    اقا ما یه مرغی داریم از وقتی شنیده گرون شده دیگه تو خونه تخم نمیکنه میگه منو ببرید بیمارستان سزارین طبیعی هیکلم خراب میشه
    جوک سوم
    شب اول قبر میان سراغ یه مردی میگن امام اولت کیه؟ میگه امام خمینی اونا میگن ببرینش جهنم مرده میگه غلط کردم امام علی هست جان بچم فک کردم از کمیته امداد اومدین تحقیقات
    جوک چهارم
    عزرائیل رو تو بیمارستان دیدم داره نفس مصنوعی میده گفتم چی میکنی واسه چی نفس مصنوعی میدی میگه این بنده خدا هنوز وقت مرگش نرسیده ولی دکترا دارن میکشنش
    جوک پنجم
    بچه:« الو مارو اینجا بزور نگه میدارن» پلیس:« ارامش خود را حفظ کنید الان کجا هستید»؟ بچه:« مدرسه»
    جوک ششم
    ژاپنیه میاد ایران میره کوه داد بزنه صداش بپیچه یا به عبارتی کوه داد
    داد میزنه:« ژاپلنیو ژپلژلوژلپونپو بیقژر پوجگا جژبا» کوه میگه دهنت سرویس یه بار دیگه میگی خیلی سخت بود
    جوک هفتم
    دانش اموز از معلم میپرسه خانم ایا میشه کسی رو بخاطر کاری که نکرده تنبیه کرد؟ معلم میگه نه دانش اموز میگه من تکلیف ننوشتمشکلک

    خب دیگه جوک ها تموم شد عاشقتم پانک نیوز تولد مبارک امیدوارم لیخند بر لبتون اورده باشم خداحافظ همگی عاشقتم پانک نیوز ممنون داداش مهدی خیلی مردی شکلکشکلک

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 23:42 دقیقه ارسال شده.

    تولد سایت سی ام پانک نوز میارک🌹🌹
    صد سال به دوام این سایت

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 22:57 دقیقه ارسال شده.

    من موقع رویال رامبل با این سایت آشنا شدم و از اون موقع عاشقش شدم و همه نویسندگانش عالی هستن و واقعا تلاش میکنن دمتون گرم داداشا
    من هم انشالله بعد امتحاناتم و کلا درسام تموم بشه وارد مجازی میشم و ۴ کشتی کج گیر مد نظرم هست که مطمئنم یکیش رو هیچکس نمیگه و ۳ تای دیگه رو فک کنم انتخاب نکرده باشن ولی انشالله وارد که شدم اسلم چمپیون میشم 😏

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 22:13 دقیقه ارسال شده.

    من از اولین باری که وارد این سایت شدم عاشقش شدم باورم نمیشد انقدر اخبار و نتایجو زود پوشش بدن و واقعا از اینکه نتایجو صبح روز بعد اون شو میزدن تعجب کردم تا چند ماه پیش. با بخش انجمن اشنا شدم هیچ وقت یادم نمیره 2 ساعت داشتم با مهدی جان صحبت میکردم تا بالاخره تونستم عضو شم
    و برای اولین بار واقعا لذت بردم و نمیدونم اینقدر که این سایت خوبه ازش نمیشه دل کند ازهمه نویسنده ها ممنونم

  • Erfan Empire  گفته: Erfan Empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 22:00 دقیقه ارسال شده.

    خوشحالم ک سایت مورد علاقم پایدار مونده...

    پاسخ : قربون همه
    متاسفانه من مشکل وردبه سایت رو داشتم و نشد نظر بدم خودم
    اما بابت نظراتو لطف همه ممنون
    ما هم به عشق شما هستیم

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 21:39 دقیقه ارسال شده.

    سلام من ماهان استایلز هستم اسم واقعمیمم همون ماهان هست
    من 2 ماه 3 بعد از اینکه پانک نیوز جدید اومد وارد این سایت شدم اولش دیدن مخم سوت کشید
    مگه میشه اینهمه خبر و پوشش مسابقات خلاطه که عاشق سایت شدم
    بعدش که یخم آب شد نظر میدادم
    و اینکه از داداش اشکان معذرت میخواهم چون تو تابستون کمرشو شکوندم با درخواستی هام 😅🤣🤣🤣🤣
    و کمی بعد از اون توی انجمن یا همون مجازی کشتی کج پانک نیوز ثبت نام کردم استارک بریان بود چون ای جی پر بود اونجا کلی دوست خوب پیدا کردم و افتخارات خوبی بدست آوردم
    (بعد غیر فعال شدن کاربر ای جی من درخواست دادم و شدم ای جی)
    افتخاراتم تو مجازی
    1 بار قهرمان us البته تو چمبر مچ دارن به قهرمان us که اوه ببرم میشم دوبار قهرمان us
    برام دعا کنید 😂
    1 بار مانی این د بنک بردم اولین دارنده کیف مانی این دبنک بودم
    و
    روی قهرمان یونیورسال بعد مسابفش کش کردم
    و قهرمان یونیورسال شدن ولی بخاطر درسا هفته بعد باختمش 🤣🤣🤣🤣
    و الان هم نویسنده هستم و بخش فوتبالی 90 درصدش فعلا با من هست
    که امیدوارم یه همکار خوب پیدا کنم واسه‌ی بخش فوتبالی
    و اینکه
    اگه میخواین تو مجازی ثبت نام کنین میرین بالا صحفهی همینجا گزینه انجمن رو میزنین
    بعد گوشه راست بالا اون چیزهای خاسته شده (نام کاربری و پسوورد رو میزنین) اگه توی ثبت نام به مشکل برخوردید آیدی تلگرام بدین بیارمیتون توی کانال تلگرام مه مشکلتون برا ثبت نام حل بشه و بعد میتونین استاذگر پر کنید تو تالار گفتگو پیام بدین تا براتون مچ ثبت شه بعد میری هر روز به تالار اخبار و ثبت مسابقات سر میزنی اگه مچ برات ثبت شده بود باید بری تو تالار مخصوص همون شو کری بخونی
    هرکی کری هاش با کیفیت تر و بهتر و زیاد تر باشه برنده میشه
    اینم از راهنمایی برا ثبت نام تو انجمن
    راستی اصل مطلب دم تمامی نویسندگان پانک نیوز گرم 🤩❤️❤️❤️

  • mahdifm گفته: mahdifm می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 21:33 دقیقه ارسال شده.

    دستت طلا. همیشه ب کام و شادی انشالا

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 21:29 دقیقه ارسال شده.

    سلام مهدی من دو تا پست زدم ولی متاسفانه فعلا یا وفت نکردی یا مییخوای فردا بزاریش.
    داخل پست صحبت احساسی برو وایت با لوک هارپر.اسمش:صحبت رتدی اورتون در مورد لکو هارپر
    داخل بهترین دریم متچ ها.اسمش: 10 تا مسابقه تی که مردم دست دارن در سال 2021 اتفاق بیافته.از بزرگترین سایت مردمی کشتی کج
    ممنون میخواستم بیام پشتیبانی دیدم نیست دیگه نظرش کردم.

    پاسخ : شرمندعه کمی دیر کردم
    اره مطالبت هست داداش
    فردا عصر میزارمشون

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 21:25 دقیقه ارسال شده.

    داداش امشب راو هست
    پست های راو رو بزن ممنون

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 20:27 دقیقه ارسال شده.

    امشب جوک میگم عشقی پانک نیوز یکی دو ساعت دیگهشکلک

  • سارا رولینز گفته: سارا رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/08 و 20:13 دقیقه ارسال شده.

    خیلی ممنون از لطفتون🌹🌸

    راستی داداش مهدی اگه فضولی نمیشه میشه بگی چند سالتونه؟
    بخاطر این این سوالو پرسیدم چون خیلی در کاراتون موفق هستید و همچنین زحمت زیادی نیز میکشید خیلی ممنون از زحماتتون🌹🌸

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش