آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
پست احساسی بری وایت برای لوک هاپر
  • بازدید : (490)

Wrestling world reacts to the passing of Brodie Lee


پست احساسی بری وایت برای لوک هاپر

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

محمد رضا   


"تو بهترین دوستم بودی. برادرم، همکارم. همه این بازی رو تغییر دادیم چون قبول نکردیم بجز راه خودمون جور دیگه ای جلو بریم. ما همیشه بهترین خودمون بودیم وقتی تیم بودیم فکر کنم جفتمون میدونستیم. ما مثل برادرا جنگیدیم چون برادر بودیم. خیلی خیلی عصبانی ام. قرار نبود اینجوری بشه، قرار بود اینجوری بشه که ما چاق و کچل بودیم و حرکات بی خاصیت وایت فمیلی رو توی سن 70 سالگی توی باشگاه اجرا میکردیم. حالا کجا میریم؟ چیکار کنم حالا که میدونم از این شوخی های فخر فروشانت وقتی رانندگی میکردم میکردی رو دیگه هیچوقت نمیشنوم. از همین الان خیلی دلم برات تنگ شده.


حاضرم هرکاری کنم تا باز بدترین لحظاتمون رو دوباره تجربه کنم، باورم نمیشه رفتی. خیلی متاسفم برادر. خیلی متاسفم. تو همیشه جزوی از من خواهی بود، چه خوشم بیاد چه نیاد بدون تو همه چیز متفاوته و امیدوارم آماندا واقعا بدونه که واقعا من براشون هستم نه که حرفشو بزنم فقط چون واقعا اونا رو هم دوست دارم (همسر و پسر جان هوبر). مطمئن میشم پسرت بدونه عجب مرد فوق العاده ای بودی. نه افسانه ای که مردم میگن بلکه مرد واقعی ای که فقط چند نفر دیدن.


Baron Corbin, Luke Harper, Xavier Woods | Baron corbin, Professional  wrestlers, Aj styles


قول میدم پسرت رو وقتی به اندازه کافی بزرگ شد توی مسابقه های تاریک همونجور که قولش رو داده بودم عالی نشونش بدم. خیلی بد صدمه دیدم. آرزو میکنم میتونستم خداحافظی کنم. ولی باز هم شنبست و میدونی معنیش چیه.... هرجایی که هستی یک صندلی کنار خودت برای من نگاه دار، من به اونجا تعلق دارم. من اونجا خواهم بود وقتی زمانم برسه. خداحافظ تا همیشه برودی، دوستت دارم"



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/07 و 21:27 دقیقه ارسال شده.

    ⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/07 و 20:42 دقیقه ارسال شده.

    خیلی احساسی بود
    😢😭
    من فقط هارپر و وایت رو از گروه وایت فمیلی دوست داشتم
    😞

  • Erfan Empire  گفته: Erfan Empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/07 و 20:35 دقیقه ارسال شده.

    😔🖤

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش