آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 28 جولای 2023
  • بازدید : (732)

WWE SmackDown current logo (attitude) by RJM1112000 on DeviantArt


نتایج کامل اسمکدان 28 جولای 2023

متن در ادامه مطلب

اسمکدان  با امدن جی اوسو به رینگ شروع می شود. همانطور که او شروع به صحبت می کند، موسیقی رومن به صدا در می آید. رینز با پل هیمن و سولو سیکوآ وارد سالن می شود.

رومن به جمعیت می گوید که او را تصدیق کنند. رومن به مردم می گوید که آنها اوسوز را به خاطر او دوست دارند. او به جی می گوید که احتمالاً فراموش کرده است که وقتی قرار است رئیس قبیله در برنامه باشه، پس خود رئیس هم برنامه رو شروع میکند.

رومن از جی می پرسد چرا به او می گویند دست راست؟ چون رومن او را دست راست خودش کرده. و حالا جی در تلاش است تا موقعیت رومن را بدزدد. تنها چیزی که جی در طول سه سال گذشته می‌خواست این بود که رئیس قبیله باشد.

جی به رومن می گوید که او هرگز چنین چیزی را نمی خواست. تنها کاری که او برای رومن انجام داد، حمایت بود. این کاری هست که خانواده انجام می دهند. جی به او می گوید که او سه سال است که دست راست تو بودم  و به تو اعتقاد داشتم. معتقد بودم که تو می توانی شرکت و خانواده را رهبری کنی. جی به رومن می گوید که او آن خانواده را شکست و حالا باید کاری را که باید انجام دهد انجام دهد. جی به رومن می گوید که خانواده نابود شد و این تقصیر اوست

رومن می گوید که این تقصیر جی است، حسادت او باعث شد. او از جی می پرسد وقتی جیمی آسیب دید، جی چه کار کرد؟ او خواستار مسابقه قهرمانی شد زیرا خودخواه است. او می گوید تنها دلیلی که جی به دست راست تبدیل شد، این بود که جیمی صدمه دیده بود. اگر جیمی صدمه نمی دید، جی فرصتی نداشت.

رومن به جی می گوید که تو تنها هستی چون برادرت را ترک کردی. کارت تمام هست اما اگر به نحوی برنده شوی... این یعنی اینکه تو قهرمانی و همه چیز را از من می گیردی. من دیگه رئیس قبیله نخواهم بود اما همیشه رومن رینز خواهم بود. من قادرم آنچه را که می خواهم انجام دهم. اما جی چیزی ندارد. او به جی می گوید که تو نمیتونی شکستم بدی.

جی به رومن می‌گوید که تو قبلا هم من رو شل و پل کردی و ترسی ندارم. رومن پوزخند می‌زند. جی می گوید اما من تو رو پین کردم. من تنها کسی هستم که این کار را انجام دادم. جی دست روی شانه رومن می‌گذارد و به او می‌گوید که در سامراسلم، دوباره شکستت خواهم داد. او میکروفون را رها می کند و حلقه را ترک می کند.

جی در پشت صحنه هست و گریسون والر به او می گوید که احتمالاً در سامراسلم بازنده خواهی شد. اما بعدش میتونی مهمان میزگرد من باشی.

ری میستریو در مقابل سانتوس اسکوبار

اسکوبار در حالی که ری همچنان روی شانه هایش است روی پاهایش بلند میشه. ری تقلایی میکنه و او رو به حاشیه میکوبه. ری به رینگ برمی گردد. او برای زدن بیسبال اسلاید میره اما اسکوبار از مسیرش کنار میکشه. اسکوبار به رینگ باز می گردد و با یک شیرجه انتحاری روی ری فرود می آید. ری بیرون رینگ هست. داور و یک پزشک در حال معاینه او هستند. داور مسابقه را لغو کرده و اعلام میکنه که سانتوس اسکوبار برنده است.

برنده: سانتوس اسکوبار

ری بعد از مسابقه بلند شد و سانتوز را در آغوش گرفت. آستین تئوری داره این صحنه رو تماشا میکنه.

 بیانکا بلایر در پشت صحن هست است. او به گزارشگر می گوید که اعداد و ارقام به درد برد در مصاف سه طرفه نمیخورند. چلسی گرین و سونیا دویل می آیند. سی ام پانک نیوز. گرین می گوید که او طرفدار اعداد نیست اما عدد یازده وجود دارد. سونیا می گوید آنها 11 روز است که قهرمان شده اند. گرین می‌گوید اگر بیانکا سر دعوا نداره پس حال شارلوت رو میگیرم. اما شارلوت نباشه،حال بیانکا رو میگیریم.

بیانکا به او می گوید که دست از بی احترامی بردارد. شارلوت فلیر می آید. او گرین و سونیا را قلدر می خواند و به بیانکا می گوید که برای سامر اسلم به او نیاز دارد. فلیر از او می خواهد که با هم تیم شوند. بیانکا قبول نمیکنه اما شارلوت میگه من اصرار دارم و میرم راجبش با پیرس حرف بزنم.

تیم هیت رو در رینگ در حال اجرای آهنگ های رپ هستند. کمی بعد لانایت وارد میشه. او می‌گوید که نمیدانستم شما خواننده رپ شدید.لا نایت کمی مقدمه میچینه و بعدش اشانته رو برای مسابقه به چالش میکشه.

لس آنجلس نایت در مقابل اشانته

اشانته در گوشه ای میخواد به پای حریف ضربه بزنه اما لانایت از مسیر کنار میره. تاپ دولا میاد دخالت بکنه که لانایت او رو دور میکنه. او یک اسلم روی اشنته میزنه و بعدش البو اجرا میکنه. بعدش هم بی اف تی میزنه و میره برای کاور

برنده لانایت

در پشت صحنه آدام پیرس به جی می گوید که والر درخواست مسابقه با او را دارد. جی قبول میکنه.

استریت فایتز و بابی لشلی در پشت صحنه نشسته اند. لشلی خودشون رو ستاره میدونه و میخواد که مانند ستاره با انها رفتار بشه.آنجلو داوکینز به اطراف نگاه می‌کند. خانمی با یک قفسه کت و شلوار جدید وارد می‌شود. لشلی میگه این برای تو هست.

شارلوت فلیر و بیانکا بلیر در مقابل چلسی گرین و سونیا دویل

سونیا موهای بیانکا را می گیرد و به طرف طنابها هلش میده. بیانکا سونیا را به کف رینگ میکوبه. او به سمت طناب ها می دود اما چلسی موهای او را می گیرد. فلیر سونیا را به بیرون پرت می کند و از بیانکا تگ میگیره. چلسی هم وارد رینگ می شود. فلیر با بوت به او ضربه می زند. فلیر و بیانکا در مورد اینکه چه کسی پین کنه بحث میکنند و بعدش شارلوت میاد برای کاور.

برندگان: شارلوت فلیر و بیانکا بلایر

بیلی  و ایو اسکای در پشت صحنه هستند. را قطع می کنیم. ایو از بیلی می پرسد که چرا هفته گذشته من رو دست تنها گذاشتی. بیلی میگه من تنهات نزاشتم بلکه رفتم تا تدارک چیزی رو ببینم. بیلی بعدش راجب شوتزی حرف میزنه تا اینکه اسکا میاد. او می گوید که با دو تا از بهترین های تاریخ در سامراسلم روبرو خواهد شد و شروع به صحبت به ژاپنی می کند. ایو هم به ژاپنی صحبت می کند و به آسوکا می گوید که به تو احترام می گذارم اما من سامراسلم را به عنوان قهرمان زنان دبلیو دبلیو ای ترک خواهم کرد، چون کیف مانی این دبنک رو دارم.

در پشت صحنه، آدام پیرس داره با گوشی حرف میزنه. لا نایت می آید. او به پیرس می‌گوید که پس از شکست هفته گذشته، او به دنبال فرصت هست و میخواد در بتل رویال سامراسلم باشه. گروه براولینگ میان. شیمس بابت بودن لانایت در بتل رویال ایراد میگیره و پیرس میگه هر دوی شما در بتل رویال خواهید بود و یک مسابقه تک به تک هم برای اسمک اینده دارید.

کتی کلی با گریسون والر در پشت صحنه حضور دارد. والر بابت مصاف امشبش رجز میخونه و میگه حواس جی به مصاف در برابر رینز در سامراسلم هست و برای نبرد در برابر من اماده نیست.

اندرسون در پشت صحنه از رفقاش میخواد که در مصاف امشبش در برابر کایرون کراس دخالت نکنند

کارل اندرسون در مقابل کریون کروس با اسکارلت

وسط مسابقه، اسکارلت پای اندرسون را می گیره که حواس او را پرت کنه. کراس به پای راست اندرسون لگد می زند. کراس با البو و رایت هند کار رو ادامه میده. کراس بعدش سوپلکس و کراس همر میزنه. بعدش میره برای کاور

برنده: کاریون کراس

کایرون بعد مسابقه بازم سابمیشن زد اما استایلز و گلووز به کمک اندرسون اومدند و کراس عقب نشینی کرد

رومن رینز، پل هیمن و سولو سیکوآ در پشت صحنه نشسته اند که موسیقی جی را پخش می شه. جی داره به سمت رینگ میره.

جی اوسو در مقابل گریسون والر

والر به سمت طناب ها می دود و بعدش پیپل البو میزنه. جی ار مسیرش پس میکشه. جی با ساموان دراپ کار رو پیگیری میکنه. بعدش به رومن رینز که در کنار رینگ است خیره می شه. سی ام پانک نیوز. جی با اسپیر به والر حمله میکنه. جی از طناب بالا می رود و با اسپلش روی حریف فرود میاد و پینش میکنه.

برنده: جی اوسو

سولو از پشت سر به جی حمله میکنه. سولو جی را بلند می کند و برای اسپایک ساموایی اماده میشه. جی حرکت رو رد میکنه. رومن وارد رینگ می شود، او اسپیر میزنه اما جی جاخالی میده و خودش روی رومن اسپیر اجرا میکنه. جی از طناب بالا می رود اما سولو او را هل می دهد. سولو جی را می گیرد و با راک باتم به او ضربه می زند.

رومن از جایش بلند می شود. رومن با اسپیر جی را می زند. بعدش سولو اسپایک ساموایی رو اجرا میکنه. رومن و سولو به جی که روی تشک افتاده خیره می شوند. رومن سر جی فریاد می زند و به او می گوید که نمی تواند کمربند قهرمانی جهان را داشته باشد. سولو جی را بلند می کند و یک بار دیگر، رومن با اسپیربه او ضربه می زند. سولو هم ساموان اسپایک میزنه و با این بخش، برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش