آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نظر پدر جان سینا درباره رومن رینز
  • بازدید : (324)

نظر پدر جان سینا در مورد رومن رینز

متن در ادامه مطلب



پدر جان سینا در مصاحبه ای با Dan Mirade نظرات خود را در مورد داستانهای WWE بیان کرد. او درباره موقعیت فعلی رومن رینز در مورد اسمکدان، از جمله تغییر شخصیت اخیر و سلطنت قهرمان یونیورسال ، صحبت کرد.



رومن رینز در آگوست سال 2020 پاشنه پا شد و بلافاصله پس از پنج ماه غیبت قهرمان جهانی شد. اگرچه پدر جان سینا یکی از طرفداران کارهای فعلی رومن رینز است ، اما او معتقد است که می تواند به عنوان قهرمان جهانی به سطح دیگری برسد.


او در این مورد گفته است:


"خدا را شکر که آنها از او به همان روشی که از او استفاده می کنند استفاده می کنند. رومن سلطنت می کند کار می کند ، اگر وینس مکمن این کار را شروع می کرد ، هیچ مشکلی برای این پسر وجود نداشت. او کار می کند. اکنون کار بعدی او باید به دست آوردن عنوان قهرمانی WWE باشد ، هیچ سوالی در این باره وجود ندارد. "


Dan Mirade توضیح داد که مصاحبه قبل از سوروایور سریز 2020 در حال ضبط بود ، جایی که رومن رینز در یک مسابقه قهرمان در مقابل قهرمان در برابر درو مکینتایر قرار گرفته بود.


پدر جان سینا پیشنهاد داد که WWE باید عناوین را با هم ترکیب کند و مسابقات قهرمانی بدون چون و چرا را مجدداً معرفی کند ، در حالی که رومن رینز اولین دارنده آن است.


"ما وقت بزرگی میخواهیم ، بنابراین چطور او هر دو عنوان را به دست می آورد و به عنوان رئیس قبیله تصمیم می گیرد که نمی تواند دو قهرمان وجود داشته باشد ، او رئیس است و اکنون فقط یک قهرمان وجود دارد ، و او از کمربند جدید آندیسپیوتد رونمایی می کند.


رومن رینز به لطف کمک جی اوسو در سوروایور سریز درو مکینتایر را شکست داد ، اما هنوز بین قهرمانان جهان تجارت ناتمامی وجود دارد. دبلیو دبلیو ای دانه های بازی برگشت را در آینده نزدیک کاشته است ، و مکینتایر همچنان به ذکر رقیب خود در تبلیغات در راو پرداخت.


رومن رینز قرار است در 20 دسامبر در پی پر ویو تی ال سی از کمربند جهانی خود در برابر کوین اوونز دفاع کند. فراتر از آن ، لیست طولانی سوپراستارها در صف انتظار هستند تا او را چلنج کنند.


مردی که رومن سلطنت قرار بود در رسلمنیای 36 ، گلدبرگ با او روبرو شود ، اخیراً اعلام کرد که هنوز هم می خواهد این مسابقه اتفاق بیفتد. راک همچنین تأیید کرده است که او علاقه دارد روزی یکی از اقوام خود را در WWE پذیرش کند.


امروز در مورد "میراث" و "افسانه" صحبت های زیادی خواهد شد. اگر اکنون کار را انجام ندهید ، فرصتی برای بازگشت به عقب پیدا نمی کنید. من رئیس قبیله ام، من قهرمان کمربند یونیورسال هستم. درو مکینتایر یک ماهر ، متمرکز و قوی است.


درو مکینتایر و رومن رینز قبلاً در مسابقات تک نفره در رسلمنیا 35 ، استامپینگ گراندز 2019 و سوروایور سریز 2020 به مصاف هم رفته بودند. اگر همانطور که پدر جان سینا پیشنهاد داد ، آنها دوباره یک بر یک پیش می روند ، این احتمال وجود دارد که مسابقات جهانی آنها در خط باشید.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش