آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
قدردانی و خداحافظی از عرفان رندی
  • بازدید : (227)

Admin | Free Vectors, Stock Photos & PSD


قدردانی و خداحافظی از عرفان رندی

متن در ادامه مطلب


عرفان رندی زمانی نویسنده ی سی ام پانک نیوز بود. او بعدش در کانال دانلود خودش فعالیت داشت و و دانلود شوها رو، ما از کانال عرفان براتون میزاشتیم. اما او دیگه کلا رفت. ما این پست رو برای سپاس از زحمات او گذاشتیم و امیدواریم همیشه پیروز و شادکام باشه.



این حرفی هست که تو کانالش زد:
دوستان عزیز سلام اول بگم این این پستی که الان میبینین زمانی هست که من آفلاین هستم و پیوی جوابگو نیستم

بنده بعد از 5 سال فعالیت در تلگرام و 2-3 سال هم در وب پانک نیوز حدود 8 سالی هست که توی بخش رسلینگ فعالیت داشتم چه خوب یا چه بد ❤️

بعد از این مدت دیگه نیاز هست که هم استراحت کنم هم به زندگی واقعی خودم توجه بیشتری داشته باشم بلکه در اینده بتونم روی پای خودم وایسم 👍

به قول معروف میگن برای رسیدن به ارزو هات و هدف هات مجبوری از علایق خودت دست بکشی

علایق من هم این فضای و چنلا و گپ ها و ممبر ها و ادمین های رسلینگی بودن که عاشق همشونم وگرنه 8 سال دووم نمیوردم

از همینجا میخوام باهاتون خدافظی کنم واقعا دلتنگ همتون میشم ولی بی معرفت نیستم سعی میکنم یه روزی یه جایی حتی برای چند دقیقه هم که شده بیام و ببینمتون ❤️❤️

دوستدار همیشگی شما عزیزان _ عرفان رندی _ @erfanrandy ❤️❤️


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/07 و 23:23 دقیقه ارسال شده.

    به امید روزی که همه اعضای سابق بتونن دور هم جمع شن

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/07 و 9:12 دقیقه ارسال شده.

    ناموسا خیلی زحمت کشید ای کاش دوباره برگرده

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/06 و 15:55 دقیقه ارسال شده.

    نرو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش