آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61121 amir1383
14150 49934 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49638 sam
نتایج کامل اسمکدان 23 اکتبر 2020
  • بازدید : (488)


WWE SmackDown Oct 23, 2020 Results and Highlights: Jey Uso Takes His  Brother Jimmy's Help to Attack Roman Reigns Ahead of Universal Championship  Match at Hell in a Cell 2020 (View Pics)


نتایج کامل اسمکدان 23 اکتبر 2020

متن در ادامه مطلب


کوین اوونز با میزگرد خودش برنامه رو شروع میکنه

او با کمی توضیح در مورد عملکرد دنیل براین، او رو به عنون مهمانش دعوت میکنه

اونا در مورد درگیری و کمکهای گذشته نسبت به هم حرف میزنند و تاثیر خوب همدیگه در کریرشون رو مورد تاکید قرار میدند.

اوونز میگه که براین اینده ی اسمک رو چطوری میبینه؟ براین میگه که میخوام اینجا بهترین رستلرهای دنیا رو داشته باشه. او میخواد که به رستلرهای جوان میدانه داده بشه و اسمکدان یک میدان بین المللی برای حضور کشتی گیران از سراسر دنیا بشه. کوین ارزوی براین رو تحسین میکنه و بعدش میره سراغ بحث بر سر کمربند تیمی. اوونز براین رو یک عضو عالی برای تیم شدن میدونه و براین میگه که میتونیم تیم بشیم و کوین ارزو میکنه که بتونه به خوبی کین باشه.

رود و زیگلر وارد میشند.

زیگلر میگه گمونم وقتی دنیل داشت در مورد استعدادهای جدید حرف میزد، منظورش ما بودیم. او میگه من عاشق مهمونی هستیم و شنیدم که کوین یه مهمونی داره اما دعوتم نکرده. رود میگه شما در مورد تگ تیمها هم حرف زدید و باید بدونید که ما بهترین تگ تیم دنیا هستیم.

استریت پروفیتز هم میان و برای درخشش در اسمک کوری میخونند. بعدش سزار و و ناکامورا میان و اونا هم در مورد خودشون کوری خونی میکنند. سی ام پانک نیوز. بعدش براین پیشنهاد میده که مسابقه گروهی بین حاضران انجام بشه.


سزارو، ناکامورا، رود و زیگلر مقابل استریت پروفیتز، اوونزو براین

داوکینز توسط سزارو رول میشه اما چون پاش روی طناب هستف رول قبول نمیشه. داوکینز به حریف اسپین باستر میزنه. فورد تگ میگیره رو روی سزارو اسپلش میزنه. بعدش سزارو کاور میشه

برنده براین، اوونز و استریت پروفیتز


بخش میز رو موریسون با مامور قانون رو داریمو میز بابت اینکه در شکایت علیه اوتیس حق با او هست کمی حرف میزنه و میخواد که کیف مانی این دبنک به عنوان خسارت به او داده بشه. اوتیس م سگه کیف حق منه چون خودم بردمش.

وکیل میز میگه باید موضوع بررسی بشه


استریت پروفیتز همراه براین و کوین در پشت صحنه، بابت بردشون ابزار خوشحالی میکنند. زین میاد و بهشون تبریک میگه اما او از حرفهای براین در مورد کمربند بین قاره ای و رقابت دیگران در اینجا خوشش نیومده. او میگه که من به صورت قانونی کمربند بین قاره ای رو بردم و بهتره سرت به کار خودت باشه


زلینا مقابل بلیر

بیانسا بلیر حریف رو به حاشیه ی رینک میکوبه. او بعدش حرکت کد رو اجرا میکنه و میره برای پیت

برنده بلیر


شورتی جی در رینگ هست و در مورد اینکه قراره مقابل سولیوان مسابقه بده حرف میزنه و میگه میخوام خودم کریرم رو رقم بزنم. او سولیوان رو برای مسابقه دعوت میکنه


سولیوان مقابل شورتی جی

سولیوان رو کلوزلاین روی جی میزنه. او بعدش با اجرای فریک اکسیدنت میره برای پین و تمام

برنده سولیوان


رولینز در پشت صحنه بابت خیانت مورفی نسبت به خودش ناراحته و میگه براش برنامه دارم. ست میگه مورفی باید بدونه که باید کاری رو که به نفع همه هست انجام بده. من مسیح راو هستم و مورفی پیرو من. او باید تابع من باشه و از این کار خجالت نکشه. سی ام پانک نیوز. من امشب  کار مورفی رو تلافی میکنم.

ادام پیرس در پست صحنه بابت کار خودسرانه ی شورتی جی ازش شاکی هست و جی میگه من میخوام کاری رو که برام خوبه انجام بدم و بر خلاف بقیه، تابع مقررات نیستم. هر کاری بخوام میکنم. تازه اسمم هم چاد گیبل هست.


بیلی به رینگ میاد و میگه امروز چند مصاحبه داشتم و همه در مورد بنکس ازم سوال کردند. باید بگم که من ازش نمیترسم و لایق کمربند قهرمانی هستم.

بیلی میگه بنکس در هفته ی قبل گفت که اسم او از کمربند قهرمانی بزرگتره. من این حرفش رو قبول ندارم و فقط فکر میکنم که او جوگیر شده. من قرارداد مسابقه در هل این ا سل رو امضا نکردم چون بنکس میخواد خودش رو یک مدیر در انجام کارها بدونه اما او همچو ادمی نیست.

بنکس میاد و میگه تو این مشکل رو شروع کردی اما من تمومش میکنم. او میخواد که بیلی قرارداد رو امضا کنه. بیلی وعده ی سرخرمن بهش میده و بنکس بهش حمله میکنه. بنکس برنده ی این درگیری هست و به بیلی میگه، در روز هل این اسل، این داستان تموم میشه


موریسون در یک گوشه داره در مورد شکایت قانونی علیه اوتیس، با میز حرف میزنه

تصویر ری مستریو رو داریم که کیف رو حق اوتیس میدونه. بعدش تصویر اسکا رو داریم که به ژاپنی در این مورد حریف میزنه. جی بی ال به تدی لانگ میگه تو چیزی فهمیدی و او میگه نه.

تاکر به محل شهود میاد و بابت دخالت میز در جریان کیف اوتیس شاکی هست و میخواد با میز مسابقه بده

کمیفاصله داریمو بعدش جی بی ال میادو میگه نتیجه ی مشرت هیت منصفه اینهست که کیف حق اوتیس هستومیتونه در یک سال کش کنه. میز اعتراض میکنه ویک کیف برای تغیر نظر هیت منصف ارایه میکنه.

جی بی ال توی کیف رو نگاه میکنه و بعدش مصاف اوتیس و میز رو برای هل این ا سل ثبت میکنه و میگه برنده صاحب کیف میشه.


رولینز مقابل مورفی

مورفی یک کیک به صورت ست میزنه. او ست رو روی شانه ی خودش بلند میکنه اما رولینز رها میشه. او یک کیک به مورفی میزنه و بعدش روش استامپ رو اجرا میکنه

برنده رولینز


بعد مسابقه رولینز میره مورفی رو بزنه. الیا از پدر و برادرش میخواد به مورفی کمک کنند اما اونا قبول نمیکنند. الیا خودش میره مقابل ست قرار میگیره. ست میگه بهتره بری کنار . ری و دومنیک میان به کمک الیا و رولینز عقب نشینی میکنه و دومنیک از الیا میخواد در درگیری مورفی و ست دخلت نکنه. ست ناگهان به دومنیک حمله میکنه اما ری با صندلی جواب ست رو میده و رولینز دوباره پس میکشه


کارمندی سراغ اتاق رینز میره و به هیمن میگه که  نوبت رینز هست


رینز و هیمن به رینگ میان.

قبل از اینکه اونا حرف بزنند، جی اوسو رو در پشت صحنه میبینیم که برای رینز کوری میخونه و میخواد بدون در نظر گرفتن نسبت فامیلی، حال رینز رو بگیره. او بعدش میگه او جی نیستو جیمی هست. جی در سالن به رینز حمله میکنه و روی رینز اسپلش میزنه.

بعدش جیمی هم میاد و با جی ابزار خوشحالی میکنه. رینز میگه شما میتونید من رو مجبور به شکست بکنید اما ایا خرد شدن من شما رو شاد میکنه؟

اومیگه که کوتاه اومدنش باعث میشه تا ابهت خاندان در کمپانی نابود بشه. او میگه این به ضرر نسل اینده ی ما هم هست اما شما فقط بهم پشت کردید.

بعدش قفس هل این ا سل پایین میاد اطراف رینگ و میگیره. جیمی میره بالای رینگ و به رینز خیره میشه. تمام



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/03 و 11:05 دقیقه ارسال شده.

    لطفا تمام مسابقات هل اینا سل 2020"رو قرار بدین.ممنون

    پاسخ : هنوز برگزار نشده

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/03 و 9:29 دقیقه ارسال شده.

    لطفا اول لینک دانلود رو بزنید اونوقت برید نتایج

    پاسخ : اول یک کپی از من بزن تا هر دو کار رو انجام بده بعد
    تازه دانلود هنوز نیومده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش