آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59566 amir1383
14150 48631 rey
34 1357 sam
20515 58035 rey
10807 48051 sam
اعتراض ای جی استایلز به کمپانی
  • بازدید : (321)

Wrestlemania | Aj Styles vs. Shane Mcmahon - video dailymotion


اعتراض ای جی استایلز به کمپانی

متن در ادامه مطلب


یک ماه قبل بود که وینس مکمن قانون جدیدی گذاشت و گفت که کشتی گیران حق ندارند هر چی دلشون خواست در صفحات مجازی بگند. او گفت که او مالک نام اصلی اونا هم هست و تا وقتی کشتی گیر کمپانی هستند باید مطابق با خواسته ی مدیران در محیط مجازی حرف بزنند.


استایلز همون موقع به شدت به این قانون اعتراض کرد و گفت:

نام اصلی من از لحاظ قانونی متعلق به خودم هست و هر جا که بخوام ازش استفاده میکنم.


حالا این موضوع کمی پیچیده تر شده و کمپانی داره توییتر رستلرهای خودش رو بررسی میکنه تا مبادا حرف خاصی بزنند

هدف کمپانی این هست که داستانهای کمپانی لو نره و خراب نشه اما این جریان باعث ناراحتی رستلرها شده چون فکر میکنند که ازادی بیانشون کاملا محدود شده.


استایلز بازم در این مورد به مدیرها هشدار داده و گفته بهتره این قانون رو بیخیال بشند. گاهی فکر میکنم که کم رنگ شدن نقش استایلز در کمپانی میتونه با همین مخالفت او با برخی دستورات وینس مکمن مرتبط باشه. شما چی فکر میکنید؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/19 و 14:44 دقیقه ارسال شده.

    وینس واقعا بعضی حرفا و کاراش به طور خیلی مضحکی مسخرس

  • Amir jf گفته: Amir jf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/18 و 6:02 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش مهدی خواستم اگر بشه یه کار خوب انجام بدم با اجازت
    یه نظر دارم شاید بدردت خورد من میگم بعد هر شو که نگاه کردم اونو واست نقدش کنم از مسابقات تا پرومو ها بعد واست ارسال کنم تو هم بزار توی وب که بقیه بفهمن که شو کیفیتی داشته یا چطور بوده اگر هم مخالفی که هیچی فقط خواستم کمک کنم
    با تشکر

    پاسخ : فکر خیلی خوبیه داداش
    به خصوص اگر روی قسمهای مهم تمرکز کنی
    بقیه بخشها زیاد هوادار نداره
    دمت گرم

  • iman batista گفته: iman batista می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/17 و 22:55 دقیقه ارسال شده.

    پوش دادن به استارها توwweشده سلیقه ای و حرف اخرم جناب وینس میزنه همون طور که تواین سالها استارهای با استعدادی بودن که شدن مهره سوخته هرکی هم برخلاف نظر وینس مکمن چیزی بگه دیگ از پوش گرفتن خبری نیس و باهاش برخورد میشه..نمونه بارزش هم دین‌امبروز بود که تو سال 2019از کمپانی رفت و توی همون سال برترین رستلربین تمام کمپانی های رستلینگ شد..

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش