آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59751 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58367 rey
10807 48260 sam
خبرهایی از دنیای کشتی
  • بازدید : (242)

Image result for wwe logo

خبرهایی از دنیای کشتی 

متن در ادامه مطلب

والتر در مصاحبه از علاقه زیادش به درو مکینتایر گفت و اینکه سبک مبارزات او را دوست دارد و امید دارد که روزی بتواند با او یک مچ سینگل بدهد.

دیو ملتزر در اظهار نظر جدید اعلام کرده وینس مکمن می دانست که ری میستریو به AEW خیلی نزدیک شده بود و به همین خاطر پیشنهادی بزرگ به او داد. ری میستریو هم با موندن در کمپانی وفاداری اش را ثابت کرد.


به نقل از Fightful، وینس مکمن به پاول هیمن در بوک کردن رومن رینز کاملا اعتماد کرده و قهرمانی رومن هم خواسته هیمن بوده است.

وینس مکمن تصمیم گرفته است رویال رامبل 2021 را با حضور تماشاگران برگزار کند. چهار ماه تا این رویداد فاصله داریم.

رسلر سابق کمپانی هیث اسلاتر گفته زمانی که میخواسته به ایمپکت برود، رسلر های دبلیودبلیوای با او تماس گرفته اند که آنها هم دوست دارند به ایمپکت بیایند.


طبق گفته‌ی دیو ملتزر، مسابقه‌ی شینا بیزلر و نایا جکس در برابر بیلی و ساشا بنکس و بعدش هم خیانت بیلی به ساشا در اسمکدان هفته‌ی پیش، ۲.۳۲ میلیون بیننده داشته. این رقم، این مسابقه رو به پربیننده ترین مسابقه/سگمنت رسلینگی در چندین ماه اخیر تبدیل کرده.


طبق گفته‌ی دیو ملتزر، موجو رالی یکی از ۵ عضو رتریبیوشنه. طبق گفته‌ی WrestlingNews هم دامنیک دایجاکویچ و مرسدس مارتینز، دو تا دیگه از اعضا بودن که امروز در راو دیده شدن.

طبق گفته‌ی WON، دبلیودبلیوای برای کشتی‌گیران روشن کرده که برای فعالیت در یوتیوب و توییچ و . باید از اسامی واقعیشون استفاده کنن.

طبق گفته‌ی PWInsider، تسا بلنچارد در تاریخ ۱۲ سپتامبر به رینگ برمیگرده و برای کمپانی Warrior Wrestling مسابقه میده.

طبق گفته‌ی دیو‌ ملتزر، مصدومیت ری میستریو به بدی که اول به نظر میرسید نیست و او ۴ الی ۶ هفته‌ بعد میتونه به رینگ برگرده.


الکسا بلیس ساخت پادکست خودش رو به نام Uncool With Alexa Bliss از ۲۲ سپتامبر شروع میکنه و د میز، اولین مهمان او خواهد بود.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش