آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59555 amir1383
14150 48623 rey
34 1354 sam
20515 58023 rey
10807 48035 sam
نتایج کامل اسمکدان 11 سپتامبر 2020
  • بازدید : (493)

Résultats de WWE SmackDown du 11 septembre 2020 - Catch-Newz


نتایج کامل اسمکدان 11 سپتامبر 2020

متن در ادامه مطلب


هیمن و رینز به رینگ میان و هیمن به جریان پیوسنش به رینز و راز همکاری خودشون برای پیشرفت رینز اشاره میکنه و میگه هدف رسیدن رینز به کمربند یونیورسال بود. هیمن بعدش مروری به انتخاب جی اوسو به عنوان حریف رینز در کلش اف چمپیونز میکنه و از جی اوسو میخواد وارد بشه. اوسو به سالن میاد.

جی از اینکه هیمن زمینه ی رسیدن خودش به همچو مسابقه ی مهمی رو فراهم کرده تشکر میکنه و هیمن میگه تو فقط مدیون رینز هستی. هیمن میگه که جریان اسیب دیدن بیگ ایی و حذفش از مسابقه ی انتخابی، نقشه ی رینز بود.


رینز میگه جی نیازی به تشکر از من هم نداره چون همه ی کارام برای این بود که خاندان ما مین اونت کلش رو برگزار بکنند. البته من اونجا ترحمی بهت نمیکنم و  بدجوری میخوام ببرمت.

کوربین میاد و از اینکه رینز با پارتی بازی پسرخاله ی خودش رو به عنوان حریف خودش انتخاب کرده شکایت میکنه و میگه این رفتارتون داره حالم رو به م مینزه.

شیمس هم میاد و میگه هفته ی گذشته به من وعده داده شد که اگر بیگ ایی رو بزنم در کلش، در مصاف سه طرفه برای کمربند مسابقه میدم اما بعدش دیدم که اینا سرم گذاشتند. الان میخوام تلافی بکنم. جی میگه میخواهی مسابقه بدیم؟ این چالش توسط هر طرف قبول میشه. شیمس به جی حمله میکنه اما جی حریف هر دوشون میشه.



تصویر زین رو داریم که میگه وقتی من قهرمان بین قاره ای هستم پس چرا استایلز و جف هادری قراره سر این عنوان مسابقه بدند؟


استایلز مقابل جف هاردی

ایجی در گوشه ی رینگ بود. جف با دوبل نی بهش حمله کرد. استایلز جا خالی داد. جف به گوشه ی رینگ خورد و افتاد. استایلز اماده ی فینیشر میشد که زین اومد و به ایجی حمله کرد

داور مسابقه رو با دیکیو تمام کرد

برنده با دیکیو استایلز


بعد از مسابقه زین به جف هم حیلوا کیک زد و رفت


تصویر از جی اوسو در کنار رینز داریم


به رینگ برمیگردیم که جف کمربندش رو برمیداره و میره


گزارشگر در پشت صحنه به  مصاف فوق اشاره میکنه که استایلز میاد و کار زین رو سرزنش میکنه. او بعشد میگه که انگار برای رسیدن به کمربند باید جف و زین رو با هم از سر راهم بردارم اما در هرحال قهرمان اصلی من هستم.


سزارو و ناکامورا در پشت صحنه هستند که استریت پروفیتز میان. سزارو میپرسه شما اینجا چکار دارین و وانا هم میگند ما قهرمان تیمی راو هستیم و اومدیم گشتی اینجا بزنیم. این برند ای هم جای بدی نیست. سزارو میگه باشه اما خرابکاری نکنید.


زین در پشت صحنه هست  که جف بهش حمله میکنه


لوچا هوز پارتی مقابل ناکامورا و سزارو

سزارو مقابل کالیستو داشت کار رو ادامه میداد که استریت پروفیتز در صفحه یسالن دیده شدند و گفتند که  در بخش ناکامورا و سزارو برای خودشون جشن گرفتند. سی ام پانک نیوز. کالیستو از این حواس پرتی استفاده کرد و سزارو رو رول کرد و تمام

برنده لوچا هوز پارتی


بیلی با یک صندلی در پشت صحنه داره قدم میزنه


لوچا هوز پارتی به استریت ملحق میشند تا جشن بگیرند


بیلی به رینگ میاد . او روی همون صندلی که دستش بود میشینه و تصویر مصاف خودشون در سامراسلم و پی یک نشون میده. او میگه همه میخوان در مورد حال بنکس خبری بگیرند اما کسی از حال و حس من نمیپرسه. من از سرخودخواهی نبود که بنکس رو زدم بلکه از اینکه او من رو وسیله ی رسیدن به هدفهاش کرده بود خسته شده بودم. او یه مدت نبود و وقتی برگشت خودش رو به من چسبوند و به خیلی از عنوانها رسید اما من زدمش تا دیگه پله ی ترقی او نباشم.


نیکی کراس وارد میشه اما بیلی با صندلی بهش حمله میکنه


مسابقه برای مشخص شدن حریف بیلی

اوانز مقابل تامینا مقابل کراس مقابل بلیز

کراس روی اوانز نک بروکز میزنه. تامینا با سوپر کیک به کراس حمله میکنه اما کراس با اجرای سان ست فلیپ، تامینا رو کاور میکنه

برنده کراس


بعد از مسابقه، الکسا بلیز با حرکت سیستر ابیگل به نیکی کراس حمله کرد


اوتس و تاکر مقابل موریسون و میز

اوتیس روی موریسون کاترپیلار زد و بعدش رفت روی طناب و با اجرای اسپلش رفت برای کار

برنده اوتیس و تاکر


بعد از مسابقه، موریسون و میز جعبه ی شام اوتیس رو دزدیدند. اوتیس که کیف مانی این دبنک خودش رو پس گرفته بود کاری بهشون نداشت. میز و موریسون در پشت صحنه جعبه غذا رو باز کردند و دیدند که توش فقط یه سیب گاز زده هست.


وایت در مهد کودکش هست و میگه قبل از هر چیز میخوام از رینز تشکر کنم که با دور کردن کمربند از من باعث شدتا مرحله ی دیگری رو شروع کنم. سی لم پلنک نیوز. او بعدش جعبه ای رو نشون میده و میگه دوست جدید ما اینجا هست. او میگه توی جعبه یک طوطی وجود داره و به طوطی میگه که پرواز کنه. اما طوطی پر نمیزنه و وایت جعبه رو دور میندازه. در این لحظه در اتاق باز میشه و وینس مکمن میاد و میگه به وایات میگه تو کمربند و طوطی رو از دستت پروندی و انگار تنهایی نمیتونی اینجا رو بچرخونی. پس من برات یک مشاور اوردم. او مشاور رو به وایت معرفی میکنه


رینز و جی اوسو مقابل کوربین و شیمس

جی روی طناب رفت و اسپلش زد. رینز خودش با او تگ کرد و رفت برای ادامه ی کار. جی که متوجه تگ نشده بود سردرگم شد. رینز روی شیمس اسپیر زد و کاورش کرد

برنده رینز و جی اوسور


رینز مقابل نگاه متعجب جی و بقیه، همراه هیمن رفت و شو تمام شد.


اگر در بخش وایت نکته ای هست بگید تا درست کنم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Amir jf گفته: Amir jf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/22 و 17:21 دقیقه ارسال شده.

    داد‌اش بعد حمله الکسا به نیکی یعنی الان هیل شد

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/22 و 16:00 دقیقه ارسال شده.

    الکسا بلیز به نیکی کراس حمله کرد با سیستر ابیگیل
    کاش اضافه میکردید

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش