آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59759 amir1383
14150 48869 rey
34 1394 sam
20515 58387 rey
10807 48266 sam
برندگان مسابقه پرسش و پاسخ
  • بازدید : (92)

برندگان مسابقه پرسش و پاسخ

متن در ادامه مطلب



مسابقه پرسش و پاسخ دیروز شروع شد و گفتیم که امروز صبح تموم میشه.


حالا از بین پاسخ های شما ما دو نفر رو به عنوان برنده اعلام کردیم که اونها کسی نیستند جز mehdi و محمود!


بهشون تبریک میگیم و اعلام میکنیم جایزه هر کدوم 5000 تومان شارژ هست.


برنده ها لطف کنند زیر همین پست شمارشون رو اعلام کنند تا من هم تقدیم محمدرضای عزیز کنم تا جایزه رو به دستتون برسونه.


مطمئن باشید نظری که شامل شماره باشه تایید نمیشه و لو نخواهد رفت.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Amir jf گفته: Amir jf می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/21 و 5:49 دقیقه ارسال شده.

    داداش اشکان سلام نمیدونم درسته یا نه ولی تو مهدی یکی باید توضیح بده به خدا سرمون گیج رفت یه پست بزارید همه چیا توضیح بدید اصن چرا مجازی با اینجا قاطی کردید خیلی اوضاع سی ام پانک نیوز خرابه همش تو حاشیس من طرفدارتونم ولی خسته شدم از بس دعوا دیدم
    آقا مهدی به داد وبت برس
    آقا اشکان بهت ارادت دارم ولی همش تو حاشیه ای
    ولی بازم دمتون گرم

    پاسخ : چه دعوایی داداش
    اشکان دیشب کار داشته و نیومده
    تازه این بخش جدید همین جوریه. مگرنه حاشیه نیست.
    شما کم کم با روال این مسابقات اشنا میشید

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/20 و 17:51 دقیقه ارسال شده.

    اشکان روم نمیشه با قضیه دیروزازت چایزه بگیرم🙇🙇

    پاسخ : داداش من دیروز نبودم شرمنده الان دادم محمدرضا

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/20 و 11:23 دقیقه ارسال شده.

    دوستان بنده شماره موبایل محمود و mehdi بدردم نمیخوره فقط قصد دارم جایزه به دست تون برسونم
    از طرف من مطمئن باشید فقط قصد رسوندن جایزه به دستتون هست وگرنه قصد دیگه ای ندارم خیال تون راحت

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/20 و 10:53 دقیقه ارسال شده.

    دوستان اکثرا نزدیک هم بودند مثلا کاربر PlanA که فقط بخاطر یک اشتباه نتوانست برنده بشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش