آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
آموزش دانلود از سایت WWE NETWORK
  • بازدید : (387)

آموزش دانلود از سایت WWE NETWORK

متن در ادامه مطلب



سلام امروز میخوام یه آموزش جدید و فوق العاده بی نظیر رو بهتون بگم که شاید کمتر کسی ازش بدونه.این روش کیفیت های 1080 ، 720 و 480 رو بهتون ارائه میده و میتونید هم ویدیو را تماشا کنید و هم دانلود کنید.


این روش هم مثل خیلی از روش های دیگه بدون فیلترشکن قابل انجام نیست ولی چیزی از خوبی این روش کم نمیکنه.


خب شما اول وارد این آدرس میشید👇https://b2n.ir/536728


سپس شما نواری در وسط صفحه میبینید که گزینه دانلود هم زیرش گذاشته شده.شما آدرس ویدیویی که میخواهید از سایت دبلیو دبلیو ای نتورک دانلود کنید را کپی میکنید و در نوار سایت الصاق میکنید و روی گزینه دانلود کلیک میکنید.


بعد از کمی صبر به پایین صفحه میروید و روی گزینه Download Now که زیر کیفیت مورد نظرتان هست کلیک کنید.

(میتوانید با کلیک کردن روی گزینه Get Size حجم ویدیو مورد نظرتون رو برآورد کنید)


سپس یک صفحه ویدیویی میبینید که مثل یوتیوب میتونید آنلاین تماشا کنید و اگر خواستید روی سه نقطه کنار ویدیو کلیک میکنید و فایل را بارگیری میکنید.

(میتوانید روی صفحه ویدیو هم فشار دهید و دانلود کنید)


این هم از بهترین و آسون ترین راه دانلود از سایت WWE NETWORK که باید خدمتتون گفته میشد.


امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 20:29 دقیقه ارسال شده.

    من این محمود رو نمیشناسم. ولی بهتره با هم دوست ورفیق باشیم
    منم دو سه مسابقه تو مجازی تلگرام با آدام کول دادم. وبردم رسیدم سر کمربند ولی حوصله نداشتم ادامه ندادم شما آگه کری خونی خفنی داشته باشید میرید به دور بعد
    خیلی دوستانه که به کسی بر نخوره
    هوای همدیگه داشته باشیم. رفاقت ارزشش بیشتره تا کل کل مجازی شکلکشکلک

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 19:47 دقیقه ارسال شده.

    امیر رضا کدوم خریه محمود محموده.مجازیو گِل گرفتن 😡😡😡😡😡

    پاسخ : تا من هستم غم نخور به مهدی گفتم باتیستا رو رییس کنه تا حل شه

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 18:52 دقیقه ارسال شده.

    بُراک لیسنر اسممه.قرار بود با فیند مچ بدم نشد. تو رسلمنیا حاضرپ بات بجنگم حله؟؟

    پاسخ : اوکی فعال شو بعد از رومن میام سراغت خداروشکر رسلمنیا پشت سر چمبره

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 18:47 دقیقه ارسال شده.

    باشه.تمومش میکنیم.منم مشکلی ندارم تمام👊فقط ای میمو نبنده مهدی

    پاسخ : نه تو عذرخواهی کردی و من از مهدی خواهش کردم نبندتت.البته شکایت امیررضا رو کردم حالا نمیدونم تو همونی یا نه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 18:32 دقیقه ارسال شده.

    مجازی خراب شددوستان اشکان برو پیامای کل کلو بخون میفهمی

    پاسخ : چرا نمیشه که‌الان میرم میبینم

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 17:51 دقیقه ارسال شده.

    چه تهمتی.من فقط گفتم تو مجازیو بهم ریختی خب کل مجازی منظورم نبود رویال رامبلو که بهم ریختی؟من اونو گفتم که تهمت نیس به جز این هم چیز دیگه ای نگفتم که میگی هزارتا تو الان با این حرفت تهمت زدی

    پاسخ : من با کسی مشکلی ندارم عذر میخوام و تمومش کن.مجازی جزو داستانه و خوبه این کار که کردم به نظرم.بگو کشتی گیرت چیه یه مچ بدیم اگه هستی

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 17:21 دقیقه ارسال شده.

    ما میزیم.ای پیو ببند.جایی که اینیل رو شه جای من نیس عذر خ اهی به اندازه کافی کردم.یا علی🙋 ققط راضی نبودم ایمیلو ببینی چون دیدی نمیبخشمت تموم.خداحافظ

    پاسخ : گفتم بسه دیگه من با ایمیلت کاری ندارم ازش هم فقط برای اینکه بفهمم دروغ میگی استفاده کردم.آی پی هم مهم نی دردسر نسازید این وب مال شما
    در ضمن تمام سایت های دنیا ایمیل میخوان پس اگه حرفت اینجوریه تو نباید هیچ جا بری

    خود کارای قدیمیت و تهمت زدن به من از هزار تا چک ایمیل بدتره ولی من همرو میبخشم

  • محمدرضا  گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 17:19 دقیقه ارسال شده.

    من نیستم برو ای پی من ومحمودامروز کامنت داده چک کن
    من چند روزه مقاله برای مهدی میفرستم به دستش نمیرسه

    پاسخ : می‌دونم داداش این سه تا یکین من میدونم تو اونا نیستی

  • محمدرضا  گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 17:07 دقیقه ارسال شده.

    دوستان سوتفاهم نشه من محمود نیستم که داره نظر میده
    من چند روزه نظر هام به دست مهدی نمیرسه

    پاسخ : برا همینه اعصابم صب تالا خورده

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 17:01 دقیقه ارسال شده.

    اگه دیگه نگا نکنی منم با یه اسم پیام میدم.حله؟؟؟هزار بار ببخشید از طرف من برا تو خوبه؟؟راضی شدی.اگه نشدی بازم عذر بخوام؟؟

    پاسخ : سعی کن یه اسم بزار که قبلا نبوده و کسی با این اسم نمیاد دیگه هم لطفا منو سر کار نزارید هیچ کدومتون

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 16:51 دقیقه ارسال شده.

    اقا از همه چیت ممنون ما دیگه نه پیام میدیم نه درخواست چون اطلاعاتمون واستون رو میشه.از همچی ممنون.

    پاسخ : من تابحال به ایمیل و اطلاعات هیچکی نگاه نکرده بودم ولی وقتی یکی مشکل پیش میاره مجبوریم اقدام کنیم ولی همونم فقط شامل ایمیل و آی پیه که فقط ما بهش دسترسی داریم مثل تمام سایتهای دنیا و امنیت پابرجاست

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 16:46 دقیقه ارسال شده.

    من عذر خواستم ولی مهدی دربرابر همه اینجوری نیس خواستم امتحانش کنم.تین اولین بار بود اینجوری رفتار کرد کاس همیشه اینجور باشه

  •  محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 16:39 دقیقه ارسال شده.

    ایا اشکان چون عذر خواستی منم عذر خواهی میکنم.دیگه تکراار نمیشه توهم بار اخرت باشه.ضمنا مهدی جان تو اون همه سی ار سون و محمود فحش دادن هیچی نگفتی الان به من میخوای بگی😂😂

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 14:48 دقیقه ارسال شده.

    سلام اشکان.از درخواستیا ممنون

  • امیررضا گفته: امیررضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 14:47 دقیقه ارسال شده.

    ببینچقدر بیچاره ام که یه بچه که به سن قانونی نرسیده واسم منت میزاره.محمود رو اون پست شکستن صندلی راس گفت منت میزاری.اگه قرارخ منت بزاری نزاری بهترخ.سایت مال تو و امثال تو نیس که بخوان مثه محمود و رونالدو برم مال من و همس.ولی از کسی که منت گذاشتن کارشه درخواستی نمیدم.کسی که به خاطر یه شوخی و یه کشتی گیر که همه میشناسن که اونجوری بوده به یه نفر ناموسی توهین کنه از سگ کنتره

    پاسخ : باشع برو با سی آر سون و بقیه اون خل و چلا گرم بگیر من همینم حوصله سبک شدن و توهین شنیدن ندارم در ضمن سن قانونی هم چرته و به تو هیچ ربطی نداره من چند سالمه

  • امیررضا گفته: امیررضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 14:30 دقیقه ارسال شده.

    باشه اینو فکر کن من یه اینیل بیشتر ندارم که اینه.میخ ای هر فکری کن.درخواستی نمیخوام برو سایت و مجازی برای تو و پارتی بازیات

    پاسخ : حقمه پارتی زحمتایی که من میکشم هیچ کدوم از شما درک نمیکنه

  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 14:23 دقیقه ارسال شده.

    چه شوخی و چه جدی، من کسی راکه به اشکان توهین کرد، ای پی اش رو شب میبندم

    اینجا تمام مشخصات شما درج شده

    تا شب اگر عذرخواهی نکنی، اخراجی

    پاسخ : داداش ممنون عذرخواهی کرد رفت من الان فقط از امیر رضا ناراضی ام و از بودنش خوشی ندارم. در ضمن محمد رو حرفش رو واضح توضیح بده فک می‌کنه ما امنیت نداریم

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 14:07 دقیقه ارسال شده.

    پدر توئه خیلی خری من مگه جدی گفتم.کردم تو جدی گرفتی چله زود باشه حرفتو پس بگیر بی جنبه

    پاسخ : چرا الکی منو مسقره میکنید هر سه تاتون یه نفرید.ولی خب شاید زیاده روی کردم شرمنده ولی دیگه تکرار نشه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 13:40 دقیقه ارسال شده.

    اشکان با این اوضاعی که من میبینم مجازی به گند کشیده شد در ضمن امیر رضا اونی که مجازی رو به گه کشید کسیه که ست رولینزو ور داشته نه اشکان

  • امیررضا گفته: امیررضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 13:16 دقیقه ارسال شده.

    کارت بهم ریختنه این بدبخ یه شوخی کرده تو بیجنبه بد دهن ناموسیش میکنی.الان میگی تو همونی.نه داداش من اصلا این محمود و هاردی رو نمیشناسم ولی حق نداری توهین کنی متم جوابتو دادم

    پاسخ : کار من بهم ریختنه که از صبح تا حالا دارم برای مسابقا درخواستیت جون میکنم.الانم خوب کردم حالیش کردم بگذریم تو هم همون دو تایی چیزی برای قایم کردن نیست

  • امیررضا گفته: امیررضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 13:07 دقیقه ارسال شده.

    پدر خودته.مگه به پدر توهین کرد احمق بیشعور.خرم تویی چرا داری اینجارو هم مثه مجازی به گه میکشی.

    پاسخ : کسی با تو نبود اولا دوما مجازی بحثش جداست یکی دیگشت داره به گند می‌کشه

  • هاردی گفته: هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 12:27 دقیقه ارسال شده.

    محمود دهمتو ببند خودتی جرفتو پس بگیر😡

    پاسخ : خر خودتی داداش آی پی و ایمیلت یکیه همزمان هم گفتی دنبال شر نگرد.
    والا انگار از پشت کوه اومدیم

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/19 و 12:21 دقیقه ارسال شده.

    اشکان تُپُل هاردی معتاد

    پاسخ : پدرته بچه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش