آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کوتاه راو 7 سپتامبر 2020
  • بازدید : (169)

نتیجه تصویری برای ‪wwe raw logo new‬‏


نتایج کوتاه راو 7 سپتامبر 2020

نتایج در ادامه مطلب


ریکوچیت ، کروز و الکساندر مقابل هیرت بیزینس باختند


استریت پروفیتز مقابل اندراده و گارزا بردند


بیلی کای مقابل پیتون رایس باخت


اسکا و میکی جیمز مقابل نتالیا ولانا بردند


الکساندر و هیرت بیزینس مقابل وایکینگ رایدرز ، کروز و ریکوچیت بردند


اورتون مقابل کیث لی برنده شد


بیزلر مقابل ریوت اسکواد باخت


مصاف جکس مقابل ریوت اسکواد بدون نتیجه تمام شد


مورفی مقابل دومنیک باخت

تمام


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/17 و 23:20 دقیقه ارسال شده.

    والا نمیدونم چرا ارسال نمیشه حتی تایید میشه
    تعجب میکنم چون یک پست رو دوبارارسال کردم ولی نیومده
    بنظرت مشکل از چی میتونه باشه؟
    فردا دوباره سعی میکنم ببینم چه میشه

    پاسخ : عیب نداره بی خیال
    راستی من شاید امشب دیر بیام

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/06/17 و 21:12 دقیقه ارسال شده.

    مهدی آگه میشه اون دو پست رو که برات فرستادم رو پست بزن
    چون میدونستم با پست های راو تداخل پیدا میکنه
    صبح فرستادم گفتم ظهر میزنی ولی متاسفانه ظهر سری به وب نزدی
    فردا که راو هست وظهر هم نمیرسی به وب بیای بذاری برای فردا شب دور میشه
    خیلی ممنون

    پاسخ : داداش هیچ متنی از تو نیو مده مگرنه پستمیزدم
    امشب بیا در پشتیبانی ارسال کن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش