آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59772 rey
10807 49645 sam
نتایج کامل ان اکس تی 19 آگوست 2020
  • بازدید : (160)

نتایج کامل ان اکس تی 19 آگوست 2020

متن در ادامه مطلب



مسابقه برای راهیابی به مسابقه نردبان در تیک آور 30

ریدج هالند مقابل جانی گارگانو

جانی و ریدج به هم دیگه مشت میزنن.ریدج جانی رو بلند میکنه اما دست چپش درد میکنه و گرفته.حالا سوپرکیک از جانی به ریدج و یه کلوزلاین.یه کلوزلاین دیگه هم میزنه اما ریدج نمیفته.جانی میدوه و ریدج بهش شولدراتک میزنه.جانی پرت میشه بیرون.کندیس لری هم کنار رینگه و وضعیتشو چک میکنه.ریدج میاد بیرون و به کندیس میگه دور شو.کندیس میگه کاری نکردم دارم شوهرمو چک میکنم.ریدج پرت میکنه جانی رو و با صورت میاد گوشه رینگ.جانی و ریدج دارن میان تو رینگ.کندیس پای ریدج رو میگیره اما داور نمیبینه.حالا جانی یه ضربه به وسط پای هالند میزنه که داور نمیبینه.جانی میاد اینور طناب و بهش وان فاینل بیت میزنه و کاورش میکنه.

برنده و راهیافته به مسابقه نردبان جانی گارگانو


داکوتا کای مقابل جسی کامیا

جسی به کای جرمن سوپلکس میزنه و همونو کاور میکنه اما جواب نمیده.جسی به داکوتا اسپلش میزنه گوشه رینگ.داکوتا میفته همون گوشه.جسی دورخیز میکنه و میدوه و لیز میخوره و نی بهش میزنه.بلند میکنه داکوتا و یه حرکت عالی روش میزنه،کاور میکنه و کیک آوت.حالا دوباره میگیره داکوتا رو اما این بار کای جسی رو هول میده با گلو میاد روی طناب.کای جسی رو بلند میکنه و بهش جی تی کی میزنه و میره برای کاور.

برنده داکوتا کای


داکوتا میخواد حرف بزنه.هی میگه ایو(شیرای).عقلتو از دست دادی؟فکر میکنی من میترسم؟کاری نکن خندم بگیره.تو اونقدر روی کسایی که توی گذشته من بودن تمرکز کردی ولی من روی آینده تمرکز کردم.توی تیک آور کمربند رو ازت میگیرم و حس خیلی خوبی داره وقتی پشت سرهم شوت بزنم به سرت پشت سرهم پشت سرهم پشت سرهم.

یهو ایو شیرای میاد و بهش حمله میکنه.میره کلوزلاین بزنه که داکوتا جاخالی میده.ولی بیخیال نیست و میزنتش.میان بیرون و یه شوت از شیرای به کای.یه شولدراتک هم میزنه شیرای بهش.داکوتا میگرخه و میخواد فرار کنه که ایو میگیرتش و از یه ور راکل میاد و بهش بیگ بوت میزنه.ایو رو بلند میکنه و میندازه تو رینگ.داکوتا میاد.مشت بهش میزنه ایو اما باز از پشت راکل بهش کلوزلاین میزنه.راکل ایو رو بلند میکنه و بهش چوکسلم میزنه.

راکل دست کای رو میبره بالا و انگار با هم رفیقن.داکوتا چند هفتست میگفت به کسی نیاز ندارم.


با تیگان ناکس مصاجبه میشه.ناکس میگه من و کندیس رفیقای عالی بودیم.ولی نمیدونم چی شده الان.ولی دوستی ها درست میشن و دوست دارم دوستیم رو با کندیس درست کنم.با نوشیدنی.


صحبت های فین بالور رو داریم که میگه من جام رو توی این کار بدست آوردم.ولی تو پشت سر هم بهت فرصت داده میشه و توی همشون ناموفق بودی.من قهرمان نورث آمریکن میشم.فین بالور مقابل ولوتین و برنده مثل همیشست.فین آور.


بریزانگو و آیزایاه اسکات مقابل لگادو دل فنتازما

اسکات یه حرکت عالی روی سانتوز میزنه و کاور میکنه اما جواب نمیده.داور میگه تو کشتی گیر قانونی نیستی.مندوزا و وایلد میزنن اسکات رو.سانتوز اینور طنابه.تایلر میگیرتش.سانتوز سر تایلر رو میکوبه به طناب.بلند میکنه تایلر رو و بهش فنتوم درایور میزنه و کاورش میکنه.

برنده لگادو دل فانتازما


پت مکافی با رفقاش اومده.یکی بازیکن سابق فوتبال آمریکایی و یکیشون بنظر میاد مربیشه.


آندیسپیوتد ارا وارد میشن.پت مکافی و رفقاش هم میان.پت میاد بالا و میگه سلام آندیسپیوتد ارا.هفته پیش آدام تو گفتی لطفا بیا باهام رو در رو شو و اومدم و 28 سال سابقه فوتبال آمریکاییآوردم با خودم،چون تو رو بهتر از خودت میشناسم.چون میدونم بدون این سه تا جایی نمیری.میدونم تو نمیتونی با آدمی مثل من رو در رو بشی.آدام به رفیقاش میگه برین بیرون بچه ها من دارمش.آدام میگه حالا آماده ای شروع کنی؟پت هم به رفیقاش میگه برین بیرون دارمش.آدام میگه کل صحنه برای تو.پت میاد تو رینگ.پت میگه یادته چه اتفاقی افتاد دو هفته پیش؟شاید نباشه بزار یادت بندازم.شان مایکلز داشت نبضتو چک میکرد کنار میز و تام فیلیپس مسخره.توی خونه خودت توی کار خودت گرفتم زدمت.بعدش تو میگی من ویژه نیستم.تو طولانی ترین قهرمان ان ایکس تی هستی.تو کل دنیا مسابقه دادی و میگی بزرگترین ستاره در این برند هستی.چی میگی به خودت؟پادشاه ان ایکس تی؟400 روز و خورده ای قهرمان بودی.ولی فقط یک شوت لازم بود تا نابودت کنم.بعدش میگی من ویژه نیستم.من تا حالا توی رینگ نبودم.من کلی پول در میارم.بعدش توی احمق میگی من توی این کار نمیام.این کار اولویت هشتم منه.شنبه درست مثل دو هفته پیش میشه.میزنم بیهوشت میکنم.من فقط دو هفته وقت داشتم تمرین کنم.تریپل اچ گفت پت میخواد سرسخت باشه بیا مسابقه بدیم بهش و بعدش همه میبینن چطوری به یکی که کارش کشتی گرفتن نیست باختی تو توی این کار خوب هستی ولی من ازت یه لول بالاترم.شوت میزنم به سرت و میفرستمت به ماه و صدایی که همه میشنون اینه بوم.

پت میکروفونو پرت میکنه سمت آدام.آدام میاد جلو.مامورا جلوی آدام رو میگیرن.آدام میگه باشه باشه.حالا پت داره مامورا رو میزنه.آدام هم داره سوپرکیک میزنه.پت گرخیده.آدام میاد جلو.رفقای پتا میان بالا.آندیسپیوتد ارا هم میان کنار آدام.آدام میگه بیا تو رینگ همینجا تمومش میکنیم.آدام میگه گوش کن چی میگم.این شنبه توی تیک آور تو رو تبدیل به جیندای خودم میکنم.

با رفتن آندیسپیوتد ارا این بخش تموم میشه.


ریا ریپلی و شاتزی بلک هرت مقابل مرسدس مارتینز و الیاه

مثه اینکه ماشین شاتزی پیدا شده چون کلاهش هست.شاتزی داشت کلاهشو ماچ میکرد

مسابقه شروع میشه.

شاتزی یه اینزگیری به مرسدس میزنه.شاتزی به ریا تگ میکنه.ریا به مرسدس ریپتایت میزنه.شاتزی میره روی تاپ روپ.رابرت حواس داورو پرت میکنه.مرسدس میزنه شاتزی رو.مشت از ریا به مرسدس.ریا به مرسدس حمله میکنه ولی مرسدس جاخالی میده و شولدرفرست میزنه بهش گوشه رینگ.مرسدس میاد بزنه ریا رو که جاخالی میده ریا و بلندش میکنه بهش پاور بامب میزنه.شاتزی هم از روی تاپ روپ به مرسدس سنتان میزنه.مرسدس کاور میشه و تمام.

برندگان شاتزی بلک هرت و ریا ریپلی


پروموی درگیری کاریون کراس و کیت لی برای تیک آور پخش میشه.


مسابقه برای راهیابی به مسابه نردبان در تیک آور 30

فین بالور مقابل ولوتین دریم

دریم به فین مشتای پشت سر هم میزنه.ولوتین میگه چرا همراهم نمیشمرین؟میخواد بهش شوت بزنه که فین جاخالی میده و یه بک هند از فین میخوره.یکی دیگه هم میخوره.به پای ولوتین شوت میزنه و ضربات شوت رو پشت سر هم میزنه.ولوتین یه ضربه آرنج بهش میزنه.از روی میدل روپ میپره و مشتت به فین میزنه.یهو تم ورود کمرون گریمز به صدا در میاد.کمرون میگه حواستون به من نباشه راحت باشین.برمیگردیم از تبلیغات که میبینیم کمرون رو که روی نردبون نشسته و با کمربند داره ور میره.ولوتین فین رو بلند میکنه و بک برکر بهش میزنه.آپرکات از ولوتین به فین.هول میده فین رو نشد حالا فین ولوتین رو هول میده.دریم نتونست بهش سانست فلیپ بزنه.لو دراپ کیک میزنه فین بهش.کمرون به فین میگه اینجوری به من نگاه نکن.فین حواسش سمت کمرون پرته.یهو جانی گارگانو میاد و نردبون رو هول میده و کمرون میفته رو داور.کمرون تو رینگ بین دریم و فین گیر کرده.فین میندازه کمرون رو و جفت پا میپره تو سینش و فینیشر از دریم به کمرون.اسلینگ بلید از فین به کمرون.جانی از اونور کمربند رو ور میداره که برانسون رید میاد.جانی میاد تو رینگ.عقب عقب میره که میخوره به پریست.جانی دستشو میکشه به صورت پریست که دمین بهش مشت میزنه.به هدکیک هم به برانسون میزنه.سوپر کیک از دریم به پریست.کلوزلاین از برانسون به دمین میفتن بیرون.فین میپره روی جانی.روی برانسون و دمین هم میپره.تیموتی تاچر میاد فین رو میزنه.فین رو میفرسته تو رینگ.البو دراپ میزنه دریم از روی تاپ روپ به فین و کاور میکنه.

برنده و راهیافته به مسابقه نردبان ولوتین دریم


سوپرکیک از جانی ب ولوتین.سوپرکیک از کمرون به جانی.چوکسلم از دمین به کمرون.سوپرکیک از ولوتین به دمین.براتسون میزنه ولوتین رو.

برانسون کمربند رو میگیره بالا و با این تصویر شو ان ایکس تی به پایان میرسه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سامان اوونز گفته: سامان اوونز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/30 و 10:26 دقیقه ارسال شده.

    من نتایح کاملو زدم تو دیگه چی میزاری؟

    پاسخ : مال من یکم بخشاش بیشتر بود گفتم بزارم دوستان هم استفاده کنن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش