آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخبار جدید از رستلینگ
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (258)

اخبار جدید از رستلینگ

متن در ادامه مطلب


شمار بینندگان اسمکدان در این قسمت افزایش داشت.


شاینا بیزلر 40 ساله شد.


فین بالور گفت که منتظر فرصت جدیدی هست تا دوباره با شخصیت دیمون کینگ مسابقه بده.


مت ریدل گفت:

از امروز درست بالا سر کوربین هستم و میخوام ببینم حرف حسابش چیه.


رولینز گفت:

بخش اندرگروند راو برای من جالب نیست و نمیخوام اونجا مسابقه بدم.


بیگشو در فکر بازنشستگی کامل هست.


بخش اندرگروند برای راو اینده همچنان تبلیغ میشه.


وودز اعتراف کرد. او گفت که نواختن شیپور توسط من در کنار نیودی، فکر وینس مکمن بود و او خیلی با این کارم خوشحال میشد.


جان سینا گفت:

بخش اندرگورند راو میتوه فرصتی برای کشتی گیرانی باشه که در شوها درخشش چندانی ندارند. او این بخش رو بسیار مفید دونسته.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/19 و 14:19 دقیقه ارسال شده.

    خواهش میکنم شما به بنده لطف دارید
    اشکان تو هم نبودی وب جای خالیت احساس می کرد
    مرسی که هستی

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/19 و 13:43 دقیقه ارسال شده.

    تو فقط فوتبال رو بزار😁من که تو این دنیا فقط به سه تا ورزش علاقه دارم.10کشتی کج2-فوتبال3-والیبال
    دمت گرم داداش محمد رضا وب بدون تو جای خالییش حس میشد

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/19 و 11:36 دقیقه ارسال شده.

    مهدی جان نظرت چیه؟ من میتوانم هفته ای یکبار اخبار سایر ورزش ها رو تو وب قرار بدهم
    این سایر ورزش ها میتونه خبرها ونتایج فوتبال والیبال بسکتبال یواف سی وراگبی وغیره باشه
    این بخش برای متفرقه وب میتونه خوب باشه شاید تعدادی کاربر باشه به این رشته ها علاقه داشته
    از طریق وب پانک نیوزمیتونه از اخبارواتفاقات مطلع بشه

    پاسخ : تو واقعا فکرهای بکری داری
    به نظرم خیلی خوبه

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/19 و 9:19 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش مهدی.میشه بگید چجوری باید یک پست رو بالاتر از پست های جدید بزارم؟

    پاسخ : برو توی پستت
    برو کادرهای پایینی
    اونجا تاریخ رو زمان روکلیک کن
    بهش تاریخ و زمان جدید بده و ارسال رو بزن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش