آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل دینامیت 5 آگوست 2020
  • بازدید : (83)
نتایج کامل دینامیت 5 آگوست 2020
نتایج کامل دینامیت 5 آگوست 2020
متن در ادامه مطلب



الیت و اف تی آر مقابل دارک اوردر

مسابقه سریع شروع میشه

برودی لی به یکیشون هد بات و چاپ میزنه و میخواد بره تگ کنه که اجازه نمیدن.حالا یانگ باکس تگ میکنه.دو تایی میفتن رو سر برودی لی.حالا اف تی آر میاد.کنی اوگا چاپ میزنه.کاور میکنه و جواب نمیده.کنی اومگا میره بالای طناب ها و میفته روی همشون.یکی از اعضای دارک اوردر مصدوم شدند.یانگ باکس میخوان دابل سوپرکیک به برودی لی بزنن مه با فینیشر برودی لی مواجه میشند.برودی کاور میکنه و تمام.

برنده دارک اوردر


جان ماکسلی رو داریم که میگه من خیلی تلاش کردم تا به اینجا رسیدم و قهرمان شم،الان حریفای زیادی دارم.یکی از اونها داربی الینه.من اونو میشناسم،کشتیگیر خوبیه ولی نباید با من درگیر میشد،من این کمربند رو به هیچ کشتی گیری نمیدم.

داربی تو میخوای قهرمان ای ای دبلیو بشی؟نمیتونی چون قهرمان شدن لیاقت میخواد که تو نداری.


سانتانا و اورتیز مقابل بست فرندز

گوشه رینگ سانتانا گردن ترنت رو گرفته.حالا رول از ترنت که جواب نمیده.با هم تیمیش تگ میکنه.حالا ترنت برمیگرده میره بالای طناب ها.میخواد بپره که سانتانا جاخالی میده و کلی ضربات مشت پشت سر هم میخوره.حالا کاور میکنه که توی شماره 2 بلند میشه.ترنت روی اورتیز سابمیشن زده.داور میپرسه تسلیم میشی؟میگه نه.ول میکنه.چاپ از ترنت به اورتیز.آخر مسابقه ترنت میخواست تگ بگیره که سانتانا زیر پاشو میکشه.اورتیز میخواد رول کنه که نمیشه.بهش پاوربامب میزنه و کاور میکنه و بازم جواب نمیده.یهو رول میکنه ترنت و تمام.

برنده بست فرندز


ام جی اف داره میگه با من بیاین تو اتاق.میگه عکسای قشنگی از من بگیرین چون من قراره قهرمان ای ای دبلیو بشم.


مت هاردی میاد توی رینگ و ظاهرا حرف هایی برای گفتن داره.مو هاشو بسته و ریشاش رو هم زده.چه جوون شده.

میگه من اینجام.من به خاطر زندگیم همه کار میکنم.من مت هاردی هستم و افتخار زیادی رو به دست آوردم.امشب پیش شما هستم و حرف های زیادی برای گفتن هست.سمی گوارا از زیر رینگ میاد پشت سر مت میخواد بزنتش که جاخالی میده مت هاردی.میره بیرون سمی میز میاره.مت هاردی میز میاره و روش بهش پاوربامب میزنه و میره میز بعدی رو بیاره که سمی اجازه نمیده.بهش هد بات میزنه و میزارتش روی میز.میره بالا و میپره روش.صورت مت هاردی خونی میشه.


سانتانا و اورتیز رو نشون میدن که ماشین بست فرندز رو دارن با چوب داغون میکنن.سانتانا میگه میکشمت.رنگ آورد و روی ماشینش نوشت هیچ غلطی نمیتونی بکنی.


کودی رودز و مت کاردونا مقابل دارک اوردر

کوی پای الکس رو میگیره و میبرتش گوشه رینگ.بلندش میکنه روی هوا و میندازتش.با کاردونا تگ میکنه و کاردونا به الکس کلوزلاین میزنه.حالا الکس به مت ضربات پا میزنه.تگ میکنه با سیلور.مشت از سیلور و حالا کلوزلاین از مت.الکس و جان میگیرن مت رو و کتکش میزنن.جان بهش سابمیشن میزنه.کودی با آرنج میزنتش.جان به کودی ضربات یس کیک میرنه.آخریو کودی جاخالی میده و بهش کلوزلاین میزنه.حالا کودی میخواد بره تگ کنه با کاردونا که این اتفاق هم میفته.کودی داره الکس رو بیرون رینگ میزنه.مت کاردونا به حریفش سوپرکیک میزنه و کاور میکنه و تمام.

برنده مت کاردونا و کودی


بست فرندز میرن سر ماشینشون و برگاشون میریزه.میگن انتقام این کارو ازتون میگیریم.


سمی گوارا میاد تو رینگ و چند تا ورقه دستشه.مت هاردی رو مسخره میکنه و میگه اون یه ادم پیره که جاش اینجا نیست.


اریک برگشته!!میگه مرسی از همتون.خوش اومدین به ای ای دبلیو.اورانج کسیدی وارد میشه.دست میده با اریک.کریس جریکو هم وارد میشه.اریک میگه آقایون آماده اید؟کریس نظرت درمورد این مسابقه چیه؟میگه یه مسابقه ای که معلومه برندش کیه.کسیدی کرواتش رو باز میکنه.کریس میگه یکم درک کنید.من نمیتونم با این همه سابقه با این مردک مسابقه بدم.اریک میگه نظر تو چیه کسیدی؟حرف نمیزنه کسیدی.کریس جریکو میگه لاله.کسیدی به کریس جریکو فوش میده و همه میزنن زیر خنده.کریس میگه اینجا خونه منه.هر کاری بخوام میکنم و تو هیچ غلطی نمیکنی.کریس به کسیدی میگه خفه شو و کسیدی هم حرفشو تکرار میکنه.کسیدی میگه تو میترسی من میدونم.کریس جریکو کیه آخه.یه آدمی که فرسوده شده.کریس به چشمای من نگاه کنه.بهش میگه خفه شو.جک حمله میکنه به کسیدی و بهش چک میزنه.کلوزلاین میزنه جریکو.بست فرندز میان کمکش و جریکو و جک هاگر فرار میکنند.


بیگ اسول مقابل جیانا

جیانا سر بیگ اسول رو میزنه گوشه رینگ.حالا پاور بامب میزنه و ده تا چاپ.میره بالای طناب ها.بیگ اسول جاخالی میده و بهش فینیشر میزنه.کاور 1 2 3.

برنده بیگ اسول


مسابقه سر کمربند آل الیت رسلینگ

جان ماکسلی مقابل داربی الین

داربی به جان چک میزنه حالا مشت از جان.داربی میفته.تازه لباسشو در میاره الین و میگه بیا.ضربه پا از جان و یه کلوزلاین.جان پاشو میگیره و میپیچونه.داربی میخواد خودشو برسونه بیرون رینگ.جان میگیرتش و دراپ کیک میخوره از داربی.میپره پشت جان.با دست میزنه تو سرش.جان بهش چاپ میزنه و میندازتش بیرون.داربی داغون شد.جان بهش بیگ بوت میزنه.میارتش تو رینگ و بهش کلوزلاین میزنه.میگیرتش جان.میخواد دوباره پرتش کنه که داربی نمیذاره.جان سابمیشن انجام میده رو داربی.گردن داربی رو گرفته جان.جان بهش فوش میده.داربی سر جان رو مسکوبه به کف رینگ.ساعد بهش میزنه.هر دوشون بیرون رینگن و ضربات چاپ میزنن بهم دیگه.جان میره بالاس طناب ها و میگیره داربی رو.جفتشون میفتن.داور میشمره.بلند میشن.ام جی اف میاد.میاد با یه چیزی میزنه تو سر جان.داربی از فرصت استفاده میکنه.میپره روش و کاور میکنه ولی جواب نمیده.صورت جان خونیه.جان گردن داربی رو میگیره و بیهوشش میکنه.داربی بلند میشه و از جان فینیشر میخوره.کاور میشه و بلند میشه.جان دوباره منتظر میشه داربی بلند شه و بهش فینیشرشو میزنه.کاور میکنه و تمام.

برنده و همچنان قهرمان جان ماکسلی


ام جی اف تو بکستیج اعصابش خورده و میره.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش