آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59764 amir1383
14150 48878 rey
34 1395 sam
20515 58421 rey
10807 48268 sam
مسابقه سمی زین مقابل شینسوکه ناکامورا در تیک آور دالاس
  • بازدید : (94)
مسابقه سمی زین مقابل شینسوکه ناکامورا در تیک آور دالاس

مسابقه شینسوکه ناکامورا و سمی زین در تیک آور دالاس

برای دانلود روی نوشته بالا کلیک کنید

فعلا درخواست ندید


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده.

    خب میگی کانال تلگرام میزنی و دانلود هارو اونجا میزاری
    یعنی دیگه واسه سی ام پانک نیوز پست نمیزنی

    پاسخ : نه داداش بعضی مسابقه ها که نیست رو دانلود میکنم اونجا آپلود میکنم.مگر نه باقیش تو وب قرار میگیره

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/11 و 13:23 دقیقه ارسال شده.

    دیگه واسه سی ام پانک نیوز کار نمیکنی

    پاسخ : چی؟یعنی چی؟

  • عرفان رندی گفته: عرفان رندی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/11 و 11:29 دقیقه ارسال شده.

    داداش منظورش اینه که از اپلود بوی براشون مسابقه نزار که از حجمت لره از وای تو میت و ازین جور جاها فقط بزار

    پاسخ : درسته ببینید من همیشه برای دانلود های یوتیوب از وای تو میت استفاده میکنم و برای دیلی موشن هم از داونس.منتها بعضی مسابقه تو هیچکدومش نیست.برای همین هم مجبورم از کانالای تلگرام کل شو رو دانلود کنم،کات کنم و آپلود کنم.امروز به سرم زد کانال تلگرام بزنم.از امروز همه دانلود ها اونجا قرار میگیره.

  • صالح  گفته: صالح می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/11 و 11:15 دقیقه ارسال شده.

    از یه سرور دیگه بگیر همه هم نه فقط مهما

    پاسخ : کدوم سرور؟منظورت آپلود بویه؟

  • عرفان رندی گفته: عرفان رندی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/11 و 0:53 دقیقه ارسال شده.

    تا اندازه ای که ابنترنتت میرسه برار همه درخواستا رو نمیسه

    پاسخ : متاسفانه آپلود بوی موقعی که اینترنت سرعتش ضعیف باشه حجم عجیبی از اینترنتو کاهش میده و خب من میتونم یکاریش کنم ولی اینترنت نمیذاره

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/10 و 22:19 دقیقه ارسال شده.

    اون درخواست من تو اخریا هست دیگه

    پاسخ : عرفان یکم دیر جواب میده ولی داره بهش دوباره میگم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش