آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخبار کشتی کج و رستلرها برای دوشنبه
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (241)

WWE - Wikipedia


اخبار کشتی کج برای دوشنبه

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

اشکان استایلز


کمپانی دبلیو دبلیو ای بزودی قرار است برند NXT UK رو خظ بزنه.بدلیل مشکلات ناشی از کرونا این کمپانی مجبور است باز هم از خرج های اضافه کم کند.(آخه کی اون شو رو میبینه.


5 سوپراستاری که وینس مکمن در واقعیت با آنها دوست است:
1-براون استرومن 2-آندرتیکر 3-راک 4-هالک هوگان 5-جان سینا

اریک عضو گروه وایکینگ ریدرز و همسر سارا لوگان گفته است سارا فردا قرار است خبر قریب الوقوعی را در برنامه دویلد اند فری تی وی برساند.وی گفته این تصمیم زندگی اش است.

یکی از کشتی گیران راو که این هفته بازگشته بود و نامش فاش نشده(من نمیدونم کیه ولی خودتون شو رو یادتون بیاد و حدس بزنید)با وینس مکمن تماس گرفته و راجب شرایط کرونا و برگزاری شو ها از او گله کرده.در حال حاضر زدن ماسک برای تماشاچی های کنار رینگ اجباری شده و نزدن ماسک جریمه را در پی دارد.

امروز روز تولد آدام کول هستش تبریک به طرفداران بهترین قهرمان ان ایکس تی😊
در ضمن کیت لی در اوج درگیری با وی در پیامی تولد 31 سالگی او را تبریک گفت.(میخواد نگه کمربندارو برده فکر کرده خبر نداریم😒)

قرار داد ری میستریو طبق گزارش رسمی دبلیو دبلیو ای منقضی شده است و ری میل به بستن قرار دادی جدید ندارد.احتمالا او در یک مسابقه مقابل ست رولینز کریر خودش رو به پایان برسونه.

زک رایدر پیامی رمز آلود را در اینترنت منتشر کرد که به احتمال زیاد حضور او در اسلمی ورسری را نشان میدهد.اریک یانگ ، ای سی 3 ، مایک بنت و لوک گالوز و کارل اندرسون نیز در تبلیغی دیگر از اسلمی ورسری نشان داده شدند به همراه پرچم بلغارستان که نشان میدهد بستن قرار داد روسف و کشتی گیران بالایی با ایمپکت رسلینگ قطعی است.این رو هم اضافه کنم یک ماه پیش که تبلیغ اسلمی ورسری پخش شد فیلمی از دریک موریک هم در آنجا بود که انگار در انتهای بستن قرار داد بود که دبلیو دبلیو ای شانس دیگری به او داد.
(تاریخ برگزاری اسلمی ورسری 13 روز دیگر+لینک در سایت قرار داده میشه)

بیانکا بلیر اخیرا در یکی از برنامه های شبکه فاکس حقیقتی را فاش کرده است.او گفته نایا جکس مربی دوم من است.چرا که او همیشه به ما انرژِی میدهد.همیشه از او کلماتی مثل "من چیزی را در تو میبینم" را میشنیدیم.همچنین ادامه داد جکس او را در این مسیر راهنمایی کرده و چیز های زیادی از او آموخته است.
(به قولی نایا جکس تریپل اچ ان ایکس تی در راستر زنان است)

امشب در راو چند مسابقه که قرار است انجام شود گفته شده است:
بیلی مقابل آسکا(نوع مسابقه قهرمان مقابل قهرمان)

احتمالا امشب شینا بیزلر به راو برمیگردد.

مسابقه ای قرار است امشب برای اکستریم رولز ثبت شود که به احتمال قوی ست رولینز مقابل ری میستریو یا پسر او خواهد بود.

امشب رندی اورتون حضور خواهد داشت در شو و انگار قرار است مسابقه ای را برای اکستریم رولز مقابل بیگ شو ثبت کند.(خیانت اورتون به ریک فلیر هم شایعه شده)


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش