آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59772 rey
10807 49645 sam
نتایج کامل راو 22 ژوئن 2020
  • بازدید : (563)
WWE RAW 22nd June 2020 Full Highlights - WWE RAW 06/22/2020 Full ...

نتایج کامل راو 22 ژوئن 2020

متن در ادامه مطلب


مکینتایر میاد و میگه امشب رو شب مسابقه برای کمربندها نام گذاری کردند. من هفته ی گذشته سر کمربندم مسابقه دادم و امشب هم اماده ی اوپن چلنج هستم. دلف زیگلر میاد.

مکینتایر میگه برام جالبه که یکی از اسمکدان اومده. زیگلر میگه قرار شد استایلز به برند ابی بره و به جاش من و رود به راو اومدیم. زیگلر همچین بابت قهرمانی درو ابراز خوشحالی میکنه. او بعد از تحسین درو، پیشنهاد میده که حریف او در پی پر ویوی بعدی باشه. مکینتایر میگه تو همیشه معتقدی که دنیا یه چیزی بهت بدهکاره. اما پیشنهاد میدم قبل اینکه مسابقه بدیم، ببینی که من سر حریفانم چه بلایی اوردم. زیگلر میگه اره با تمام خطرش قبول میکنم. مکینتایر میگه پس در اکستریم رولز مسابقه میدم.


برای بخش بعدی جکس به رینگ میاد و میگه امشب قراره شارلوت برای کمربند زنان با اسکا مسابقه بده. اون هم در حالیکه من دو هفته برای همچو مصافی جون کندم. تروت میاد و میگه من الان با توزاوا و نینجاهاش مسابقه دارم. سی ام پانک نیوز. نکنه تو هم یکی از افراد او هستی. جکس عصبانی میشه اما همون لحظه گروه توزاوا میان تروت رو محاصره میکنند اما او فرار میکنه.


شارلوت به رینگ میاد. او به جکس میگه تو فرصتت رو ازدست دادی و داری به من حسادت میکنی. جکس میگه تو هم چون پدر جونت حماییت میکنه همش موقعیت میگیری. شاراوت میگه حتما خیال کردی پدرم بود که دو بار اسکا رو شکست داد.

جکس اصرار داره که شارلوت با پارتی پدرش داره پیشرفت میکنه و این باعث میشه درگیر بشند و کارمندا جداشون میکنند.


استریت پروفیتز در پشت صحنه در مورد وایکینگ رایدرز کوری میخونند و میگند به محض اینکه زنگ پایان مسابقه ی امشب زده بشه ما باز هم همراه کمربند تیمی رینگ رو ترک میکنیم.


ادامه داره


وایکینگها مقابل پروفیتز

برای کمربند تیمی

اریک از تیم وایکینگها، با یک ضربه هر دو حرف تیم مقابل رو نقش زمین میکنه. ایوار میره شیرجه بزنه اما موفق نیست. فورد از تیم پروفیتز میره بالا و روی ایوار اسپلش میزنه و تمام

برنده و همچنان قهرمان استریت پروفیتز


گارزا و اندراده بعد از مسابقه به استریت حمله کردند و واکینگها به کمک استریت، مهاجمان رو بیرون کردند


رولینز در پشت صحنه با مورفی و تیوری حرف مینزه و د رمورد بخش خودش با ری مستریو، با اونا هماهنگ میشه


به درگیری رولینز و دومنیک مرور میشه


رولینز به رینگ میاد. او میگه گاهی مجبوریم کارهایی بکنیم که انتخابشون نکردیم. مثلا من نمیخواستم منجی راو باشم. همانطور که ری مستریو نمیخواست قربانی باشه . به  هر حال هر چه در ری بود، به پسرش ارث رسیده و یک افسانه هرگز نمیمره اما ممکنه به استقبال اتفاقات بدی بره.


گزارشگر سراغ شارلوت میره و بابت مصدومیت شانه ی او میپرسه و شارلوت میگه وقتی کمربند زنان راو رو بیرم، شانه ام بهتر میشه.


گزارشگر زن میره از زلینا و گروهش در مورد حمله به پروفیتز می پرسه. گارزا بازم با دیدن گزارشگر صحبت کردنش گل میکنه که زلینا جلوش رو میگیره و میگه ما یک گروه هماهنگ هستیم و داریم روی کنار گذاشتن اختلافها حرف میزیم.


اسکا مقابل شارلوت

برای کمربند زنان راو

شارلوت فیگور فور میزنه اما اسکا بدلش میکنه و ارم بار رو اجرا میکنه. شارلوت رها میشه و با زدن پاور بمب کار رو ادامه میده . اسکا تسلیم کاور نمیشه و میره برای اسکا لوک. شارلوت تسلیم میشه.

برنده و همچنان قهرمان اسکا


گزراشگر میره و از جکس در مورد مسابقه میپرسه و او میگه واقعا شرم اور هست که یک ملکه رو وقتی که از پا افتاده بزنی.


به درگیری اورتون با کریسچن و مصاف این دو که با ضربه ی خطای فلیر به کریچسن همراه بود، مرور میشه


تصور ادج رو داریم که به مصافش با رندی در بکلش و باقی داستان، مرور میکنه و میگه تو افتخار میکنی که عکست روی محصولات کمپانی حک میشه اما من میخوام بخش دیگری از خودت را به تو نشون بدم. تو همون ادم هستی که یک دوست قدیمی رو به خاطر اینکه امده بود انتقام من رو بگیره ، مجازات کردی. کریسچن هنوز مصدوم بود اما تو بهش رحم نکردی. تو من رو خونه نشین کردی اما باعث شدی بفهمم که چی میخوام. مهم نیست چه چیزی حماییتت میکنه مهم اینه که به هدفی که در مسابقه دارم برسم و هدف مسابقه، همیشه بردن نیست.

من مثل قهرمانی بودم که وقتی به خونه برگشتم، بچه ها ازم پرسیدند که ایا حالم خوبه و من حالم خوب نبود. تو باعث شدی یک شیطان در من بیدار بشه پس تا میتونی بخواب چون قراره تقاص بدی.


رندی د ر پشت صحنه میگه وقتی یک مار تهدید بشه، هر کاری میکنه تا زنده بمونه

ادج و کریچسن خودشون رو به خطر انداختند وبه رینگ برگشتند اما من اونا رو پیش خانواده فرستادم تا در امان باشند.امیدوارم حالشون خوب بشه. بهتره ادج و کریسچن اگر میخوان زیاد عمر کنند، بهم نزدیک نشند. رندی بعدش میره تا یه حرفی به فلیر بزنه.


شارلوت در پشت صحنه میگه که فقط چون جکس باهام درگیر شده بود، شانه ام درد میکرد و به اسکا باختم.


مصاف برای کمربند 24.7

تروت مقابل توزاوا

لشلی و ام وی پی وسط مسابقه اومدند و علیه تروت دخالت کردند. بعدش توزاوا اومد و به راحتی تروت رو کاور کرد و برد

برنده و قهرمان جدید توزاوا


ناتالیا در پشت صحنه میگه که بخش زنان نیاز به رهبر داره تا پیشرفت کنه


مورگان مقابل ناتالی

مورگان کمر حریف رو به گوشه ی رینگ میکوبه . ناتالی پای او رو میگیره و روش شارپ شاتر میزنه و تمام

برنده ناتالیا


لانا میاد همراه ناتالی خوشحالی میکنه


بیگشو در پشت صحنه در مورد درگیر شدن با نینجاهای ناکامورا حرف میزنه.

اومیگه من یک غول عصانی هستم که اگه بخوام کاری رو بکنم، انجامش میدم.


ریک فلیر میاد و به  درگیری دخترش با جکس و  همچنین مصدوم شدن ادج و کریسچن توسط اورتون اشاره میکنه و زا رندی میخواد بهش ملحق بشه.

رندی میاد و فلیر توانایی او رو تحسین میکنه و اورتون هم تشکر میکنه.

اورتون میگه من در روزهای اخیر نشون دادم که همچنان قاتل افسانه ها هستم و این صدا رو در ذهنم هم میشوم.

بیگشو وارد میشه.او میگه بسه. من نمیزارم اینجا فلیر برای رندی نوشابه باز کنه. من انتقام ادج و کریسچن رو از رندی میگیرم. بیگشو بعدش شروع به سرزنش اورتون میکنه و میگه تو یک انگل هستی که از هر کسی برای بزرگ نشون دادن خودت استفاده میکنی . این کاری هست که با ادج کردی و من میتونم برای تلافی، استخواهات رو بشکنم. رندی به دوران گذشته اشاره میکنه و میگه من اجازه نمیدم دوستان سابق بهم توهین کنند. بیگشو میاد بهش حمله کنه که رندی و فلیر فرار میکنند.


مسابقه برای  کمربند تیمی زنان

بیلی و بنکس مقابل تیم ایکونیک

رایس بنکس رو کاور میکنه اما موفق نیست. او بلند میشه و یکی یه کیک به حریفان میزنه روی رایس سابمیشن رو اجرا میکنه و تمام

برنده و همچنان قهرمان بیلی و بنکس


بعد از مسابقه بنکس اعلام کرد که در اکستریم مقابل اسکا برای کمربند زنان راو مسابقه خواهد داد

اسکا اومد و این مسابقه رو قبول کرد. بعدش بنکس بهش حمله کرد اما اسکا خودش رو نجات داد و رفت


ام وی پی در پشت صحنه با لشلی و کروز حرف میزنه. سی ام پانک نیوز.لشلی دنبال کمربند هست و ام وی پی به کروز هم راهنمایی میده که در کنار او میتونه پیشرفت خوبی بکنه.


ام وی پی میاد و برای میزگرد خودش کروز رو دعوت میکنه. ام وی پی بازم بهش پیشنهاد گروه شدن میده اما کروز رد میکنه. ام و ی پی میگه پس منتظر مسابقه ی بعدی برای کمربندت باش چون چه بخواهی و چه نه، این کمربند به صاحبش برمیگرده. کروز میخواد بره که بنجامین میاد. حواس کروز توسط ام وی پی پرت میشه و بنجامین به کروز حمله میکنه . ام وی پی میگه بهتره خودت رو همزمان درگیر دو دشمن نکنی.


بنجامین مقابل کروز

کروز با اجرای پاور بمب برد

برنده کروز


ری مستریو همراه دومنیک به رینگ میاد و از اینکه پسرش بدون اجازه از او، خودش رو به خاطر انداخته شاکیه و میگه با اینکه کارش خوب بود اما نباید خودش رو درگیر این موضوع میکرد. ری میگه میدونم که رولینز میخواد تحریکم کنه و من این موقعیت رو قبول میکنم. او میگه دومنیک از من درشت چثه تر هست اما تجربه ی من رو نداره. او هر قدرم قوی و بزگر باشه بازم پسرم هست. اگر او واسه من میجنگه من هم واسه او مبارزه میکنم. پدر و پسر بابت اینکه میخوان هوای هم رو داشته باشند حرف میزنند که رولینز وارد میشه. او میگه شما من رو در موقعیت بدی قرار دادی چون مجبورم جلوی چشم پدر، پسرش رو قربانی کنم. واقعا میخواهید همچو کار بکنم؟

رولینز ادعا میکنه که اگر اونا اینجوری میخوان، این بخشی از کار و رسالت او هست . ست میگه دو چشم بهتر از یک چشم هست و باید مراقب باشند.

ست زانو میزنه و میگه این چیزی هست که ری خواست. در این لحظه بلک و کاریللو میان و به تیوری و مورفی که همراه ست هستند حمله میکنند. دومنیک هم سراغ رولینز میره و بهش 619 میزنه.

تیوری و موری میان ست رو نجات میدند. اونا میخوان چشم دومنیک رو مصدوم کنند که کاریللو و بلک میان جلوشون رو میگیرند . با نگاه دو طرف به هم، شو تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ALIREZA METALHEAD  گفته: ALIREZA METALHEAD می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/04 و 0:44 دقیقه ارسال شده.

    نمیدونم این آرچولد چه نون سردی یا چه هیزم تری به لشلی فروخته که اینقدر لشلی اذیتش میکنه.
    ولی به هر حال شو بدی نبود

  • رسلمنیا گفته: رسلمنیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/03 و 21:48 دقیقه ارسال شده.

    و هم ست رولینز دوست دارم هم ری مستریو الان موندم چی کار کنم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/03 و 17:26 دقیقه ارسال شده.

    با اینکه هیچ احتمالی وجود نداره دوست دارم دلف زیگلر قهرمان شه.

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/03 و 11:42 دقیقه ارسال شده.

    خیلی خلاصه مینوشتی اذیت خودت نمیکردی

    پاسخ : ممنون که به فکرمی داداش
    راستش این هم خیلی خلاصه هست
    دیگه مجبوریم یه طوری سر کنیم

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/03 و 11:35 دقیقه ارسال شده.

    چند وقت بود شو به این خوبی ندیده بودم
    فقط جالبه بیگشو الان داره وارد دو فیود میشه، الان با تزاوا و گروهش مشکل داره و بعد با رندی و فلیر
    در آخر،دم دامینیک گرم،عالی بود،البته بلک و کاریلو هم بی نقص نبودن
    با 619 دامینیک حال کردم خیلی خفن زد،اخرشم که مورفی و تیوری اومدن دامینیک رو مصدوم کنن که جایزه بخش اسکار ضایع شدگان بهشون تعلق گرفت

  • Mehrdad M گفته: Mehrdad M می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/03 و 10:18 دقیقه ارسال شده.

    چه باحال دقیقا حرف دیروزم شد که به ساشا تایتل شات میدن و ناتالیا پوش میگیره (الان لانا پیشش هست) wwe بالاخره داره چند تا کار مثبت می کنه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش