آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59728 amir1383
14150 48841 rey
34 1394 sam
20515 58324 rey
10807 48236 sam
اخبار چهارشنبه در مورد کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (441)

How to Draw the WWE Logo: 4 Steps (with Pictures) - wikiHow

اخبار چهارشنبه در مورد کشتی کج

متن در ادامه مطلب




پیام مدیر:

 دوستان امروز خیلی کم روی وب بودم و نشد کامنتها رو جواب بدم. فردا برای همتون جواب مینویسم.مخلص همه



نویسنده:

امیر جی اف


فین بلر از نظر شرط بندی ها ، با موفقیت در مسابقه اش ، از سد دیمین پریست در تیک اور آینده NXT عبور خواهد کرد.


#شایعه
قهرمان فعلی کمربند NXT آدام کول در 6 ماه آینده به یکی از دو برند راو یا اسمکدان خواهد پیوست!

شو راو این هفته توانست 1.728  میلیون بیننده جذب کند. در مقایسه با شو راو هفته گذشته که 1.735 میلیون بیننده داشت، افت ریتینگ داشته است!

#خبر
گفته میشه جی اوسو بخاطر مصدومیت 6 ماهه برادرش ، تصمیم بر این شده که از این کشتی گیر فعلاً به صورت انفرادی استفاده نشود و این کشتی گیر وضعیت مبهمی برای آینده دارد !

قهرمان دو دوره جهان کریسشن در شو راو هفته آینده با برنامه The Peep Show به رینگ باز خواهد گشت و مهمانان برنامه او ادج و رندی اورتن خواهند بود!

گفته شده بسیاری از کشتی گیران به دلیل اینکه نایا جکس باعث مصدومیت های پی در پی کایری سین شده، خواهان اخراج او از WWE شده اند!

#شایعه
کمپانی WWE مجددا قرارداد جدیدی با دریک موریک خواهد بست!

آپدیت بر وضعیت جیسون جردن؛
گفته شده با اینکه جیسون جردن در شو اسمکدانی که گذشت در جریان دستگیری جف هاردی حضور داشت، اما همچنان WWE برنامه ای برای بازگشت او ندارد و در پشت صحنه به کارش ادامه خواهد داد!

نظر زلینا وگا راجع به مسابقه دادنش در آینده:
"کشتی عشق اول منه و من هرگز از این ورزش سیر نمیشم، چیزیه که احساس می کنم هنوز بطور کامل بهش نپرداختم و در حال حاضر آماده رقابت نیستم، واقعا احساس می کنم که در آینده به عنوان یک کشتی گیر به رینگ میرم واین اتفاق میفته و به سطح دیگری میرم، زیرا همیشه کشتی گرفتن هدف اصلی من بوده و میخوام قبل از اینکه خواستار ترک کردن رینگ بشم دوباره به عنوان کشتی گیر وارد مسابقات بشم. در حال حاضر تمرکزم بر روی مدیریت آندراده و انجل گارزا است و موظفم که اونا رو در زمان و مکان مناسبی قرار بدم، اما اگه زمان کشتی گرفتنم برسه هیچ کس نمیتونه جلومو از انجام این کار بگیره!"
آخرین مسابقه زلینا وگا برمیگرده به شو راو 6 آوریل و درست پس از رویداد رسلمینیا 36 که در مسابقه ای به مصاف بیانکا بلیر رفت که این مسابقه بی نتیجه به پایان رسید!


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش