آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نمرات دابل اور ناتینگ 2
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (230)

Rey Fenix, Britt Baker Pulled From AEW Double Or Nothing Due To Injury


نمرات دابل اور ناتینگ 2

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

اشکان استایلز    


1-کازینو لدر مچ:5/75 از 10


2-ام جی اف مقابل جانگل بوی:8 از 10


3-کودی رودز مقابل لنس آرچر:6/5 از 10


4-کریس استاتلاندر مقابل پنلوپه فورد:4/75 از 10


5-داستین رودز مقابل شان اسپیرز:له شده(نمیدونم منظورش چی بود)


6-هیکارو شیدا مقابل نایلا روز:7/25 از 10


7-جان موکسلی مقابل برودی لی:8 از 10


8-گروه الیت مقابل اینر سرکل:8/25 از 10


در جمع، ریتینگ این پی پر ویو غیر از مسابقه پنجمی، 6/9 از 10 بود.


راستی خوبه من هرهفته ریتینگ هارو خودم بزارم و برات بفرستم. ( جواب: باشه خوشحال میشم.)

یه حقیقت هم هست که نتونستم نگم اونم اینه که این کمربند تی ان تی خیلی خوشگله.


AEW TNT Championship - Wikipedia


نمیدونم عکسش رو درست گذاشتم یا نه



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • rey619 گفته: rey619 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/07 و 16:19 دقیقه ارسال شده.

    ممنون بابت نمرات.
    نظرات دوستان خیلی مفید بود.
    به نظر من مهم اینه که خود هر شخص بیننده از هر مسابقه چقدر لذت میبره و اصلا اهمیتی نداره چه کسی چه نمره ای میده.
    واقعا وقتی من و شما از یه مسابقه ای لذت بردیم دیگه اینکه فلانی نمره پایین یا بالا داده بی معنیه و هیچ تاثیری روی ذائقه من یا لذتی که بردم یا نبردم نداره.
    بازم ممنون

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/07 و 13:49 دقیقه ارسال شده.

    در جواب randy
    درسته ک نمره دادن ی چیزه نسبیه ولی همه جای جهان ملتزر رو قبول دارن و نمراتشم اکثرا ب حقه
    و این نمراتو نمیدونم ار کدوم سایت یا تلگرام آوردین ولی مشخصه ک بدرد ب خور نیست
    ملتزر هر وقت نمره ها رو منتشر کرد تو وب میزارم

  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/07 و 10:18 دقیقه ارسال شده.

    دیو ملتزر هم یک انسانه وهر انسانی ممکنه اشتباه کنه یه وقت کم نمره میده یه وقت زیاد
    اینم معلوم نیست نمرات درست باشه
    مین ایونت بیشتر از حد مسخره وطنز دابل اور ناتینگ داده 8.25چه خبره!!!!
    دیو ملتزر یه خورده دیر تر نمرات اعلام میکنه

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/07 و 9:50 دقیقه ارسال شده.

    در ضمن من این نمرات رو از سایت فایت فول گرفتم که خیلی سایت خوبیه و همه نتایج و اخبار رو میتونید از اینجا بگیرید.

  • اشکان استایلز گفته: اشکان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/07 و 9:23 دقیقه ارسال شده.

    سلام خدمت اعضای وب .متاسفم که از دیت ملترز نبود.اتفاقا خودم هم اول از همه سراغ سایت اون رفتم ولی جلوی هر مسابقه یک نقطه گذاشته و من نتونستم پیداش کنم.به هر حال خوشحال شدم تونستم کمکی کرده باشم.

  • Randy گفته: Randy می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/07 و 2:24 دقیقه ارسال شده.

    دیو ملتزر هم زیا معتبر نیست
    نمره یک جیز سلیقه ایه بنظرمن
    درسته منتقد قدیمی هست ولی نمراتش رو قبول ندارم
    مثلا بازی شاون مایکلز و اندرتیکر رو ۴.۷۵ داده بازی کودی و داستین
    دابل اور ناتینگ ۱ رو ۵ داده
    یک مثال بهتر
    بازی ادام کول و جانی گارگانو مسابقه ی اخر اخر رو ۴ داد ولی یک مسابقه ی تگ تیم مچ توی شوی nxt رو ۵ داد ولی هیچ کس نه توی تلگرام و نه توی اینجا نفهمید
    توی سایتش هم هست
    یا مثلا بازی تیمی سروایورسریس که استینگ به wwe دیبو کرد رو ۴.۷۵ داد ولی بازی اوکادا و اومگا رو ۷ داد
    من نمی گم اوکادا اومگا بد بود خوب بود ولی بقول اینشتین همه چیز توی دنیا نسبیه
    به نسبت بازی های دیگه زیاد بود
    من خودم بازی رسلینگی رو میمسندم که سرعتی باشه و پایان بندی مناسبی داشته باشه نه اینکه ۲۰۰ تا فینیشر کیک اوت کنن برای هیجان دادن

  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/06 و 22:58 دقیقه ارسال شده.

    دستت هم درد نکنه زحمت کشیدی
    ولی دیو ملتزر هرچی باشه کارشناس رسلینگ هست بهتر حالیشه
    تا تلگرام واینستا نظر شخصی شون میگند

  • شکست کوید19  گفته: شکست کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/06 و 22:51 دقیقه ارسال شده.

    آقا اشکان این ها نمرات نیست
    نمرات (فقط دیو ملتزر میده بقیه معتبر نیستند
    این جور نمرات به پی پرویو هاهست تو اینستاگرام وتلگرام چندان اهمیتی ندارند
    مانی این دبنک که خوب نبود نمره هشت ونیم، 9از ده گرفت
    به این نمرات توجه نکن همش الکیه!!!!!

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش