آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخبار امروز دنیای کشتی کج (قسمت اول)
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (384)
How and Where to Bet on the WWE (2020) - Best Wrestling Betting Sites
اخبار امروز دنیای کشتی کج (قسمت اول)
متن در ادامه مطلب



علاوه بر کین ولاسکز، جرالد بریسکو هم بعد از ۳۵ سال از دبلیودبلیوای اخراج شد. او دو بار قهرمانی هاردکور و یک بار هم ۲۴/۷ تجربه کرد. او در سال ۲۰۰۸ به تالار مشاهیر پیوست. وی از استعداد یاب های کمپانی محسوب میشد و کسی بود که براک لزنر را کشف و با او قرارداد بست.

از چندین منبع آگاه خبر رسیده که به زودی شاهد موج دیگری از اخراجی ها باشیم.

تریپل اچ در مصاحبه ای اعلام کرده اصلا علاقه ای به بالا رفتن از نردبان و افتادن از آن نداره. مانی این د بنک لدر مچ در شخصیت او نیست و این نوع مچ برای افراد دیگری ساخته شده و من هم برای دیگر مسابقات.


دیو ملتزر در مطلبی جنجالی اعلام کرده، دبلیودبلیوای برای ضدعفونی محیط کارش و محل برگزاری شو ها از ماده ای استفاده میکنه که فقط روی باکتری ها موثر است نه ویروس ها.


رئیس کمپانی وینس مکمن به طور صریح و شفاف گفت که برای مدت زیادی دیگر براک لزنر را در اختیار نداریم اما استعداد های فراوانی در لیست هستند.

جدیدا پیج در صفحه توییتر خودش از مردم سوال کرده در حال حاضر بزرگترین مشکل و دردسر آنها چیست. بعد از جواب هایی که به او دادند، پیج شماره حساب آنها را گرفت و کمک های مالی خوبی برایشان فرستاد.


بعد از آنکه خبر آمد مسابقات مانی این د بنک در ساختمان اداری برگزار می شوند و اکثرا تا حدی به صورت سینمایی خواهند بود، صحبت هایی مبنی بر همزمانی لدر مچ مردان و زنان شد که با توییت دیروز لیسی اونس قوت گرفت. پس بعید نیست اگر دو مچ رو همزمان ببینیم.

آدام کول در مصاحبه جدیدش کلی از تریپل اچ تعریف کرده و او را حریف رویایی خودش برای آینده میدونه.

ظاهرا WWE هیچ برنامه ای برای بازگشت لارس سالیوان به این زودی ندارد. به گفته Ringside News، دلیلش بازی او در فیلم های پورن نیست، علت اصلی همان اضطراب و استرس او قبل از دیبیو می باشد. کمپانی نمیخواد روی کسی که مطمئن نیست سرمایه گذاری کنه حتی با وجود بهبود یافتن مصدومیت وی.

هکر معروف برند اسمکدان دوباره قربانی خواهد گرفت. این هکر دیروز در توییتر خودش ویدیویی از برملا شدن حقیقت پخش کرد. او با تغییر دادن بیو و لوکیشنی که اشاره به " آخرین شانس " دارد، احتمالا به زودی در اسمکدان دیده بشه.

با وجود قابل قبول بودن دو شو اسمکدان و راو (خصوصا راو) اما ریتینگ های آنها این هفته یه کاهش ملو داشته


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش