آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
جدیدترین خبر های دنیای کشتی کج بخش اول
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (311)
Gunz Extra: Diamond Dallas Page and The
جدیدترین خبر های دنیای کشتی کج بخش اول
متن در ادامه مطلب



د راک به تقابل احتمالی اش با رومن رینز، واکنشی مثبت نشون داده. او گفته همه چیز ممکنه و هرگز نباید گفت هرگز.

بعد از پایان شو اسمکدان، ساشا بنکس در کپشن پست اینستاگرامی خود نوشت " نمیتونم برای تابستان صبر کنم ". با این حساب احتمالا مسابقه آنها را در سامراسلم ببینیم.

آلیستر بلک در گفتگویی گفته دوست داره برای مدت طولانی با WWE همکاری کنه. حداقل تا ده سال آینده.


میک فولی از این ایده که شخصیت های هیل مثل شینا بیزلر بیشتر به فکر آسیب رساندن به حریف هستن تا پیروزی ابراز رضایت کرده.

دلیل پوش نگرفتن سزارو به گفته آرن اندرسن، محبوب نبودن او در بک استیج است. با اینکه آنها بر استعداد وی واقف هستند اما هرگز پوش سینگل و مناسبی نگرفت. آرن افزود از وقتی این رسلر سوییسی هیل ترن کرد، اجازه استفاده از حرکات خارق العاده را او گرفتند.


رسلر سابق ان اکس تی دیانا که جدیدا اخراج شده، در مصاحبه ای گفته مقصد بعدی اش AEW است. او در پایان با گفتن جمله لعنت به تو ادامه راه رو برای خودش هموارتر کرد.


با رضایتی که مسئولان از دو شبه شدن رسلمنیا داشتن و صحبت های اخیر تریپل اچ به نظر می رسید از همین حالا باید رسلمنیا سال آینده را دو شبه تصور کنیم. اما شایعاتی منتشر شده حاکی از برگزاری رسلمنیا در یک شب است و کمپانی استارت این موضوع رو از همین حالا زده.

به گزارش WON، دبلیودبلیوای هیچ برنامه برای تقابل شارلوت فلیر و ایو شیرای سر تایتل زنان ان اکس تی در رویداد مانی این د بنک ندارد.

به گفته WrestlingInc، کار سارا لوگان و دریک موریک با کمپانی تمام شده است. پیش از این گفته شد احتمال بستن قراردادی دوباره ممکن است اما به نوشته این منبع این امکان وجود ندارد. دلیل استفاده کمپانی از نام و حضور افراد اخراج شده، همان قانون نود روزه است که نمی توانند در جایی دیگر حاضر شوند.


وینس مکمن تو مصاحبه اخیرش اعلام کرد برگزاری لایو اونت ها اصلا ضروری نیست. خصوصا تو شرایطی که تماشاگری هم اجازه ورود به سالن رو نداره.


امروز تولد ماشین بزرگ قرمز یعنی کین هست. کین امروز ۵۳ ساله شدو تبریک به طرفداراش.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش