آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59743 amir1383
14150 48861 rey
34 1394 sam
20515 58357 rey
10807 48253 sam
مصاحبه جدید وینس مکمن در مورد آینده کمپانی
دسته بندی : اخبار کشتی کج,مقاله,
  • بازدید : (307)
Vince McMahon Reportedly Doesn't Mind Tampering With Contracts Of ...
مصاحبه جدید وینس مکمن در مورد آینده کمپانی
متن در ادامه مطلب



وینس مکمن مصاحبه مفصلی جدیداً با رسانه های خبری انجام داد او در ابتدا و پیش از حرف زدن درباره اوضاع این روزهای کمپانی نخست تولد جان سینا رو با این پیام تبریک گفت: رهبر پیشتاز و همه جانبه نمونه و الگویی همه چیز تمام در زندگی و در یه ورزش مثل WWE ، تولد قهرمان 16 دوره جهان جان سینا رو تبریک میگم.


با ادامه وجود ویروس کرونا  مسابقاتی که بیشتر شبیه سبک های سینمایی باشند زیادتر از قبل خواهیم داشت. نمیشود گفت لایو ایونت های محلی کی دوباره برگزار خواهند شد چون اگه برگزار شوند هم هیچ هواداری نخواهد بود و این ایونت ها در حال حاضر ضروری نیست.


من کلاً هیچ نظر قطعی که بگم کِی دوباره هواداران رو در سالن مسابقات خواهیم داشت ندارم ، چون وضعیت دقیق زمان ریشه کن شدن کرونا نامعلوم هست تنظیم شوها و برنامه ها در عصر فعلی یه چالش بزرگ برای ما شده ولی فوق العاده هست که تمام کارکنان و تدارکات پشت صحنه با جان و دل این مسئولیت رو با توجه به بیماری بر عهده گرفتند.


من به همشون افتخار میکنم و سعی میکنیم تا حد امکان از تجمع همه کشتی گیران اجتناب کنیم حتی هتل تموم کشتی گیران رو محدود کردیم و افراد کمی در یه هتل اقامت دارند.


اصلاً نمیتونید تصور کنید چه تدارکاتی برای محل مرکز تمرینات کمپانی در نظر گرفتیم و چه کارهایی برای اینکه کسی مبتلا به بیماری نشود انجام میدهیم تمام نقاط اونجا به طور مداوم مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد طناب رینگ و سطوح مختلف و ابزار و وسایل و ورودی استیج همواره تحت کنترل بهداشتی ماست.


دوران سختی رو WWE پشت سر میزاره ولی کار درست اینه که ما هوشمندانه تر از قبل شوها رو مرتب ادامه بدیم و با ارزش و دقت بیشتری شؤها رو تنظیم کنیم به احتمال فوق بالا ما امسال کلاً جشنواره های رویداد عربستان سعودی رو نخواهیم داشت و کنسل خواهد شد و بعد تموم شدن کرونا این رویدادهای کنسل شده رو جبران خواهیم کرد چون سفر در این برهه زمانی اصلا برای ما مطرح نیست و ما در این قضیه جدی هستیم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش