آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61139 amir1383
14150 49957 rey
34 1460 sam
20515 59798 rey
10807 49660 sam
نتایج کامل مانی این دبنک 2024

WWE Money in the Bank 2024: Early favorites revealed to win gimmick Ladder  Matches - myKhel


نتایج کامل مانی این دبنک 2024

 

متن در ادامه مطلب


کامل شد

 

ما تصویری از تورنتو، انتاریو را می بینیم.

بلادلاین به رهبری سولو سیکوآ در حال ورود به ورزشگاهنشان داده می شود.

 

تریش استراتوس هم در برنامه حاضر هست. او میزبان ویژه امشب خواهد بود. ست "فریکن" رولینز در حال ورود به عرصه نمایش داده می شود.

 

مانی این دبنک مردان

لدر مچ

شرکت کنندگان:

جی اوسو در مقابل آندراد در مقابل لس آنجلس نایت در مقابل چاد گیبل در مقابل کارملو هایز در مقابل درو مک اینتایر

در اواخر مسابقه، گیبل خواست یک سوپلکس آلمانی روی نایت بزنه اما نایت بهش اجازه نداد. گیبل با بلی تو بلی خواست کار رو ادامه بده و موفق هم بود. نایت نقش زمین میشه و گیبل از نردبان بالا می رود و کیف را می گیرد اما اوسو نردبان را از زیر پایش می کشد! گیبل روی کف رینگ می افتد. اوسو به او اسپیر میزنه

اوسو از نردبان بالا می رود اما مک اینتایر نردبان را به صورت اوسو میکوبد تا او را به زمین بیاندازد! مک اینتایر با کلیمور کیک به اوسو حمله میکند. جی به بیرون رینگ می افته. مک اینتایر از نردبان بالا می رود و کیف را لمس میکند! او کیف را از قلاب ازاد میکند و مستر مانی این دبنک میشود.

 برنده : درو مک اینتایر

 

مسابقه برای کمربند بین قاره ای

برون بریکر در مقابل سامی زین

زین بیرون رینگ افتاده. بریکر زین را وارد رینگ می کند و کیک می زند. بریکر یک سابمیشن اجرا میکنه. زین به زحمت رها میشه و حریف رو به سمت طنابها میفرسته. سی ام پانک نیوز. زین برای اجرای هیلوا کیک اماده میشه. بریکر با نی بهش پاسخ میده. بریکر حرکت گوریلا پرس رو میزنه و بعدش برای اسپیر اماده میشسه. زین به او نی میزنه. زین بلافاصله با یک هلوا کیک میره برای کاور

برنده و همچنان قهرمان بین قاره ای: سامی زین

 

جان سینا حرفی برای گفتن دارد....

استراتوس به رینگ میاد. استراتوس از برگزاری اولین مسابقه بازنشستگی خود در این ورزشگاه و رویارویی با "ملکه" شارلوت فلیر صحبت می کند. او همچنین آن زمان، شریک اسرارآمیز یک شخص خاص بود. او جان سینا را معرفی می کند!

جان سینا با استقبال گسترده ای روبرو شد و وارد سالن میشه. جمعیت آهنگ سینا را می خوانند. سینا می گوید به نظر می رسد که برای خواندن آمده اند. به همین دلیل است که آنها اینجا هستند. شعار "سینا" بلند می شود. سینا می خواهد بگوید که چرا اینجاست. سینا می گوید: "امشب، من رسماً بازنشستگی خود را از WWE اعلام می کنم." جمعیت با صدای بلند فریاد می زنند و شعار می دهند "نه!"

سینا می گوید که او نظرات متفاوتی در آنجا می شنود. سؤالات زیادی وجود دارد، مثلاً چرا اینجا؟ سینا می خواهد در مورد تورنتو صحبت کند. سینا می خواهد در مورد کانادا و کانادایی ها صحبت کند. سینا بیش از دو دهه است که در WWE حضور داشته است. سینا سختی بسیار زیادی را تجربه کرده است. فقط فداکارترین طرفداران در کنار شما هستند. در تمام آن سال ها، یکی از مهم ترین چیزهایی که او آموخته این است که آیا WWE دلچسب هست یا نه؟ منتها کانادایی ها همیشه در برنامه حضور دارند.

سینا می گوید آنها کمپانی را ساختند. به همین دلیل است که اینجا مکان مناسبی برای گفتن حرفهایش هست. منتها چرا حالا؟ این رویداد مانی این د بانک است! این نماد فرصت نهایی است. این خداحافظی، امشب تمام نمی شود. در راو ادامه خواهم داد. همچنین رویال رامبل 2025 آخرین بازی او خواهد بود. شاید هم چمبر آخرین حضور او خواهد بود. سینا امشب اینجاست تا اعلام کند که در لاس وگاس در رسلمنیا 2025 آخرین رسلمنیای او خواهد بود. سینا کنفرانس مطبوعاتی را پس از نمایش آغاز خواهد کرد و تمام سوالات مربوط به بازنشستگی خود را مطرح خواهد کرد. سینا می خواهد از آنها تشکر کند. شعار عظیم "متشکرم سینا" شنیده می شود. سینا از آنها تشکر می کند که به او اجازه دادند در خانه ای که انها ساخته بودند بازی کند. سینا می‌گوید که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی چیزی فراموش‌نشدنی هستند، که شامل بازگشت او به تورنتو می‌شود. موسیقی سینا پخش می شود و او از رینگ خارج می شود. سینا همسرش را در کنار رینگ در آغوش می گیرد و می رود.

 

 

فین بالر به دامیان پریست می گوید که وقت آن رسیده است که رولینز را مجازات کند. پریست می گوید که پس در مسابقه ام دخالت نکنید. بالور با خونسردی به او خیره می شود و به آرامی می گوید: "هر طور که تو می خواهی رئیس."

 

مسابقه برای کمربند سنگین وزن جهان

ست رولینز در برابر دامیان پریست


پریست یک فرصت برای کاور داشت اما رولینز تسلیم نشد. پریست به سمت طناب می رود، او میخواد بالا بره اما رولینز مزاحمش میشه.. پریست به او مشت می زند و سعی دارد او را به ستون رینگ بکوبد. رولینز با سوپرپلکس به او پاسخ میده. پریست روی رینگ میافته. سی ام پانک نیوز. ست فالکون اِرو میزنه. پریست کم نمیاره و باهاش سر شاخ میشه. رولینز دوباره فالکون ارو میزنه و میره برای کاور. پریست کیک اوت میکنه اما نه به صورت کامل. رولینز با سردرگمی منتظر نظر داور هست. منتها درو مک اینتایر با کیف مانی این دبنک میاد. مک اینتایر کیف را به داور می دهد. او کیف رو کش میکنه.

داور مسابقه رو به صورت مصاف سه طرفه اعلام میکنه و میگه شروع کنید

 

مصاف برای کمربند سنگین وزن جهان

مسابقه سه طرفه

ست «فریکین» رولینز در برابر دامیان پریست در برابر درو مک اینتایر

مک اینتایر یک کلیمور روی رولینز میزنه. رولینز او را با سوپرکیک دور می کند. ست میخواد استامپ بزنه که درو جاخالی مده. درو دی دی تی میزنه و با کیکی کار رو ادامه میده. او دوباره کلیمور رو اجرا میکنه و میره برای پین که فایده نداره چون پریست پین رو میشکنه. پریست رولینز را از رینگ بیرون می فرستد و میخواد روی مک اینتایر سود این هیون بزنه. مک اینتایر جاخالی میده و  یک کلیمور به پریست میزنه. پریست به بیرون رینگ میافته. مک اینتایر پریست را به داخل رینگ می کشد اما سی ام پانک به درو حمله می کند! پانک مک اینتایر را از رینگ بیرون می کشید و با صندلی فولادی به او ضربه می زند! پانک مک اینتایر را با مشت می زند. جمعیت با صدای بلند شعار می دهند "سی ام پانک". پانک ژست می گیرد و به کمربند سنگین وزن جهان نگاه می کند. پانک صندلی را پرت می کند و کمربند را برمیدارد.. پانک وارد رینگ می شود و با کمربند مک اینتایر را میزند. پریست با اجرای سود این هیون روی درو، میره برای پین و تمام

برنده و همچنان قهرمان سنگین وزن جهان: دامیان پریست

 (این پانک دیگه رفته روی مخم)

 

رولینز خشمگین است. پانک به رولینز خیره میشه. رولینز با بازگشت پانک به شرکت مشکلات اساسی داشت. در رینگ، مک اینتایر هنوز نقش زمین هست. پانک توجه خود را به مک اینتایر معطوف می‌کند و خوشحال به نظر می‌رسد.


 

مانی این دبنک زنان

لدر مچ

شرکت کنندگان:

نائومی مقابل زویی استارک مقابل لایرا والکیریا مقابل تیفانی استراتن مقابل چلسی گرین مقابل آی یو اسکای

استارک از نردبان بالا می رود و دستش را به سمت کیف می برد. اسکای به سرعت بالا می رود تا او را پایین بیاندازد. هر دو کیف را می گیرند و سعی می کنند قلاب کیف را باز کنند. استارک با یک سوپلکس روی نردبان تلاش می کند حریف را بندازه، اما اسکای او را متوقف می کند. سی ام پانک نیوز. سپس اسکای استارک را با میچینوکو از بالای نردبان به پایین پرت میکند.

همه سقوط کرده اند به جز چلسی گرین! گرین وارد رینگ می شود و به سرعت بالا میرود و شروع به باز کردن قلاب می کند! او برنده خواهد شد... اما استراتن میاد و مانع میشه. استراتون از نردبان بالا می‌رود و گرین از رینگ بیرون می اندازد. او بعدش کیف رو به راحتی برمیداره و صاحبش میشه.

 برنده: تیفانی استارتون


جکی ردموند با تریش استراتوس در پشت صحنه حضور دارد. ردموند از استراتوس در مورد مردم می پرسد. استراتوس شروع به صحبت می کند، اما خانم مانی این د بانک، تیفانی استراتن صحبت او را قطع می کند. استراتون خود را "مرکز جهان"می نامد. استراتوس به استراتن می گوید که زیاد از خودش راضی نباشد. چون ممکن هست کیف را ببازد. استراتن می‌گوید دوره تو تمام شده. زمان من تازه شروع شده. ردموند می گوید که این رفتار درستی با پیشکسوتها نیست.

 

مسابقه گروهی

بلادلاین در برابر رندی اورتن، اونز و کودی رودز

اعضای بلادلاین:

 Solo Sikoa, Tama Tonga, Jacob Fatu

اونز تونگا را وارد رینگ می کند. جمعیت شعار می دهند: "این عالی است!" اونز میخواد پاوربمب بزنه.  اما تونگا لوا اجازه نمیده و از رینگ بیرون میره. اورتن عصبانی میشه و میخواد با RKO لوا رو بزنه. تونگا وارد می شود و اورتون با RKO به او ضربه می زند! سیکوآ اورتون را با اسپایک ساموایی میزنه. رودز  اسپایک ساموایی را رد میدعه و میخواد روی سیکوآ کراس رودز بزنه. فاتو از روی طناب روی رودز میپره. فاتو با دی دی تی کار رو روی رودز ادامه میده. فاتو رودز را نگه می دارد و سیکوآ با اسپایک ساموایی رودز را نقش زمین میکنه! سیکوآ میره برای کاور. داور که در اثر برخورد، بیرون رینگ بود، توسط فاتو به رینگ اورده میشه. داور شروع به شمردن می کند. 1… 2… 3. تمام

برندگان: گروه بلادلاین

 

پایان مانی این دبنک 2024

 
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیرعلی گفته: امیرعلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/04/17 و 20:07 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم داداش ممنون
    عاشق سایتتونم

    پاسخ :

    قربونت. ما هم دوستت داریم

  • امیر علی گفته: امیر علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/04/17 و 16:00 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش خوبی ؟
    آقا یه سوال سامراسلم تو آمریکاست؟
    چند مرداده؟ راسته میگن ۱۴ امه
    بخدا همه جا پرسیدم جواب کامل نمیدن
    هی فقط سایت شماس، عالیه سایتتون

    پاسخ :


    سلام داداش. نظر لطف شماست. امیدوارم شما هم خوب باشی.
    در نصف شب 13 مرداد در امریکا هست.

  • R truth  گفته: R truth می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/04/17 و 12:13 دقیقه ارسال شده.

    اولش می گفتم حق جی اوسو بود که مانی این د بنک رو ببره ولی آخرش رو دیدم نظرم عوض شد😅(البته پانک هم رو مخ بود هم تکراری)

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش