آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61088 amir1383
14150 49878 rey
34 1450 sam
20515 59739 rey
10807 49606 sam
نتایج کامل اسمکدان 14 ژوئن 2024
  • بازدید : (448)

Don't miss an all new SmackDown tonight 8/7c on FOX | WWE
  


 نتایج کامل اسمکدان 14 ژوئن 2024

 

 متن در ادامه مطلب

ما اسمک‌دان را با منظره‌ای زیبا از شهر گلاسکو شروع می‌کنیم

 

بیلی و نائومی وارد سالن میشند. چلسی گرین و پایپر نیون هم میان. چلسی یک میکروفون در دست دارد تا رجزخونی بکنه. او قول می دهد که بعد از کلش، قهرمان خواهد بود

 

نائومی مقابل چلسی گرین

چلسی یک فرصت برای کاور داشت اما موفق نشد. اونا دوباره سرشاخ میشند. چلسی حریف رو به سمتی هل میده و دوباره میره برای کاور. چلسی پای خودش رو روی طناب میزاره تا کاور نشکنه. بیلی متوجه این تقلب میشه و میره دخالت میکنه.  کاور شکسته میشه. نیون با بیلی درگیر میشه. نایومی بلند میشه و یک سابمیشن روی چلسی میزنه و چلسی تسلیم میشه.

برنده: نایومی

 

ما نگاهی به حمله گروه ای دی اف به آپولو در هفته گذشته داریم.

 

در پشت صحنه، بارون کوربین از نیک آلدیس به خاطر فرصتی که در اسمکدان به او داده شده تشکر می کند. آلدیس میگه سانتوس اسکوبار امشب با آپولو کروز روبرو می شود. گروه ال دی اف هم به خاطر اقدامات خود جریمه شدند!

 

بسته ویدیویی: درو مک اینتایر برای یک مسابقه  قهرمانی در کلش، در گلاسکو اسکاتلند آماده است!

 

 

میزگرد والر. تیوری و والر درون رینگ هستند و بابت نبودن گیاهان در اسکاتلند طعنه میزنند.

سی ام پانک نیوز. چامپا و گارگانو به عنوان مهمانان میزگرد وارد میشند. انها یک صندلی را از حلقه بیرون می‌اندازند. چامپا شروع به تهدید والر و تیوری میکنه.

والر ادعا می‌کند که تغییر همه برندها به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد، اما مهم‌ این هست که ما قهرمان تیمی در اینجا هستیم. اونا کمی برای هم کوری میخونند و چامپا میگه ما واسه میزگرد نیومدیم و دنبال مسابقه هستیم

والر می گوید آنها هرگز برای کمربند تیمی در گلاسکو مسابقه نمیدند. گارگانو میگه ما اون مسابقه رو بالاخره میگیریم. گارگانو بعدش تیوری رو در حد منشی والر میدونه ومیگه نزار والر از تو استفاده بکنه.

این بحث منجر به درگیری دو تیم میشه و والر و تیوری صحنه رو ترک میکنند.

 

در پشت صحنه، استریت پروفیتز به اوونز میگند که مقابل بلادلاین هوای تو رو داریم.

 

 سانتوس اسکوبار در کنار گروه  LDF به سمت رینگ میره

 

در پشت صحنه، والر سعی می‌کند به تئوری اطمینان دهد که همه چیز  رو به راه هست.  

 

بیلی و نائومی گوشه ای قدم میزنند.

 

سانتوس اسکوبار مقابل آپولو کروز

اسکوبار یک سوپرپلکس به آپولو میزنه. او میره برای نی اما حریف او رو هل میده. اونا چند ضربه رد و بدل میکنندو بعدش اسکوبار اپولو را به سمت طناب‌ها می‌فرستد... آپولو در پاسخ، یک درایور به اسکوبار میزنه.  او میره برای کاور اما اسکوبار کیک اوت میکنه. گروه ال دی اف سعی می کنند دخالت بکنند. لوپر حواس اپولو رو پرت میکنه و سانتوس موفق میشه حریف رو کاور کنه

برنده سانتوس اسکوبار

 

تصاویری از امادگی استایلز برای نبرد در برابر کودی داریم

 

کودی رودز راهی رینگ میشه. رودز می گوید چند هفته پیش، او فکر می کرد که ای جی استایلز بازنشسته می شود. اما او حقه زدو حالا مصاف ای کوییت با من خواهد داشت. مردم شعار ای کوییت سر میدهند. کودی لبخند میزنه اما استایلز وارد میشه. استایلز در مورد مسابقه میخواد حرف بزنه. کودی میگه بیا نزدیکتر. استایلز وارد رینگ میشه. استایلز در مورد هفده سال تلاش برای رسیدن به اوج صحبت می کند و میگویدالبته این تمام ماجرا نیست.

AJ می‌گوید کودی از شرکت کشتی کج ژاپن خارج شد، او از شرکت رینگ اف اونر هم اخراج شد. بعدش این مرد به راه‌اندازی یک شرکت کمک کرد و پس از چند سال او آن را نیز ترک کرد. سی ام پانک نیوز. کودی می‌گوید که او ان مکان‌ها را ترک نکرد، بلکه با خودش قمار کرد تا چیز دیگری را کسب کنه... چیزی بزرگ‌تر. اگر کسی شرکتی را ترک کرده باشد، ان AJ است که به خاطر خودش همیشه منتقل شده

 

کودی به ای جی خطاب می‌کند که شبیه مارک هنری شدی و دوست دارم بالاخره ای کوییت رو از تو بشنوم. استایلز می گوید که گفتن این کلمات برای کودی طبیعی است، اما ای جی نمی تواند خارق العاده بودن را کنار بگذارد. وقتی بخوام کاری رو بکنم میکنم. او قول می‌دهد که کودی را وادار کند که  ای کوییت را بگوید.

 

 

در پشت صحنهف تیم استریت علیه بلادلاین رجزخونی میکنند و میگند هوای اونز رو دارند و بابتش با الدیس هم هماهنگ خواهند شد

 

 

بسته ویدیویی: زویی و بیزلر قول می دهند فردا به همه کسانی که در مسابقه هستند صدمه بزنند  و کمربند تیمی رو ببرند

 

در کنار رینگ، تیفانی استراتن کنار گزارشگران هست تا مسابقه بعدی رو ببینه. نیا جکس به سمت رینگ می رود. میچین در حال حاضر در رینگ است .

 

ملکه نیا جکس در مقابل میچین

میچین فورا مسابقه رو شروع میکنه. جکس فقط از رینگ بیرون میره. میچین هم بیرون میره تا با حریف درگیر بشه. اما استراتن مانع میشه و  آب را به  طرف میچین می‌پاشد... میچین به داخل رینگ برمی گردد، اما جکس بهش انهیلاتور میزنه و کاور میکنه

برنده نیا جکس

 

در پشت صحنه، اونز خاطرنشان می‌کند که استریت پروفیت در شرایطی نیست که امشب از او حمایت کند... اما این اشکالی ندارد، زیرا او قبلاً به تنهایی این کار را انجام داده است. او آماده است تا امشب دوباره این کار را انجام دهد.

بسته ویدیویی: لوگان پل و لانایت رو میبینم. لانایت، لوگان رو برای مصاف برای کمربند امریکا به چالش میکشه

 

به رینگ برمی گردیم، جایی که کارملو هایز در میان جمعیت هست. او اعلام میکند که شرایط حضور در مانی این دبنک را دارد. او خودش مستر مانی این دبنک اینده میداند

 

در پشت صحنه، سولو سیکوآ در حال عبور هست.نیک آلدیس به او اطلاع دهد که پس از اتفاقات قبلی، تاما تونگا و تونگا لوآ از حضور در رینگ منع شده اند... و اگر کنار رینگ بیایند، هر سه انها، از کار تعلیق خواهند شد! هیمن توصیه می‌کند که باخت امشب می‌تواند به این معنا باشد که او رهبری خود را از دست می‌دهد... اما سولو می‌گوید اگر امشب شکست بخورد، تاوانش رو هیمن می‌ده.

 

 

در کنار رینگ، مصاحبه ای با فایر و دان داریم. انها می گویند که قصد دارند گلاسکو را با کمربند قهرمانی تگ تیم زنان ترک کنند!

 

کوین اونز در مقابل سولو سیکوآ

هر دو مرد نقش زمین شدند اما سولو بلند میشه. او حریف رو به گوشه میفرسته. سولو به اونز حمله میکنه اما کوین او رو میگیره و بعد کویبدنش به کف رینگ، میره روی طناب. کوین شیرجه میزنه اما سولو با نی بهش جواب میده. کوین یک ضربه به حریف میزنه و میره برای کاور اما هیمن پای سولو رو روی طناب میزاره تا کاور مردود بشه. اوونز میره با هیمن درگیر بشه. این کار فرصتی به سیکوآ میده تا به کوین حمله کنه. سولو کوین رو به رینگ میاره و  یک اسپایک ساموایی میزنه و میره برای پین.

برنده: سیکوا

 

تاما تونگا و تونگا لوآ  میان اونز رو بزنند. رندی اورتن به کمک اونز میاد. او به هیلها دی دی تی و ار کی او میزنه و بلادلاین عقب نشینی میکنند.

موسیقی رندی پخش میشه و برنامه تمام میشه.

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش