آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 17 نوامبر 2023
  • بازدید : (545)

WWE SmackDown 11/25/22: The fifth member of team Belair for WarGames is...  - WWE News, WWE Results, AEW News, AEW Results


نتایج کامل اسمکدان 17 نوامبر 2023

متن در ادامه مطلب

کامل شد

بیلی همراه گروهش به رینگ میادو به مردم خوشامد میگه.

 او می گوید که امدن اسکا به گروه، یکی از بهترین لحظات در تاریخ کمپانی بود. او گروهش رو قوی‌ترین گروه در تمام تاریخ کمپانی میدونه.

اعضای ژاپنی گروه، شروع به صحبت به ژاپنی میکنند. داکوتا می‌گوید که باید به صورت رسمی از اسکا دعوت بشه. بیلی پیراهن گروه رو به اسکا هدیه میده و بعدش گروه ابزار خوشحالی میکنند.

داکوتا به بیلی می گوید که باید شارلوت فلیر را به چالش بکشند. انها میخواند که مسابقه گروهی مقابل شارلوت داشته باشند.

موسیقی شوتزی پخش می شود اما او وارد نمیشه. گروه بیلی حواسشون به ورودی هستکه شوتزی از یک گوشه میاد و بهشون حمله میکنه. بیانکاو شارلوت هم به کمک شوتزی میان.

 

 شوتزی، بیانکا و فلیر را در پشت صحنه می بینیم. بیانکا می گوید که آنها به عضو چهارم نیاز دارند و  فکر می کند فلیر می داند که چه کسی می تواند باشد. نیک آلدیس وارد می‌شود و به آنها می‌گوید که باید تا پایان شب باید بداند که عضو چهارم کیست.

 

مسابقه برای روشن شدن مدعی کمربند تیمی

تیم پریتی دیسلی مقابل تیم استریت پروفیتز مقابل تیم براولینگ

در پشت صحنه، بابی لشلی را در حال تماشای مسابقه می بینیم. بی‌فاب میاد و از لشلی می‌پرسد که چرا داره مسابقه رو تماشای میکنه و لشلی میگه این برای ما مهم هست.

 به رینگ میریم و بوچ از روی طنابها یک شیرجه مقابل دو تیم دیگه میزنه و اعضای تیمها پرت میشند مبیرون. بوچ میره به پرنس بروگ کیک بزنه اما پرنس جاخالی میده. ضربه به طور تصادفی به هالند میخورد. سی ام پانک نیوز. تیم استریت پروفیتز، تیم پریتی دیسلی رو به بیرون از رینگ پرتاب کرده و یک فینیشر روی هلند اجرا میکنند. هلند کاور میشه و تمام.

برنده: استریت پروفیتز

 بابی لشلی میاد و با استریت جشن می گیرند.

بیانکا بلایر را می بینیم که با میا ییم صحبت می کند و با هم دست می دهند.

 

کلیپی از هفته گذشته راجب حمله سانتوس اسکوبار به ری میستریو، مشاهده می کنیم.

 

دراگون لی در مقابل آکسیوم

اکسیوم از طناب بالا میره و یک شیرجه میزنه. او میره برای کاور اما لی کیک اوت میکنه. اکسیوم با لگد به صورت حریف میزند. او به سمت دراگون لی می دود، اما دراگون لی از مسیر خارج می شود و بعدش آکسیوم را به کف رینگ میکوبه. او میره برای کاور می رود اما اکسیوم کیک اوت می کند. لی یک رانینگ نی میزنه. بعدش میره برای پین.

برنده: دراگون لی

 

سانتوس اسکوبار به رینگ می آید. او می گوید هرگز قهرمانان خود را ملاقات نکنید. قهرمان من، ری میستریو بود. او می‌گوید که می‌خواست نسل و سبک ری رو ادامه بده. سانتوس می گوید که ری برای او مثل یک پدری بود. اما بعد از مدتی فهمیدم که همه چیزهایی که در مورد او می گفتند درست بوده. حق با دومینیک بود. او می گوید که شایسته قهرمانی ایالات متحده بود اما ری قهرمان شد. منم میخواستم گروه کشتی گیران امریکای لاتین رو بازسازی کنم اما ری کار رو خراب کرد. ری اعضای جدیدی مانند کارلیتو را وارد کرد. من از این لحظه به کارلیتو می گویم که او بدترین دشمنش هستم. اتفاقی که برای ری افتاد، برای او نیز خواهد افتاد. او امیدوار است که وقتی ری به او خیانت کرد، خودش بفهمد که اسکوبار  چه احساسی داشت. سانتوس می گوید از اینکه آسیب بیشتری به ری نزده، عذرخواهی می کند. او از ته قلبش، امیدوار است که عمل جراحی ری، خوب پیش نرود. اسکوبار میخواد که ری دیگه برنگرده.

ما گروه اسکوبار را در پشت صحنه می بینیم که دارند نگاهش میکنند. زلینا به سالن میاد. سانتوس می گوید که هرگز ری را نخواهد بخشید. زلینا به اسکوبار میکه که همکاری ما با تو تمام شد. او به اسکوبار سیلی می زند و رینگ را ترک می کند.

خواکین و دل تورو وارد میشند. اسکوبار میگه شما اینجا هستید چون من براتون زمینه مهیا کردم.

 آنها وارد رینگ می شوند و در رینگ بحث می کنند. سانتوس به آن‌ها می‌گوید که به آنها نیازی ندارد. انها میخوان برند که سانتوز اونا رو میزنه.

کارلیتو به سمت رینگ می دود. اسکوبار از میان جمعیت فرار میکنه.

 

گریسون والر در مقابل کامرون گرایمز

گرایمز والر را به کف رینگ میکوبه. او میره برای کاور اما بیفایده هست. والر به بیرون رینگ میره. گرایمز با کیک به او حمله میکنه. والر جاخالی میده. ضربه به تئوری لگد می خوره. والر گریمز را به رینگ برمیگردونه. والر تندر اسپلش میزنه و میره برای کاور.

برنده: گریسون والر

 

بیانکا بلایر را می بینیم که در پشت صحنه با زلینا وگا صحبت می کند.

 

گروه بیلی را می بینیم که در مقابل زلینا در پشت صحنه، جشن می گیرد.

 

سولو سیکوآ با پل هیمن و جیمی اوسو به سمت رینگ می رود. هیمن خودش را معرفی می کند و می گوید امشب غافلگیری دارد. او می گوید که جان سینا، امشب به بازنده ها پیوست. هیمن به صحنه اشاره می کند و می گوید سینا امروز اینجا نیست. و این همه به لطف سولو است. هیمن می گوید سینا دیگر هرگز در رینگ ظاهر نخواهد شد و این به لطف سولو است. سینا برای طرفداران نماد وفاداری، احترام، عشق و تحسین است، اما سینا جراتی برای خداحافظی با شما ندارد. هیمن میکوید که او میتواند از طرف سینا از مردم خداحافظی بکند. او می گوید که اگر سینا برگردد، سولو باید حریف او باشد. هیمن به جیمی می‌گوید که این می‌توانست بهترین تبلیغ حرفه‌ای سینا باشد اما از زمانی که سولو به گلویش ضربه زده است، سینا نمی‌تواند خداحافظی کند.

لانایت میاد  و به آنها می گوید اجازه دهید با شما صحبت کنم. او می‌گوید که آن‌ها اینجا هستند و درباره علت و معلول صحبت می‌کنند، اما همه می‌دانند که تنها دلیلی که رومن رینز امروز همچنان قهرمان است، به خاطر بلادلاین است. آره همه اینجا می دانند که این یک مشکل است، تمام دنیا می دانند که این یک مشکل است. او می گوید اگر مشکلی باشد، یک حلال مشکل هم هست. اسمش هم لانایت هست. او در اسمکدان است زیرا او آن را به این شکل جدید ساخته است. لانایت تهدید میکنه که بلادلاین نابود خواهد شد. سی ام پانک نیوز. اولین نفری هم که امشب در آن مسیر قرار گرفته، جیمی اوسو است. لس‌آنجلس نایت علیه جیمی کوری میخونه.

 

در پشت صحنه، بیانکا بلیر، شوتزی و فلیر را می بینیم. بیانکا به آنها می گوید که میا ییم میچین و زلینا ممکنه مورد حمله قرار بگیرند. او به فلیر می گوید که باید این مشکل رو حل کنیم. فلیر می گوید که این کار را خواهد کرد.


لس آنجلس نایت در مقابل جیمی اوسو

نایت یک فرصت برای پین داشت اما جیمی تسلیم نشد. جیمی به سمت طناب می رود و در برگشت یک کیک به صورت حریف میزنه. جیمی از طناب بالا می رود. لانایت با رایت هند میره سراغش. او جیمی را هل می دهد. نایت روی طناب می پرد. جیمی او را هل می‌دهد. نایت روی پاهایش فرود می‌آید. او میخواد روی جیمی بی اف تی بزنه. جیمی او را به سمت طناب هل می دهد. جیمی دوباره میخواد بالا بره که نایت باهاش سرشاخ میشه. نایت موفق میشه بی اف تی رو اجرا کنه و بره برای کارو.

برنده لانایت


موسیقی سولو بعد از مسابقه پخش می شود و او میاد کنار رینگ. سولوبا کمک جیمی ، نایت رئو میزنه. کودی وارد میشه.کودی بارایت هند به سولو و جیمی حمله میکنه. هیلها عقب نشینی میکنند.


شارلوت فلیر را می‌بینیم که به بیانکا بلایر و شوتزی می‌گوید که با زلینا اینا تماس گرفته اما نمیدونه که اونا حتما میاد یا نه.


نیک آلدیس و کودی رودز در پشت صحنه هستند. آلدیس به او می گوید که باید به خاطر درگیری، جریمه بشه و همین حالا بره. کودی عذرخواهی می کند و می رود.


بیانکا بلیر، شوتزی و شارلوت فلیر راهی رینگ میشند. فلیر می گوید آنها می توانند در مورد آنچه که گروه بیلی انجام داده صحبت کنند، اما زمان آنها تمام شده است. او می‌گوید که چالش را می‌پذیرند اما مرز باریکی بین عشق و نفرت وجود دارد. ممکنه کسی که فکر نمیکنید، هم تیمی ما بشه.


گروه بیلی میان و بیلی می گوید که می داند فلیر در حال بلوف زدن است. بیلی می گوید که آنها امشب سالم، از ساختمان خارج نمی شوند. بکی لینچ در میان جمعیت وارد رینگ می شود و در کنار فلیر، شوتزی و بیانکا می ایسته. هر دو گروه درگیر میشند. کار گروه فلیر بهتر هست و با این درگیری، اسمک تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش