آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 18 اگوست 2023
  • بازدید : (806)



نتایج کامل اسمکدان 18 اگوست 2023

متن در ادامه مطلب


میزگرد گریسون والر

گریسون والر به مردم خوشامد میگه. او می‌گوید که نمی‌تواند صبر کند تا اج اواخر امشب بیاید و از من تشکر کنه. اما بیایید در مورد سانتوس اسکوبار و قهرمان جدید ایالات متحده، ری میستریو، صحبت کنیم!

ری و اسکوبار وارد میشند. تصاویری از قهرمانی ری میستریو در مقابل تیوری پخش میشه.

والر به ری بابت قهرمانی تبریک می گوید. ری می گوید احساس بسیار خوبی است که دوباره قهرمان امریکا شدم. آستین تئوری سعی کرد با یک حیله از شر اسکوبار خلاص بشه اما ما نقشه ی او را خراب کردیم. والر میگه اما به هر حال ری قهرمان شد نه اسکوبار. ری به والر می گوید که مهم نیست چه کسی قهرمان است، زیرا این کمربند الان متعلق به گروه ماست. والر به ری می‌گوید که موقعیت اسکوبار رو دزدیدی. تازه اسکوبار قبلا تو رو شکست داده بود. اما زمانی که فرصت قهرمانی اسکوبار بود، ری فرصت او را ربود. اسکوبار به اسپانیایی به او می گوید که ساکت شود.

اسکوبار والر را سگ خطاب می کند و به او می گوید که گوش کند. او می‌گوید تنها کسی که از دستش عصبانی است، آستین تئوری است. او می گوید که به ری احترام می گذارد. اسکوبار ری را دوست و مربی خود می خواند.

اسکوبار می‌گوید که می‌داند والر چه کاری می‌خواهد انجام دهد، اما نتیجه نمی‌دهد. آنها یک خانواده هستند. او می‌گوید تئوری به آنچه که لیاقتش را داشت، رسید و زمانی...

آستین تئوری وارد میشه. آمد. تئوری به ری تبریک می گوید، اما او می خواهد بگوید اتفاقی که هفته گذشته افتاد یک تراژدی بود. تئوری وارد رینگ می شود و به اسکوبار می گوید که او آنقدر مرد نبود که بتواند به کمربند امریکا برسد. تئوری می گوید که من بهترینم و ری قرار نبود در آن مسابقه باشد. حالا آدام پیرس باید بیاید و کمربند رو به من پس بده. آدام پیرس می آید. او به تئوری می گوید هیچ کس نمی خواهد صدای او را بشنود.

اهنگ لانایت پخش میشه.  او میاد و میگه انگار درست نشنیدم که تئوری آستین چه گفت. مثلا تیوری می گوید که او بزرگترین قهرمان ایالات متحده در تمام دوران است. اما اگر به خاطر بیاورد، تئوری مردی است که هر سه ماه یک بار از عنوان خود دفاع می کرد. البته برام مهم نیست که چه کسی قهرمان است. من 24 مرد دیگر را در سامراسلم شکست دادم پس برای مصاف مقابل تئوری مشکلی نخواهم داشت. پیرس مسابقه رو ثبت میکنه.


تئوری آستین در مقابل لس آنجلس نایت

تئوری برای اجرای تون دان حرکت میکنه اما لانایت حخرکت رو رد میکنه. لانایت به سمت طناب ها میرود اما دمیز که کنار رینگ ست، میاد و روی طناب میشینه. نایت برمیگرده و به تیوری دی دی تی میزنه. بعدش میره تا با دمیز درگیر بشه. سی ام پانک نیوز. میز وارد رینگ میشه اما نایت به بیرون هلش میده. تیوری میاد و یک ضربه به نایت میزنه و کاورش میکنه

برنده: تئوری آستین


یک بسته ویدیویی از جان سینا، شیمس، ناتالیا، میز، شارلوت فلیر و سامی زین پخش می‌شود که 25 سال حضور اج در WWE را تبریک می‌گویند.


یک بسته ویدیویی نشان می دهد که برت هارت در یک برنامه تلویزیونی با اج درباره کشتی حرف میزنه. کلیپ هایی از دوران حرفه ای اج در دبلیو دبلیو ای را با بوکر تی، پل هیمن و دیگر ستاره های دبلیو دبلیو دبلیو ای می بینیم که این ستاره ها درباره او صحبت می کنند.


بیلی و داکوتا کای وارد سالن میشند. بیلی می‌گوید با وجود اینکه احمق‌های تورنتو ارزشی ندارند، اما ما بهشون افتخار میدیم و اینجا هستیم تا مسابقه ای داشته باشیم. او اسکای رو معرفی میکنه و اسکای برای مسابقه میاد


اسکای و بیلی مقابل شارلوت و بیانکا

بیلی یک فرصت برای کاور کردن شارلوت داشت اما شارلوت کیک اوت کرد. اسکای میاد تا مونسالت بزنه اما فلیر کنار میکشه. اسکای میاد پایینو فلیر بهش رایت هند میزنه. اسکای میخواد اسپیر رو اجرا کنه اما فلیر از مسیرش پس میکشه.  بیلی تگ میگیره. او برای فیگور ایت رو اجرا میکنه اما فلیر بهش رایت هند میزنه. بیانکا و فلیر به بیلی بوت میزنند. بیانکا تگ میگیره و با اجرای کد، میره برای پین

برندگان: شارلوت فلیر و بیانک بلایر


کتی کلی با بیانکا در پشت صحنه حضور دارد. همانطور که او از بیاکا سوال می پرسد، گروه بیلی به بیانکا حمله میکنند. انها با کمک یک صندلی پای بیانکا رو مصدوم میکنند.


گلووز و اندرسون مقابل استریت پروفیتز


گالووز تگ میگیره و یک حرکت مشترک روی داوکینز میزنند. گالوز برای کاور می رود اما داوکینز کیک اوت میکنه. بیرون می زند. اندرسون تگ میگیره  شود و میخوان مجیک کیلر بزنند اما داوکینز گلووز را هل میده بیرون. سی ام پانک نیوز. فورد وارد رینگ می شود و از روی طناب به سمت گلووز شیرجه میزنه. استریت پروفیت با یک پاوربمب به اندرسون ضربه می‌زنند. فورد میره برای کاور می رود و تمام.

برندگان: استریت پروفیتز


موسیقی بابی لشلی پخش می شود و او همراه تیم استریت جشن میگیره.


یک بسته ویدیویی درباره بلادلاین پخش میش

 

پل هیمن در پشت صحنه ایستاده و نگران و خسته به نظر می رسد. گزارشگر از او درباره بلادلاین سوال میکنه. هیمن به او نگاه می کند و می گوید خبر تازهای نیست و سرش را تکان می دهد.

گزارشگر می گوید که شایعات زیادی شنیده است. هیمن می گوید از کدام شایعه حرف میزنی. درباره پسر عموی رومن، جی؟ کسی که کمپانی را رها کرد و بلادلاین را. ترک کرد؟ اما من نمی خواهم در مورد شایعات صحبت کنم، بلکه درباره شایعات مربوط به پسر عموی رئیس قبیله صحبت می کنم. او می‌گوید که حتی درباره اج و یا تئوری آستین حرف نمیزنم. در این لحظه تلفنش زنگ می‌خورد. هیمن تلفنی صحبت می‌کند و به طرف می‌گوید که در تلویزیون هست و دارد مصاحبه می‌کند. او بعد پایان تماس می گوید که جیمی اوسو هفته آینده در اسمکدان خواهد بود. گزارشگر میگه ایا میخواهی منبع خبر رو بهمون معرفی کنی. هیمن می‌گوید که دوست دارد، اما جرات نمی‌کند.


اج در مقابل شیمس

اج ان طرف طنابها گیر میکنه و شیمس همانجا او رو میگیره و به سینه ی او ضربه میزنه. اج روی لبه ی رینگ می افته. شیمس اج را می گیرد و می گوید که به او هشدار داده بود اما اج به صورت او سیلی می زند. ادج میره برای لسپیر. شیمس به نی بهش جواب میده. او بروگ کیک رو اجرا میکنه و میره برای کاور می رود اما اج کیک اوت می کند.

طرفداران، شیمس را هو می کنند. شیمس دوباره میخواد بروگ کیک بزنه که اج رد میکنه.  او شیموس را رول می کند اما شیمس رها میشه. اج بلند می شود و با اسپیر به او ضربه می زند. او برای کاور می رود اما شیمس تسلیم نمیشه. اج بازم اسپیر و کاور رو تکرار میکنه و این بار موفق میشه.

برنده: ادج


در حالی که اج به بث و دخترانش نگاه می کند، در رینگ می ایستد. مسابقه می رود. شیمس بلند می شود و هر دو مرد همدیگر را در آغوش می گیرند.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سید سعید مرادی گفته: سید سعید مرادی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/05/28 و 10:04 دقیقه ارسال شده.

    با سلام سایت خوبی دارید مطالب مفید هست
    🥰💐
    خوش حال میشم به سایت من سربزنید و نظر بدید
    www.sport-blue2.ir

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش